Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2023 OFFICIAL

Vierailija
19.05.2022 |

Ken voittaa viisut? Missä ne järjestetään?

Kommentit (19410)

Vierailija
14301/19410 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi lempikohdistani eilen oli Voyagerin porukka sämpylät suussa, kun tulikin 12 pistettä ja yhtäkkiä on kamera nenän edessä. 😁 Mahtavaa.

Niille oli sanottu, että kaikki juryt antaa Ruotsille 12 pistettä, olkaa ihan rauhassa vaan. Sitten joku tolkun maa protestoi ja antoikin pisteet hyvälle musalle. Ruotsissa lööpit kirkuvat, kuinka häpeällistä sille maalle oli jättää antamatta pisteet Ruotsille.

Vierailija
14302/19410 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi lempikohdistani eilen oli Voyagerin porukka sämpylät suussa, kun tulikin 12 pistettä ja yhtäkkiä on kamera nenän edessä. 😁 Mahtavaa.

Ne on niin symppiksiä 😅. Ja se kalju basisti viisujen kuumin mies tänä vuonna, taisin vähän rakastua...

Palstan mukaan kalju mies ei voi olla kuuma! 😂

Rumpalikin oli komea!

Ai niin mä unohdin tämän säännön... no pidän häntä vain salaa ihan superkomeana. Ja mikä ääni 😍.

Hyvää yötä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14303/19410 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Käärijä tullut jo Suomeen?

Aikamoinen vastaanotto hänellä oli lentokentällä vai ovatko vieläkin odottamassa Käärijää?

On Suomessa ja vastaanotto olikin melkoinen! Tunnelma oli riehakas ja ihmisiä oli valtavasti. Kiinnostaisi nähdä vastaava Loreenin paluu.

Toivottavasti ei saa pahaa niskaan. Ei se hänen vikansa ole, kun raadit antoi hänelle ylivoimaisesti pisteitä. Joku johtotahohan siellä on vaikuttanut voittoon.

Eikä se voitto ole myöskään Ruotsin kansalaistenkaan vika.

Vierailija
14304/19410 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta Käärijä ei ole vielä tainnut kiittää niitä kaikkia ihmisiä, jotka äänestivät häntä? Toivottavasti hän tekisi sen pian - niin moni äänestäjä antoi hänelle niin valtavasti tukea, että olisi minusta asiallista kiittää myös heitä (eikä vain meitä suomalaisia, jotka emme edes voineet äänestää Käärijää).

Vierailija
14305/19410 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen hävettää se miten suomalaiset taktikoi Ruotsille 0 pistettä..sitä pidetään ulkomaalaisten euroviisufanien mielestä niin nolona. Ääh.

Vierailija
14306/19410 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta Käärijä ei ole vielä tainnut kiittää niitä kaikkia ihmisiä, jotka äänestivät häntä? Toivottavasti hän tekisi sen pian - niin moni äänestäjä antoi hänelle niin valtavasti tukea, että olisi minusta asiallista kiittää myös heitä (eikä vain meitä suomalaisia, jotka emme edes voineet äänestää Käärijää).

Monet kerrat kiittänyt.

Vierailija
14307/19410 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten maine rehtinä kilpailumaana taitaa olla mennyttä tuon taktisen äänestämisen takia ja monet kutsuvat käärijä faneja toxic koska he postaavat niin paljon myrkyllistä tekstiä loreenista eivätkä anna fanien juhlia rauhassa heidän suosikkinsa voittoa. Valitettavasti käärijä sympatiat ovat kääntyneet Loreenin puolelle yhden päivän aikana

Vierailija
14308/19410 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelitteko jatkaa pitkäänkin tätä?

Vierailija
14309/19410 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen hävettää se miten suomalaiset taktikoi Ruotsille 0 pistettä..sitä pidetään ulkomaalaisten euroviisufanien mielestä niin nolona. Ääh.

Totta kai Loreen sai teleääniä myös suomalaisilta, mutta muut viisut saivat enemmän ääniä ja siksi Loreen jäi nollille.

Tietääkseni mitään järjestettyä äänestyskampanjaa ei ollut. Meillä katsotaan viisut ilman selostusta, joten ei kuultu myöskään Silvennoisen puheita taktisesta äänestämisestä. Ihan itse valittiin ketä äänestettiin ja ketä ei.

Vierailija
14310/19410 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekemiset vähissä? kirjoitti:

Entäpä itse?

Vierailija
14311/19410 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet kerrat kiittänyt.

Ok, hyvä juttu! Itse en vain ole esim. Instagramissa nähnyt.

Vierailija
14312/19410 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Käärijä tullut jo Suomeen?

Aikamoinen vastaanotto hänellä oli lentokentällä vai ovatko vieläkin odottamassa Käärijää?

On Suomessa ja vastaanotto olikin melkoinen! Tunnelma oli riehakas ja ihmisiä oli valtavasti. Kiinnostaisi nähdä vastaava Loreenin paluu.

Toivottavasti ei saa pahaa niskaan. Ei se hänen vikansa ole, kun raadit antoi hänelle ylivoimaisesti pisteitä. Joku johtotahohan siellä on vaikuttanut voittoon.

Eikä se voitto ole myöskään Ruotsin kansalaistenkaan vika.

Loreen oli vain yksinkertaisesti paras. Suomen biisi oli huono vitsi, mutta tarpeellinen piristysruiske - ei muuta.

Käärijäpakottajat ovat käyttäytyneet rumasti muita kilpailijoita kohtaan niin UMK:ssa kuin nyt ESC:ssäkin. Ovat katkeria kun oma Käärijä ei voittanutkaan. Ehkä karma nyt kosti. Nyt heillä on foliohatut päässä.

Nielkää katkera kalkki; Loreen on parempi joka tavalla. Ei siinä ole mitään sen ihmeellisempää.

Kaikki eivät Suomessakaan pidä Käärijästä, yhden vitsibiisin ihmeestä. Ura ja suosio hiipuu siihen mennessä tontut alkavat kurkistella ikkunoista loppuvuodesta.

Jäi myös kakan maku suuhun kun Jere haastattelussa kiitti suomalaisia taktisestä äänestämistä. Se ei ollut viisujen hengen eikä reilun pelin mukaista.

Vierailija
14313/19410 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robin keräsi aikoinaan huikean määrän latauksia yhdessä yössä hittikappaleellaan. Tuotantoyhtiö oli ilmeisesti "ostanut" latauksia.

Mutta eihän tämä euroviisujen yleisöäänestys ole mitenkään altis minkäänlaiselle manipuoloinnille, eihän?

EIHÄN?

Vierailija
14314/19410 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytyy aina kaikkeen näitä innokkaita, jotka menevät joka kohinasta toreille ja lentokentille vastaan voittajia?

Kuka viitsi ruveta väsäämään vihreitä hihoja ja vihreitä kakkuja?

Itse en jaksaisi millään. Minkään asian takia. Ainakaan viihteen tai urheilun takia.

Torille lähtisin vasta sodan tai vallankumouksen, tai vastaavan kokoluokan asian takia.

Nyt kuvissa enemmistönä näyttäisi olevan naiset. Kaikenikäiset naiset.

Vierailija
14315/19410 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä löytyy aina kaikkeen näitä innokkaita, jotka menevät joka kohinasta toreille ja lentokentille vastaan voittajia?

Kuka viitsi ruveta väsäämään vihreitä hihoja ja vihreitä kakkuja?

Itse en jaksaisi millään. Minkään asian takia. Ainakaan viihteen tai urheilun takia.

Torille lähtisin vasta sodan tai vallankumouksen, tai vastaavan kokoluokan asian takia.

Nyt kuvissa enemmistönä näyttäisi olevan naiset. Kaikenikäiset naiset.

Sinne vaan pulikoimaan käsipohjaa Mantan patsaan sementtiviidakkoon. Rystyset verillä.

Vierailija
14316/19410 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan hän kiitellyt jo monta kertaa.

Vierailija
14317/19410 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä itse?

Ei kerkiä. Pakko mennä tässä töihin kahdeksaan.

Ihmettelin vaan tätä intoa. Luulisi, että Pina Coladat on jo juotu ja homma hyytyy.

Vierailija
14318/19410 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäpä itse?

Ihmettelin vaan tätä intoa. Luulisi, että Pina Coladat on jo juotu ja homma hyytyy.

Lyhyt työmatka on aina kiva asia.

Vierailija
14319/19410 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoinpa tämän kääryleen esityksen, sehän oli lauluteknillisesti täysi katastrofi. Ymmärrettävää ettei musiikin ammattilaiset voi antaa tästä täysiä pisteitä. Mitään viraali potentiaalia tällä ei ole, uskon että tällä yhdellä biisillä kiertää suomen festareita portion boysin lämmittelijänä seuraavat pari vuotta ja siinä se.

Vierailija
14320/19410 |
15.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäpä itse?

Lyhyt työmatka on aina kiva asia.

Se on.  vajaa  3km, 20 min.ja kävellen. Fillarilla 5 min.

Voi tässä kirjoitella ja lukea joutavia samalla käpötellessä.. 

Ketju on lukittu.