Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2023 OFFICIAL

Vierailija
19.05.2022 |

Ken voittaa viisut? Missä ne järjestetään?

Kommentit (19410)

Vierailija
13501/19410 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun silmissä loreen ei ole ikinä tuplavoittaja.

Vierailija
13502/19410 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopputulos on kiusallinen euroviisujen järjestävän tahon kannalta.

Älä märehdi mokomaa maailman turhinta asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13503/19410 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäi todella ikävä maku näistä viisuista. Tämän pitäisi olla sellainen tapahtuma, joka tuo ihmiset yhteen, mutta tuntuu että vaikutus on täysin päinvastainen.

Se että fanit saisivat päättää voittajan toisikin ihmiset yhteen. Nyt tämä ei tuo yhteen kun ne jotka kulisseissa hierovat käsiään yhteen rahankiilto silmissä. Hieno tapahtuma hei.

Nyt sinua ketuttaa, entä aikaisempina vuosina?

Onhan niitä vääryyksiä tapahtunut aikaisempinakin vuosina ja muista monet kerrat kuinka paljon on ärsyttänyt just raatien takia

Muistan*

Vierailija
13504/19410 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoin Käärijän voittoa mutta mun mielestä tuo Ruotsin ja Loreenin haukkuminen on älytöntä. Säännöt on säännöt ja niilla on menty vuosia. Jos juryjä ei ole, kisassa ei enää ole lauluäänellä mitään merkitystä vaan överein sirkus voittaa aina jos kappale on jotakuinkin tarttuva. Käärijä tekisi rehdisti jos sanoisi että lopettakaa haukkuminen. Uskon että hänessä on pettymyksestä huolimatta miestä siihen. Kärtsälle seuraa joka tapauksessa tästä todella hyviä juttuja. <3

Jury tuli alunperin tasoittamaan ääniä, kun naapurimaat äänestivät vain toisiaan. Mutta viisut ovat muuttuneet ja jury useamman vuoden ajan on ollut ääniä vääristävä, kun katsojat ovat todella olleet äänestäneet voittoon aitoja suosikkeja. Tänä vuonna semifinaaleissaei juryääniä annettu kun ihmiset raivostuivat edellisinä vuosina suosikkiensa putoamisesta juryn takia jo heti alussa.

Vierailija
13505/19410 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt valot päälle, hei! Ei tässä nyt sentään mistään abba taktikoinnista ole kysymys. Jotenkin harhaista luullakaan niin. Loreen vaan oli nyt parempi ja ymmärrän varsin hyvin miksi. Itellä soinut loreenin biisi tänään päässä ja kyllähän se jotain kertoo. Todella catchy melodia ja hyvät vokaali osuudet siivitti ruotsin ylivoimaiseen voittoon. Ammattilaiset osasi arvostaa LAATUA jota loreenissa kieltämättä oli. Kyllä sen huomas produktion laatueroissa ettei käärijä päässyt samaan laatuun. Näin tällä kertaa ja tämä vain pitää hyväksyä. Heja sverige!

Aurinko paistaa ja yks bönde määrää valot päälle ;DDDD

Jos sulla siellä Trollhättanilla on vintti pimeenä ja Loreen soi, niin ei meillä muilla näin oo ;D

puss och kram,

Vierailija
13506/19410 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäi todella ikävä maku näistä viisuista. Tämän pitäisi olla sellainen tapahtuma, joka tuo ihmiset yhteen, mutta tuntuu että vaikutus on täysin päinvastainen.

No juurikin sitä kansan mielipidettä ei kuunneltu niin ei kai siitä mitään muuta synny kuin vitutusta.

Kyllä kansan ääntä kuunneltiin. Minun mielestäni meni ihan oikein. Loreenin laulu ja esitys oli parempi.

Käärijäpakottajat, te elätte edelleen jossain kuplassa missä ei ole pienellekään kriittisyydelle sijaa.

Jos esityksiä katsoo ilman Käärijälaseja, niin lopputulos oli oikea. Kyllä se jo häviön tunne huomenna helpottaa ja muuttuu iloksi.

Vierailija
13507/19410 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei muistakaa että Euroviisujen sanoma on love, love, peace, peace. Joten rauhoittukaa ja iloitkaa Käärijän saavutuksista.

Niin, iloitkaa nyt häviöstä!

Vierailija
13508/19410 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Loreenille kohdistettiin kaikki juryäänet, sitä ihmettelen? Kilpailussahan oli muitakin hyviä naislaulajia, esim se ranskan nainen ja Norjan. Miksi vain Loreen... nimen takia?

Olisko kosto, jos jotkut maat ei lähteny pelaamaan ennaltamääritettyä pelikirjaa raatien kesken?

Vierailija
13509/19410 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsi ainut voittaja joka ei ole saanut yhdestäkään maasta 12 pistettä teleäänissä. 10 pistettäkin ihan vain muutamasta. 

Jep. Ja silti pokkana väitetään, että euroviisuvoittaja valitaan yleisöäänillä ja usutetaan katsojia äänestämään omaa suosikkiaan.

Vierailija
13510/19410 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsi ainut voittaja joka ei ole saanut yhdestäkään maasta 12 pistettä teleäänissä. 10 pistettäkin ihan vain muutamasta. 

Miettikää, jos TTK:ssakin pelkästään katsojat äänestäisivät voittajan🤣

Vierailija
13511/19410 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuo Tuben alapeukut näkyy? Multa ne on piilotettu?

Vierailija
13512/19410 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No juurikin sitä kansan mielipidettä ei kuunneltu niin ei kai siitä mitään muuta synny kuin vitutusta.

Kyllä kansan ääntä kuunneltiin. Minun mielestäni meni ihan oikein. Loreenin laulu ja esitys oli parempi.

Käärijäpakottajat, te elätte edelleen jossain kuplassa missä ei ole pienellekään kriittisyydelle sijaa.

Jos esityksiä katsoo ilman Käärijälaseja, niin lopputulos oli oikea. Kyllä se jo häviön tunne huomenna helpottaa ja muuttuu iloksi.

Katsos kun miljoonien ihmisten mielipiteellä on enemmän painoarvoa kuin sinun, yhden ihmisen, mielipiteellä.

Vierailija
13513/19410 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on näitten viisujen Aku Ankka. Saa sympatiat ja kansan suosion, mutta Ruotsi Hannu Hanhena silti käärii voiton.

Vierailija
13514/19410 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä Euroviisujen virallisen Youtubekanavan Loreen viisuvoittovideossa on jo 61 000 yläpeukkua ja 105 000 alapeukkua. Ei siis ole vain suomalaisilla paha maku suussa.

https://i.postimg.cc/zvMJ4PkG/peukku.jpg

aivan loistava kyllä =D

Vierailija
13515/19410 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juntit huomioooooo!!!!! Katsokaa Aftonbladetista Loreenin haastis, jos osaatte ruotsia, menee monella täällä turpa tukkoon😁

Okei, toimittaja kysyi mm. mitä mieltä Loreen oli, kun juontajat käskivät yleisön lopettaa cha-cha-chaan huutamisen. Loreen kertoi järkyttyneensä, että juontajatko olivat pääosassa kilpailussa ja "katsokaa meitä" fiilis tuli.

Minä ihmettelin sitä, kun yleisö huusi Cha Cha Chata, ja juontajat yrittivät hiljentää yleisöä ja sanoivat sitten "just ignore them". Kenelle se kommentti oli suunnattu? TV-katsojilleko?

Sitä Loreenkin ihmetteli sinun harmiksesi. Etkö nähnyt, kun se blondi muija tiuski yleisölle?

"Minun harmikseni"? Mitä hittoa? Sitähän minä juuri kysyin tässä, että kenelle se "just ignore them" oli suunnattu, kun ei katsellessa selvinnyt.

Sinun harmiksesi, koska haukkumasi Loreen puolusti Käärijää. Menikö nyt kaaliin?

En ole haukkunut kertaakaan Loreenia!

Tuon mielestä se on haukkumista, kun pitää Ruotsin voittoa epäreiluna ja/tai järjestettynä.

Minä en edes itse pidä sitä järjestettynä, vaan olen ainoastaan sitä mieltä, että Cha Cha Cha oli selkeästi yleisön suosikki, ja saattaapi olla kesän biletyshitti.

Mutta olen aika varma, että tuo on sama tyyppi, jota näkyy joka toisessa ketjussa täällä - aiheesta riippumatta - bongaamassa jotain kuvittelemaansa "hullua".

Vierailija
13516/19410 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Loreenille kohdistettiin kaikki juryäänet, sitä ihmettelen? Kilpailussahan oli muitakin hyviä naislaulajia, esim se ranskan nainen ja Norjan. Miksi vain Loreen... nimen takia?

Olisko kosto, jos jotkut maat ei lähteny pelaamaan ennaltamääritettyä pelikirjaa raatien kesken?

Viittaan esim ranskaan. Ne maat, jotka ei suostunut sopimaan äänestyksestä saivat raadilta vähiten pisteitä?

Vierailija
13517/19410 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kohdallani olisi harmittanut myös, jos joku muu maa olisi ollut vastaavassa tilanteessa, kuin Suomi eilen. Ei kyse ole ainoastaan Suomesta, vaan ihan periaatteesta. Yleisön ylivoimaisen suosikin kuuluisi voittaa, oli se suosikki sitten Ruotsi, Suomi tai vaikka Australia.

Vierailija
13518/19410 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nuo Tuben alapeukut näkyy? Multa ne on piilotettu?

Ne on olleet kaikilta piilotettu jo tovin. Siis kaikissa videoissa.

Vierailija
13519/19410 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle jäi vain kahdesta asiasta huono maku

1. Tietysti se, että ei voitettu vaikka Käärijä oli ylivoimainen yleisön suosikki.

2. Tulee sitten Mikko Silvennoisen ja hänen kehotuksena äänestää taktisesti ja jättää Ruotsi äänittä. Suomi oli ainoa maa, josta Ruotsi ei saanut yhtään telepisteitä, ja se ei näytä hyvältä. Tuosta jää huono maku suuhun, kun muuten koko viisukevät oli ollut niin hieno. Mielestäni YLE:lle voisi antaa palautetta, että Mikko pitäisi jatkossa heivata tuolta pois tuollaisen asiattoman reilun pelin vastaisen toiminnan takia. Jos Suomi olisi vaikka voittanut koko viisut siten, että yleisöäänet olisivat ratkaisseet, ja Suomi olisi voittanut pienellä marginaalilla sen takia, että olisi jättänyt Ruotsin nollille, kun Ruotsi antoi rehdisti 12 pistettä, niin ei se voitto olisi tuntunut niin hyvältä.

Mikko pois myös UMK:sta. Useampana vuonna buffannut omaa suosikkiaan siellä. Parhaiten jäänyt mieleen Sandhjan vuosi, kun revin hiuksia päästä, kun Mikko niin avoimesti hehkutti miten on mahtava kansainvälinen viisu, vaikka itse näki että biisi oli kökkö ja vanhanaikainen.

Vierailija
13520/19410 |
14.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taulukossa eritelty Suomen saamat raati- ja äänestyspisteet. Mikään maa ei jättänyt Suomea ilman pisteitä.

https://www.is.fi/musiikki/art-2000009584825.html

Ketju on lukittu.