Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan mun exän takaisin

Vierailija
16.07.2024 |

Erottiin minun aloitteesta n.vuosi sitten. Oon nyt tapaillut miehiä ja ihan kauheita kokemuksia. 2miestä haukkunut suoraan luonnettani, olen liian hiljainen, estynyt ja ujo suhteeseen. Toinen vielä sanoi että ei kannata yrittää komeita miehiä. 

Nää kokemukset vaurioittaneet entisestään huonoa itseluottamusta. Oon entinen koulukiusattu ja työpaikkakiusattu ja eläkkeellä. 

Nyt huomannut että exä ei olekaan niin huono mies. Tukee minua ja kohtelee hyvin. Ei hauku. Hyväksyy mut sellaisena kuin oon. Lisäksi mulla on vielä tunteita exää kohtaan. Seksiä ei neillä ollut oikein enää mutta en nyt niin seksin perään edes ole. Ei ole tässä iässä enää ykkösasia

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Shit happens"

Vierailija
2/34 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit sitten komeiden miesten perään. Harmi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen exän kanssa uudelleen?

Vierailija
4/34 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siis halusit erota?

Vierailija
5/34 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siis halusit erota?

En mä enää tiedä. Ehkä kuvittelin että saisin vielä jonkun paremman

Ap

Vierailija
6/34 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo 

Vierailija
7/34 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydy kohtaloos, mitäs erosit.

Vierailija
8/34 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo 

Valitettavasti ei ole

Ap

Vierailija
9/34 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin makaa kuin petaa.

Ainahan naiset lähtevät katsomaan onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolen ja kun se ei ollutkaan alkaa uhriutuminen ja ex:n syyttäminen kun ex ei ottanutkaan avosylin takaisin kun nainen kävi juoksemassa hetken aikaa sängystä sänkyyn. Naiset ei koskaan suostu kantamaan vastuuta omista teoistaan vaan kaikki on aina muiden vikaa

Vierailija
10/34 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä yhteisiä lapsia.

Vierailija
11/34 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aikuisia

Ap

Vierailija
12/34 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin makaa kuin petaa.

Ainahan naiset lähtevät katsomaan onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolen ja kun se ei ollutkaan alkaa uhriutuminen ja ex:n syyttäminen kun ex ei ottanutkaan avosylin takaisin kun nainen kävi juoksemassa hetken aikaa sängystä sänkyyn. Naiset ei koskaan suostu kantamaan vastuuta omista teoistaan vaan kaikki on aina muiden vikaa

Kyllä suurin osa naisista eroaa ihan sen takia, että yksinkin on parempi olla kuin huonossa suhteessa. Miehet on useimmin niitä jotka lähtevät jonkun toisen perään ja sitten puolen vuoden päästä itkevät exää takaisin.

Vierailija
13/34 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin makaa kuin petaa.

Hyviä mietteitä, pidä niistä kiinni ja pysyttele naisista erossa jatkossakin. 

Vierailija
14/34 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata enää haaveilla paluusta vanhaan.

Muutaman kerran tullut yritettyä elämän aikana ja yhtä surkeaksi se elämä on aika äkkiä muuttunut kuin ennen eroakin.

Opin, että parempi pakata kamat autoon ja häipyä lopullisesti, eikä enää käyttää aikaansa murehtimalla vanhaa.

Sama homma kuin myöhästyessä linja-autosta.

Sytytä rööki kaikessa rauhassa ja odota seuraavan ilmaantumista pysäkille :-)

Vierailija
15/34 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteen exän kanssa uudelleen?

Kun uusi suhde paljastuu huonoksi tai se uusi mies ei halunnutkaan parisuhdetta mutta naiselle pitää aina olla vähintään yksi mies palvelemassa ja henkisen sekä taloudellisen hyväksikäytön kohteena. Naisen ja miehen Väkinen ystävyyskin on lähes poikkeuksetta sitä että miehen pitää tehdä niin sanotusti poikaystävän velvoitteet ja täytyy palvella naista ilman että naisen tarvii tehdä tyttöystävän velvotteita

Vierailija
16/34 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että oisko jotain parempaa... Rakkaus ei tainnut olla kovin korkealla prioriteettilistallasi, vaan se mitä SINÄ saat suhteesta? Sen verran paska temppu exälle, että vähä epäilen josko takas huolisi. Mutta voithan yrittää, kannattaa sitten jos onnistuu, niin todella pitää suhteesta huolta.

Vierailija
17/34 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Onko meillä? Siinä vasta kysymys! Meillä on vammaisabortti. Minä nyt ajattelen että abortti on murha joka tapahtuu naisen kehossa. Murha sen vuoksi että sikiöllä on ikioma DNA: 1/2 mieheltä + 1/2 naiselta ja sen vuoksi se ei ole mikään veriklimppi jonka voi heittää sairaalajätteisiin vaan ihminen. Se kuuluu hautaan eli tällä perusteella meillä on kuollut yhteinen lapsi. Selvitin kuinka kauan ihmisen DNA säilyy ja nettitietojen mukaan noin 500 vuotta olipa sitten maahan haudattu tai tuhkattu (sairaalajäte tuhkataan), varmaan olosuhteet sun muut vaikuttaa mutta en niistä nyt sen enempää tiedä. Minusta tämä on aivan hirvittävää. Tiedän jotain Raamatusta joka kieltää tappamisen mutta sen lisäksi sanoo että ihmisen keho on pyhä mikä tarkoittaa myös sitä että kehoaan ei kuulu antaa kuinka monen ihmisen käyttöön tahansa. Liitossa miehen ja naisen kehot tulevat tavallaan toistensa käyttöön - ei muiden kuten vapaissa suhteissa. Minulla on kyllä hauta jossa yksi kuolleena syntynyt synnyttämäni lapsi tuhkattuna. Karmeaa että se lapsi on syntynyt tuntemattoman raiskauksesta. En voinut mennä aborttiin kun toi vammaisabortti oli niin hirveä että ihan kaduin... en tiedä oliko oikein vai väärin... elin sitten raskautta kuin kidutusboksissa ja sitten lapsi kuoli sisälleni noin 7 kk ja synnytin kuolleen lapsen. Sen tuhkasin ja kirkkoherrasetäni kanssa käytiin laittamassa hautaan 23.12... Oli jotain kummallista kun hän ei meinannut saada tarvittavia papereita kirkkoherranvirastosta=??? mutta siis ihan hautaan siunattu on... Tämä raiskaaja=??? Hänen DNA:sa=??? Yököttää... Lopetin Facebookin ja kun avasin uudestaan niin sieltä ilmestyi heti tämä raiskaaja - ei muita... Olen mahdollisesti nähnyt hänet etäisyydeltä ja hänellä taisi olla kaksoset jos oli hän... OMITUISTA... Tiesin kuka hän oli auton rekkarin perusteella ja menimme kuraattorin puheille. Siellä kävi ilmi että jotain viisi naista oli tehnyt hänelle abortin eli mikä ihmeen tyyppi... äiti suomalainen ja isä joku ruotsalainen merikapteeni tms... minua pari vuotta nuorempi, insinööri yhdessä isommista telefirmoista...  

Vierailija
18/34 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos nyt ihan ensin keskittyisit itseesi.

Opettelisit tuntemaan kuka olet ja mitä oikeasti haluat. 

Lopettaisit ajelehtimisen ja alkaisit miettiä minkälaista elämää haluat, ja kenen kanssa. Minkälaisen ihmisen kanssa. Lopettaisit ryntäilemästä päättömästi ja uskaltaisit olla yksin ja löytää oikean minäsi.

Se voi viedä hieman aikaa, mutta mitään et menetä. Päin vastoin. Menetät paljon elämää ryntäilemällä edestakaisin ja riippumalla ja haveilemalla entisestä. Katso eteenpäin ja mieti minkälaiseksi edessäolevan haluat.

Taidat olla hyvin kypsymätön ja nuori joten siinä tapauksessa tuon harhailun kyllä ymmärtää. Se on tietysti sitä elämän opiskelua ja kokemista kantapään kautta.  Onhan se hyväkin sekin vaihe elää, mutta siitä täytyy päästä yli ja kasvaa aikuiseksi jos haluaa  tasapinoisen ja hyvän suhteen joskus tulevaisuudessa. 

Ja ennen kaikkea opettele elämään oman itsesi kanssa, ilman ulkopuolelta tulevaa määrittelyä kuka ja mitä olet.  Se on tervettä itsevarmuutta.

Vierailija
19/34 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo 

Kyllä tämä provo on.

Vierailija
20/34 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te käteenlaskijat saatte näistä aloituksista? Haluan elää yksin. Mulla on omaa rahaa. Se että te ette pärjää yksin ei ole mun ongelma.