Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2023 OFFICIAL

Vierailija
19.05.2022 |

Ken voittaa viisut? Missä ne järjestetään?

Kommentit (19410)

Vierailija
9861/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tosi kiva tuo Australian laulajan tyyli. Ei mulla muuta.

Ja se kalju basisti on superkuuma! :D

Ei ole rumpalikaan hassumpi. Kaikenkaikkiaan varsin edustava bändi.

Olin yllättynyt että kitaristi olikin nainen, tai siis ainakin hänellä oli rintaliivit.

Missä oli naiskitaristi rintaliiveissä? Ei ainakaan Australian esityksessä.

No juuri siinä! Se joka siinä auton päällä heitti soolon.

T. tuo joka myös vasta nyt huomasi asian

Niin siis tuo kohdasta 2:40 alkaen, jossa miehen näköinen nainen soittaa kitaraa(?) auton vieressä? Joku väitti hänen olevan rintsikoissa? Siis aivan älytöntä. Sama kuin sanoisi sen laulajan esiintyvän kalsareissa, koska todennäköisesti hänelläkin sellaiset housujen alla on.

Tyypillinen av:n rikkinäinen puhelin. Miestä muistuttava nainen soittaa täysissä pukeissa kitaran tapaista soitinta auton vieressä = nainen rintsikoissa soittaa kitaraa auton päällä.

Hänen mesh-paidastaan näkyi selkeästi läpi. Ja jalka oli auton päällä. Ja mikä soitin se oli jos ei kitara? Ihan aidosti kysyn.

Vierailija
9862/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä äänestän finaalissa tätä Käärijän boyfrendiä. Hyvä biisi.

Bojan tiennyt tarkalleen miten niitä ääniä kalastellaaan, kun tämänkin palstan kommentteja lukee.

Enemmän Käärijä on sitä materiaalia laittanut, esim instalivet ja muut stoorit.

Jep, Bojan ei ainakaan instassa julkaissut ekan semin aikaan mitään Käärijään liittyvää, toisin kuin Käärijä nyt....

Sopia kysyy, että miksi ei? Sehän se taktiikka juuri on ollutkin, ettei ole vahingossakaan itse mainostanut ketään, ainoastaan varmistanut pääsevänsä muiden avulla esiin.

Mitä mieltä Saksan taktiikasta 😂 Suomalaisiin on ainakin purrut ja varmasti tulee finaalissa ääniä!

Saksan laulajalla on ihanan möreä ääni.

Saksan laulajan äänestä tulee minulle aina mieleen Jyrki 69.

Juu onhan se ihan saman näköinenkin :DDDDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9863/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin yllättynyt että kitaristi olikin nainen, tai siis ainakin hänellä oli rintaliivit.

Niin siis tuo kohdasta 2:40 alkaen, jossa miehen näköinen nainen soittaa kitaraa(?) auton vieressä? Joku väitti hänen olevan rintsikoissa? Siis aivan älytöntä. Sama kuin sanoisi sen laulajan esiintyvän kalsareissa, koska todennäköisesti hänelläkin sellaiset housujen alla on.

Kyllä. Hänellä on läpinäkyvä paita ja mustat rintaliivit näkyivät selvästi läpi koko esityksen ajan, myös esim. lopussa kun hän juhlii.

Hyvin hyvin vähäisesti läpinäkyvä paita ja häntä näytettiin myös hyvin vähän. Pysytäänpä nyt asiassa. Ihme liioittelua täällä palstalla.

Vierailija
9864/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on mielestänne tämän vuoden taitavin livelaulaja? Siis riippumatta siitä onko biisi mieleinen. Itse sanoisin, että Viron Alika. Hänen laulusuorituksensa oli eilen todella hyvä, vaikka biisi on omaan makuuni liian tylsä

Komppaan tätä, tosin pitää nähdä vielä ainakin Ranskan live-veto huomenna. Loreen kyllä kalpenee tään Alikan tekniikan rinnalla. Myös Itävallan duo saa hienot laulusaundit aikaiseksi esityksessä.

Vierailija
9865/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten tapahtuu jos joku vuosi Australia voittaa viisut? Seuraavana vuonna kisat järjestetään Australiassa?

Muistaakseni luin jo 2015 että niitä ei järjestetä Australiassa mm. aikaeron ja logistiikkahaasteiden takia vaan Euroopassa. Näemmä Saksa on luvannut vapaaehtoisesti järjestämään jos Australia voittaisi :D

Se tehtäisiin samalla tavalla kuin tämän vuoden viisut eli joku toinen viisumaa isännöisi viisut yhdessä voittajan kanssa. Varmaan joku isoista rahoittajamaista sillonkin.

Vierailija
9866/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Hänellä on läpinäkyvä paita ja mustat rintaliivit näkyivät selvästi läpi koko esityksen ajan, myös esim. lopussa kun hän juhlii.

Mä olen luullut häntä mieheksi

Vierailija
9867/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suoraan sanottuna Tattoo kuulostaa siltä kuin se olisi luotu tekoälyn avulla vanhoista hittiaineksista. Epämääräisen tutun kuuloinen ja tekniset hittielementit mukana, mutta jotain sellaista puuttuu, jonka inhimillinen luovuus voi kappaleeseen tuottaa.

'

Siis enkelit itkee ja viulut vinkuu??? Onko se ChatGPTn kirjoittama??? 

Itse asiassa ei ole, se tekisi paremmat sanat! :D

Tai sitten mä hoidan homman:

I don't wanna lose

But baby, we both know

This is not our time

It's time to say cha cha cha cha cha chaa

Until we meet again

'Cause this is not the end

It will come a day

When we will find our way

Vierailija
9868/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kävi mielessä onko Espanja niin kova eksentrinen pläjäys vasten kasvoja että siitä toipuessa Ruotsin esityksen sisäistäminen kärsii? Nythän ne on laitettu esiintymään peräkkäin.

Espanjan Blanca on myös tosi kova livelaulaja että ei Loreen pääse niillä apajilla loistamaan.

Vierailija
9869/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on mielestänne tämän vuoden taitavin livelaulaja? Siis riippumatta siitä onko biisi mieleinen. Itse sanoisin, että Viron Alika. Hänen laulusuorituksensa oli eilen todella hyvä, vaikka biisi on omaan makuuni liian tylsä

Samat ajatukset täälläkin. Mahtavat laulunlahjat, mutta olisipa biisi vähän parempi.

Vierailija
9870/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroviisuja sivuten onko tuo YleX:in Henkka tyttö vai poika? Vai jotain siltä väliltä? Häiritsee kun ei tiedä.

Vierailija
9871/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raadeilla ei saisi olla 50 % valtaa. 25% olisi vielä ok.

Raadeilla yritetään kompensoida sitä että naapurit äänestelee toisiaan. Mutta minusta se on yhdentekevää, kyllä se voittaja silti joutuu keräämään kaikilta ääniä. Liikaa valtaa muutamille ihmisille!

Ja sitten Suomen raati antaa 12 Ruotsille, 10 Virolle ja 8 Norjalle :D :D :D :D :D .

Taidan sisällyttää tämän ennusteen mun juomapeliin, kiitos!

Ole hyvä vaan! Meillä on kans bingo/juomapeli kehitteillä :D.

Vierailija
9872/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Euroviisuja sivuten onko tuo YleX:in Henkka tyttö vai poika? Vai jotain siltä väliltä? Häiritsee kun ei tiedä.

No eikö Henkka ole miehen nimi? Sitä paitsi tosi relevantti puheenaihe taas, NOT.

Vierailija
9873/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin hyvin vähäisesti läpinäkyvä paita ja häntä näytettiin myös hyvin vähän. Pysytäänpä nyt asiassa. Ihme liioittelua täällä palstalla.

Ei se ole mitään liioittelua. Hänen paidastaan näkyi läpi, että päällä oli myös mustat rintsikat. Kukaan ei väitä että hän oli puolialasti, ilman paitaa, pelkissä rintsikoissa, tai että hän kiemurteli orgastisesti auton päällä kitaraa rämpäten... Se olisi liioittelua. Joku nyt vaan teki huomion että niihin rintaliiveihin kiinnittyi huomio. Ja niin kävi minullekin. Ei siinä sen kummempaa.

Vierailija
9874/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs teiltä löytyy huomenna kisakatsomosta? Aiotteko esim. leipoa jotain Käärijä-teemalla? 😄 ite ajattelin että jonkun vihreän juustokakun voisi tehdä.

Vierailija
9875/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen av:n rikkinäinen puhelin. Miestä muistuttava nainen soittaa täysissä pukeissa kitaran tapaista soitinta auton vieressä = nainen rintsikoissa soittaa kitaraa auton päällä.

Hänen mesh-paidastaan näkyi selkeästi läpi. Ja jalka oli auton päällä. Ja mikä soitin se oli jos ei kitara? Ihan aidosti kysyn.

En tunne soittimia, siksi en voinut varmuudella sanoa, että kyseessä kitara. Se että jalka on jonkun objektin päällä, ei tarkoita sitä, että koko henkilö on sen objektin päällä. Tänne kotikatsomoon ei ainakaan rintsikat paistaneet mitenkään selkeästi, en edes olisi huomannut, ellei joku olisi siitä maininnut.

Vierailija
9876/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikö Henkka ole miehen nimi? Sitä paitsi tosi relevantti puheenaihe taas, NOT.

Olen tuntenut kaksikin naispuolista Henkkaa, Henna-Riikka ja Henrietta.

Vierailija
9877/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ruotsalainen iltapäivälehti Aftonbladet teki finaalista liveseurantaa, jota myös lukijat saattoivat kommentoida.

Iso osa kommenteista liittyi Käärijään, ei käynnissä olevaan finaaliin.

– Käärijän kappale on lastenlaulu, yksi kommenteista kuului.

– Suomen esitys on pökäle, toinen kommentti kuului."

Toisin sanoen Sveduilla on alkanut puntti tutisemaan kun varma voitto ei tainnutkaan olla niin varma.

Vierailija
9878/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs teiltä löytyy huomenna kisakatsomosta? Aiotteko esim. leipoa jotain Käärijä-teemalla? 😄 ite ajattelin että jonkun vihreän juustokakun voisi tehdä.

Taitaa kaikki vihreä loppua kaupoista.

Vierailija
9879/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreät kynsilakat oli jo kaupasta loppuneet, joten ilmeisesti istun kisakatsomossani sitten vihreät lapaset kädessä kun sellaiset sattuu löytymään! :D

Vierailija
9880/19410 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lienee ihmisnaaras

Ketju on lukittu.