Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tosi kiva tuo Australian laulajan tyyli. Ei mulla muuta.
Ja se kalju basisti on superkuuma! :D
Ei ole rumpalikaan hassumpi. Kaikenkaikkiaan varsin edustava bändi.
Olin yllättynyt että kitaristi olikin nainen, tai siis ainakin hänellä oli rintaliivit.
Juu on, Simone Dow.
Vierailija kirjoitti:
Mua silti harmittaa kun ei päästy kakkospuoliskolle. Suomi esiintyisi varmaan Kroatian paikalla toiseksi viimeisenä.
Tämä. Kerrankin oltaisiin todennäköisesti päästy esiintymään ihan viimeisten joukkoon, ja olihan se hienoa jo tiistaina nähdä, miten upeasti Käärijä päätti koko shown.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua silti harmittaa kun ei päästy kakkospuoliskolle. Suomi esiintyisi varmaan Kroatian paikalla toiseksi viimeisenä.
Tämä. Kerrankin oltaisiin todennäköisesti päästy esiintymään ihan viimeisten joukkoon, ja olihan se hienoa jo tiistaina nähdä, miten upeasti Käärijä päätti koko shown.
Saattaapa hyvinkin silti päättää huomisenkin shown! ;)
Vierailija kirjoitti:
Hitsi mä oon hyvä! Kommenttini on jo hukkunut ketjuun niin en jaksa etsiä, mutta sanoin semin jälkeen että saleen oli teknisiä ongelmia kärtsällä kun näytti tulevan kiireen tuntukin esitykseen kun joutui selvästi keskittymään johonkin ylimääräiseen, niin iltsistä käy ilmi että näin on tosiaan ollut ja sitä kironnut! Eli eiköhän ole tason parannus luvassa huomenna kun asiat on jo varmasti laitettu vimpan päälle kuntoon!
Eikös tuon videon mukaan tekniset ongelmat koskeneet nimenomaan semifinaalin harjoituksia?
Siellä mm. tuo korvamonitori hajosi, en tiedä mikä sen kohtalo on ollut sen jälkeen että ennättääkö Jere saada huomiseksi korvaan valetun monitorin.
Munkin käsityksen mukaan noi vaikeudet koski harjoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä Tanska on näin pahan kuulonen. Johtuuko mun tv:stä vai eikö tosta koko laulusta saa oikein selvää
Mun mielestä Tanska oli Semi2:n paras, ja ihmettelen miksei päässyt jatkoon. Todellakin olisi pitänyt olla finaalissa!
winner kirjoitti:
Ihan vaan ketjun aiheeseen liittyen, niin Blind Channelilta on uusi biisi ulkona. Happy Doomsday!
Loreen-fanit tässä ketjussa, teille on vaihtoehto cha cha chan tilalle:
Panic. Panic. Panic.
;P
Nyt on vuosi 2023. Ihmetyttää yhä tämä tarve rintojen esittelyyn ja keikistelyyn. Liian monessa esityksessä oli taas noita. Jos kappale ja laulaminen olisi tarpeeksi hyvää tuohon ei tarvitsisi turvautua, vaan jäisi muutenkin mieleen. Myös kahden juontajan asut olivat aivan liian paljastavat ja yläosistaan liian pienet ja liian niukat. Koko ajan joutui jännittämään, että puku ei tipu päältä. Mustaan asuun pukeutuneen juontajan asussa kaikki kangas oli käytetty takakoristeeseen, eikä itse asuun sitten riittänyt kangasta ja asu olikin sitten kuin jostain sm:stä. Keltaiseen asunkin oli käytetty kyllä kangasta, mutta se oli mennyt takakappaleeseen ja taas itse asu ja yläosa oli niukka ja tiukka.
Suoraan sanottuna Tattoo kuulostaa siltä kuin se olisi luotu tekoälyn avulla vanhoista hittiaineksista. Epämääräisen tutun kuuloinen ja tekniset hittielementit mukana, mutta jotain sellaista puuttuu, jonka inhimillinen luovuus voi kappaleeseen tuottaa.
Toivottavasti itse finaalissa edes juontajat eivät paljastele ja esittele rintojaan eli jotain peittävämpää ja säädyllisempää on päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin yllättynyt että kitaristi olikin nainen, tai siis ainakin hänellä oli rintaliivit.
Juu on, Simone Dow.
Apua, mä oon katsonut tuon musiikkivideon varmaan kymmeniä kertoja enkä todellakaan tiennyt että bändissä oli myös nainen... Auts, nyt hävettää :D.
Kieltämättä kyllä henkeä ahdisti kun katsoi Hannahin pukua, näytti jotenki panssarimaisen jäykältä, mutta voi tietysti olla että päällä ei tuntunut siltä.
Huomenna on 13. päivä.
Suomi esiintyy numerolla 13.
Tää on jo niin käsikirjoitettua, että jää realityt ja Salkkarit toiseksi ;D
🤘🤘🤘🤘🤘💚💚💚WINLAND!💚💚💚🤘🤘🤘🤘🤘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä oli naiskitaristi rintaliiveissä? Ei ainakaan Australian esityksessä.
Vierailija kirjoitti:
Suoraan sanottuna Tattoo kuulostaa siltä kuin se olisi luotu tekoälyn avulla vanhoista hittiaineksista. Epämääräisen tutun kuuloinen ja tekniset hittielementit mukana, mutta jotain sellaista puuttuu, jonka inhimillinen luovuus voi kappaleeseen tuottaa.
'
Siis enkelit itkee ja viulut vinkuu??? Onko se ChatGPTn kirjoittama???
Itse asiassa ei ole, se tekisi paremmat sanat! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä oli naiskitaristi rintaliiveissä? Ei ainakaan Australian esityksessä.
No juuri siinä! Se joka siinä auton päällä heitti soolon.
T. tuo joka myös vasta nyt huomasi asian
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaapa hyvinkin silti päättää huomisenkin shown! ;)
Aamen, hallelujaa! :D
Tässä vaiheessa on enää vain yksi kysymys.
Osaat SÄ Cha Cha Cha -tanssin? Jos et niin Piña Colada auttaa versioimaan.
Minusta Hannahin keltainen mekko oli ihana. Sen kuuluukin olla tyköistuva. Mikä kroppa...! Wau.
Käärijä voisi voittaa, jos juryääniä ei olisi. On hölmö systeemi 50/50 äänet.