Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2023 OFFICIAL

Vierailija
19.05.2022 |

Ken voittaa viisut? Missä ne järjestetään?

Kommentit (19410)

Vierailija
15481/19410 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin boikotoida ensi vuoden kisoja.. en jaksa mitään ABBA ylistystä😴😴😴😴😴😴

Sama. Seuraavan kerran jaksan kiinnostua Abasta siinä kohtaa, kun heistä aika jättää.

Vierailija
15482/19410 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuku huilumies "a little bit" pommiin pylly vasten pyllyä, kun sata salamaa iskee tulta. Why? Aina mun pitää olla "Addicted to you". Jezebel, sing it away, koska takes 2 to tango. Työlki ellää! Da da dam, tää onko fantasiaa? Marry me. But I need something better. 

Ettehän syytä plagioinnista, ettehän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15483/19410 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku sanoa, miksi tämä ABBA juhlapuhe tuli vuotta liian aikaisin?

Vierailija
15484/19410 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee viikko niin asia on unohtunut. Ensi vuonna kaikki osallistuu innolla ABBA juhliin

Epäsuosittu mielipide tulossa... En ole ikinä tykännyt Abbasta. Liian muovista. Tai jokin siinä tökkii.

Vierailija
15485/19410 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ens vuonna muutkin maat sitten esimerkkiä Suomesta, ja jätetään Ruotsi pisteittä. Toivottavasti tämä ei unohdu muiltakaan.

Ei viisufaneilta voi unohtua, jos oikeasti fani. Mä uskallan väittää, että tänä vuonna aika moni katsoi Euroopassa ensimmäistä kertaa Euroviisuja Käärijän takia, kun ei perus viisubiisi ja kaikki siitä puhui sekä moni äänesti jopa ensimmäistä kertaa. En ihmettelisi, vaikka olisi tullut kaikkein aikojen isoin potti rahaa äänestyksistä. Väkisinkin menettävät tuloja ja katsojia. Se on selvä.

Ja me pitkän linjan äänestäjätkin nostimme panoksia, koska viime viikko oli yhtä juhlaa. Olen äänestänyt viisuissa 20 vuoden ajan, mutta yleensä vain kerran tai ihan maksimissaan pari kolme jos en ole pystynyt päättämään. Tänä vuonna kaikki 20 ääntäni menivät Suomelle, koska mitään noin valovoimaista ja yksinkertaisesti iloa tuottavaa en ole viisulavalla koskaan nähnyt.

Rasmusta en äänestänyt kertaakaan, enkä Saara Aaltoa. Blind Channel erottui huikealla tavalla edukseen - ja he saivat minulta kolme ääntä. Käärijän 20 ääntä oli itsestäänselvyys, ihan sama mitä maksoi (toki meillä äänestys on halvempaa kuin Suomessa mutta silti).

Kyselin myös ystäviltä ja työkavereilta - joiden kanssa en viisuista etukäteen mitään keskustellut - ja kaikki olivat äänestäneet Suomea. Mukana viisufaneja ja ensikertalaisia. Ja kaikkia kismittää niin vietävästi että rahat kyllä viedään, mutta kansa ei saa tahtoaan kuuluviin.

Vierailija
15486/19410 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Mahtavaa taustamusaa ketjulle ;D

Varsinkin alku.

Näin selkeää mä en oon kuullutkaan. Luulin aluksi, että Loreen tehnyt jonkun erityyppisen version kunnes vilkaisin esittäjää.

Vierailija
15487/19410 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cha Cha Cha soi Dallas Starsien kotipelissä: 

https://twitter.com/ViaplayUrheilu/status/1658326833350205440?cxt=HHwWg…

AIVAN MAHTAVAA!

Kiitos linkistä!

Minulla on Teksasissa tuttu, joka fanittaa Dallas Starseja ja sen suomalaispelaajia. Täytyykin laittaa viestiä, että oliko hän tuossa ottelussa ja noteerasiko biisin? 

Vierailija
15488/19410 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deja vu vai Mandela effect vai multiversumi toistaa historiaa???

60 vuotta sitten viisut Briteissä, Suomelle 0 pojoa, sopupelihärdelliä (myös Suomen karsinnoissa, kappaleella lopulta 3 eri esittäjää!) ja Suomi häntäpäässä yhdessä kenenkä muunkaan kuin Ruotsin ja Norjan kanssa ;DDD

wikistä: https://fi.wikipedia.org/wiki/Eurovision_laulukilpailu_1963

Vierailija
15489/19410 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loreen oli oikeasti hyvä. Käärijä taas huumorilla tehty renkutus. Ei tuommoinen huumori juomalaulu hurmaa ammattilaisia. Mutta sitten taas loreen, oli vakavasti otettava ja radio soittoon kelpaava.

Käärijän biisissä oli sanomaa enemmän kuin Loreenilla, mutta vaikeahan sitä on saada kolmessa minuutissa kenellekään välitettyä. UMK-esityksessä joku kuitenkin vielä toimi Liverpoolin lavalle vietyä esitystä paremmin myös raatien silmissä, kun Käärijä keräsi raadeiltakin suurimman äänisaaliin.

Täällä monta kertaa todettu tosiasia on, ettei tanssijoiden asuja olisi kannattanut vaihtaa. UMK:ssa hurmasivat Käärijän ohella kaikki raadit tuoden esitykseen kiistatonta ammattitaitoa. Liverpoolissa heistä oli tehty pelkkiä parodiahahmoja.

Mä oon pikkuhiljaa sitä mieltä, että Loreenin täysi sarja jury-pisteissä meni pilalle nimenomaan sillä kun Loreenilla ei ollut ammattitanssijoita ja Madonnalta plagioitu oma kiemurtelu ei vaan ollut tarpeeksi laadukasta ammattilaisjuryille.

Että kyllä ne juryt sittenkin tiesi 👍 kaiken tanssista, vaikkei musiikista tai yleisön mausta höykäsen pöläystä.

Loreenin tanssiahan oli hiottu puoli vuotta jokaikistä kynnen asentoa myöten täydelliseksi, että kyllä ne raadit kiistatta ammattimaisen taidokasta tanssia arvostaa.

Vierailija
15490/19410 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee viikko niin asia on unohtunut. Ensi vuonna kaikki osallistuu innolla ABBA juhliin

Epäsuosittu mielipide tulossa... En ole ikinä tykännyt Abbasta. Liian muovista. Tai jokin siinä tökkii.

Se on se kuuluisa kansallinen musiikkimaku, joka ABAssa tökkii. Suomalaiset eivät yleensä tykkää muovisesti pop-musiikista. Itse kyllä pidän Abasta taustamusiikkina, mutta kun oma musiikkimaku on aika paljon raskaampaa, niin ihme oikeastaan, että tuli tänä vuonna katsottua euroviisut.

Vierailija
15491/19410 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ens vuonna muutkin maat sitten esimerkkiä Suomesta, ja jätetään Ruotsi pisteittä. Toivottavasti tämä ei unohdu muiltakaan.

Ei viisufaneilta voi unohtua, jos oikeasti fani. Mä uskallan väittää, että tänä vuonna aika moni katsoi Euroopassa ensimmäistä kertaa Euroviisuja Käärijän takia, kun ei perus viisubiisi ja kaikki siitä puhui sekä moni äänesti jopa ensimmäistä kertaa. En ihmettelisi, vaikka olisi tullut kaikkein aikojen isoin potti rahaa äänestyksistä. Väkisinkin menettävät tuloja ja katsojia. Se on selvä.

Ja me pitkän linjan äänestäjätkin nostimme panoksia, koska viime viikko oli yhtä juhlaa. Olen äänestänyt viisuissa 20 vuoden ajan, mutta yleensä vain kerran tai ihan maksimissaan pari kolme jos en ole pystynyt päättämään. Tänä vuonna kaikki 20 ääntäni menivät Suomelle, koska mitään noin valovoimaista ja yksinkertaisesti iloa tuottavaa en ole viisulavalla koskaan nähnyt.

Rasmusta en äänestänyt kertaakaan, enkä Saara Aaltoa. Blind Channel erottui huikealla tavalla edukseen - ja he saivat minulta kolme ääntä. Käärijän 20 ääntä oli itsestäänselvyys, ihan sama mitä maksoi (toki meillä äänestys on halvempaa kuin Suomessa mutta silti).

Kyselin myös ystäviltä ja työkavereilta - joiden kanssa en viisuista etukäteen mitään keskustellut - ja kaikki olivat äänestäneet Suomea. Mukana viisufaneja ja ensikertalaisia. Ja kaikkia kismittää niin vietävästi että rahat kyllä viedään, mutta kansa ei saa tahtoaan kuuluviin.

Täällä kanssa yksi äänestys-neitsyytensä vasta nyt menettänyt! Äänestin lemppareita hajanaisesti kymmenellä äänellä koska tänä vuonna oli mielestäni erityisen tärkeää että muutkin kuin ruotsi saavat ääniä. Käärijä siis tienasi viisuille mielettömän potin useammalla eri tavalla ja tässä on kiitos!

Vierailija
15492/19410 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän kaikki äänestäneet saivat tahtonsa kuuluviin, kun Suomi sai parhaan telepistepotin. Ilman yleisöpisteitä Suomi olisi ollut sijalla 9. Hyvä sijoitushan sekin tietysti olisi ollut.

Vierailija
15493/19410 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuku huilumies "a little bit" pommiin pylly vasten pyllyä, kun sata salamaa iskee tulta. Why? Aina mun pitää olla "Addicted to you". Jezebel, sing it away, koska takes 2 to tango. Työlki ellää! Da da dam, tää onko fantasiaa? Marry me. But I need something better. 

Ettehän syytä plagioinnista, ettehän?

Emme, koska et kopsinut tuohon Lordia, joka olisikin vaikuttanut epätoivoiselta voiton tavoittelulta ;DDD

Vierailija
15494/19410 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes on joku erillinen juryshow? Juryjen pitäisi tehdä päätökset finaalien tai semifinaalien perusteella.

Vierailija
15495/19410 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaako joku sanoa, miksi tämä ABBA juhlapuhe tuli vuotta liian aikaisin?

Eiköhän kaikista suurista tapahtumista puhuta reilusti ennakkoon. En näe siinä ongelmaa. 

Siitä olen samaa mieltä, ettei asiaa olisi pitänyt julkistaa tuossa tilanteessa, vaan jälkikäteen. Ihan hyvin olisi riittänyt, että Euroviisujen jälkeen alkaa mainostus. 

Ensi vuoden osallistujat varmaan kaikki kiikutetaan ihastelemaan Abba-museota. 

Vierailija
15496/19410 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loreen oli oikeasti hyvä. Käärijä taas huumorilla tehty renkutus. Ei tuommoinen huumori juomalaulu hurmaa ammattilaisia. Mutta sitten taas loreen, oli vakavasti otettava ja radio soittoon kelpaava.

Käärijän biisissä oli sanomaa enemmän kuin Loreenilla, mutta vaikeahan sitä on saada kolmessa minuutissa kenellekään välitettyä. UMK-esityksessä joku kuitenkin vielä toimi Liverpoolin lavalle vietyä esitystä paremmin myös raatien silmissä, kun Käärijä keräsi raadeiltakin suurimman äänisaaliin.

Täällä monta kertaa todettu tosiasia on, ettei tanssijoiden asuja olisi kannattanut vaihtaa. UMK:ssa hurmasivat Käärijän ohella kaikki raadit tuoden esitykseen kiistatonta ammattitaitoa. Liverpoolissa heistä oli tehty pelkkiä parodiahahmoja.

Mä oon pikkuhiljaa sitä mieltä, että Loreenin täysi sarja jury-pisteissä meni pilalle nimenomaan sillä kun Loreenilla ei ollut ammattitanssijoita ja Madonnalta plagioitu oma kiemurtelu ei vaan ollut tarpeeksi laadukasta ammattilaisjuryille.

Että kyllä ne juryt sittenkin tiesi 👍 kaiken tanssista, vaikkei musiikista tai yleisön mausta höykäsen pöläystä.

Loreenin tanssiahan oli hiottu puoli vuotta jokaikistä kynnen asentoa myöten täydelliseksi, että kyllä ne raadit kiistatta ammattimaisen taidokasta tanssia arvostaa.

Loreen nailed it!!!

;D

Vierailija
15497/19410 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

winner kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi voisi tehdä ensi vuoden Euroviisuihin iloisen ABBA-sikermän. Otetaan kaikista ABBAn hiteistä parhaat palat ja miksataan ne reilusti yhteen!

Aivan täydellinen idea. Ihan vaan kettuiluna ruotsalaisille.

I don't want you to talkback dear

because I won last and this year

spectators of the show

always laying low

I apologize...

well, no I don't,

because I'm a Swede, cold as ice

never facing my Waterloo

The jurys will decide

the likes of you can vote and scream

But what can I say? Rules must be obeyed...

The night is young and the music's high,

nnybody can be that guy,

I have a dream, a song to sing

well, no, just a Swede takes the prize...

aijai :DDDD täähän kirjoittaa itse itsensä ;DDDD

HUIKEAA :D!!

Tähän vielä lisäksi se että Saksa lähettää biisin jossa on 2 min 50 sek jotain aivan hirveää instrumentaali-tilulilua ja sitten laulaja laulaa yhden lauseen: I hope you enjoyed your toilet break.

Alkaa ensi vuoden shown elementit olla jo kasassa :D.

Vierailija
15498/19410 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loreen: Do you want to see me dance?

Yleisö: Yes. Niinku cha cha cha, please.

Vierailija
15499/19410 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan mihin päivään mennessä maiden pitää ilmoittaa osallistumisestaan ensi vuoden kisoihin?

Vierailija
15500/19410 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomellakin olis ollut yhtälailla juhlaan. Lordi tulee täysiikäiseksi. Toivottavasti kutsuvat Abba juhliin myös Lordin 18v.

Ketju on lukittu.