Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Vierailija kirjoitti:
Onko ne Kroatian ukot homoja?
Toivottavasti eivät ole.
Tuo Kroatian sakki kerää kaikki balkanin puhelinäänet. Ovat vissiin aika suosittuja siellä päin.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on hyvä että juryshow on erikseen. Mitä enemmän artisti saa noita vetoja tuolla lavalla alle sen helpompaa sen luulisi olevan viisuiltana. Lauantaina voi sitten revitellä täysillä eikä tarvi ajatella juryjä erään.
Samaa mieltä, mutta silti jotenkin ristiriitaista, että raadit on mukana arvioimassa jo silloin, kun vasta harjoitellaan, ja kuitenkin he on se kaikkein kriittisin yleisö.
Britit tulevat jäämään jumbosijoille tuolla väsyneellä popillaan. Noi on ihan hukassa tän päivän euroviisuista.
Eurovision odds 2018:
Kyproksen Fuegon veikattiin voittavan 37%, Israel toisena 24%. No Israel tuli ja voitti ylivoimaisesti. Vedonlyöntitaulukot ei todellakaan aina tiedä lopputulosta.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavana vuonna ruotti kopioi varmaan THE KÄÄRIJÄN kappaleen 1 : 1 ja voittaa !!!
Rankka viikko ja paljon angel's crying takana
Mielenkiintona piña colada ja copy
Ilta on vielä nuori ja aikaa veikata
Tää jävlan pistelasku on aika tuhotaPidän kaksin käsin kiinni nuotista niinku
tja, tja, tja, tja, tja, tja, tja, ej
En mieti huomista ku tartun kertsistä niinku
Haluun olla vinnare ja vapaa copyrightista niinku
Ja mä jatkan kunnes en enää pysy Ruåtsissa niinkuMuutama piña cålaada on jo takana
Silti mul on vielä pistetaulu nollilla, yeah, yeah, ye, ye, jassåå
Antamatta on vielä pisteet ja aikaa veikata
Nää jävlan juryäänet on aika tuhota
Marketti kutsuu mua ku ej åå viinaa enää alkossa
Niinku tja-tja-tja, mä oon tulossaPidän kaksin käsin kiinni nuåtista niinku
Ja mä jatkan kunnes en enää pysy Ruåtsissa niinku våuNyt biisii kopsimaan
Niinku tja-tja-tja
Enkä kunnioita tätä maailmaa
Niinku tja-tja-tja
Kun mä kaadan päälleni ramlösaaTja-tja-tja, toinen biisi tältä kuulostaa
Ja mä sämplään vaan ku tää tarttuva kertsi musta vallan saa
Tja-tja-tja, eihän oo tuttu tää sävel laisinkaan
Ei oo mut tänään oon Kåårijå, tänään oon KåårijåNyt nuottei kopsimaan
Niinku tja-tja-tja
Niinku tja-tja-tja
Kun mä kaadan päälleni ramlösaaNiinku tja-tja-tja
Tja, tja, tja, tja, tja, tja, tja, aa-ååh
Niinku tja-tja-tja
Tja, tja, tja, tja, tja, tja, tja
tja, tja, tja, tja, tja, tja, tja
Tässä vielä muistutukseksi Ruåtsin Jimmyille ens vuoden viisuvedätykseen, mikä resepti toimii ;D
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Suomi ei sortunut tällä kertaa takavuosien stailauskatastrofeihin, vaan on menty johdonmukaisesti koko ajan samalla lookilla jo esikatseluvideosta alkaen. Näinhän Ruotsi on toiminut aina. Suomi teki tällä kertaa fiksusti siinäkin, että lavashow rakennettiin eri tavalla kuin UMK:ssa ja hyödynnettiin Liverpoolin hienoja puitteita loistavasti, kuten se taidokas taustascreenin käyttö.
Tää ei nyt oo niin olennaista, mutta mun mielestä Käärijä ois voinut kokeilla eri asuja semien ja finaalin ulkopuolisissa tapahtumissa (esim. viisualueen pikkukeikat ja turqoise carpet). Vaikka rakastan sitä boleroasua, tuntuu vähän tönköltä että se on päällä lähes aina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voita ruotsi tai suomi.
Liikaa hypetystä ollut.
Yllätysvoittaja saadaan.
Se koostuu naisista.
Tämä!!
Sama vahva etiäinen minullakin.
Mulla taas on vahva etiäinen että Suomi voittaa. Tämä ekan puoliskon paras esiintymispaikka vahvisti sen. 🥳
Voi tsiisus mikä vääryys että albania pääsi jatkoon mutta Georgia ei!!! Kuka tuota albaania aina äänestää vai ostaako ne äänet jostain
Vierailija kirjoitti:
Tuo Kroatian sakki kerää kaikki balkanin puhelinäänet. Ovat vissiin aika suosittuja siellä päin.
Kyllä vain.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Suomi ei sortunut tällä kertaa takavuosien stailauskatastrofeihin, vaan on menty johdonmukaisesti koko ajan samalla lookilla jo esikatseluvideosta alkaen. Näinhän Ruotsi on toiminut aina. Suomi teki tällä kertaa fiksusti siinäkin, että lavashow rakennettiin eri tavalla kuin UMK:ssa ja hyödynnettiin Liverpoolin hienoja puitteita loistavasti, kuten se taidokas taustascreenin käyttö.
Ehdottomasti mieltä Käärijän kohdalla, mutta täysin eri mieltä tanssijoiden suhteen. UMK:ssa heillä oli täydelliset asut, jotka korosti tanssijoiden osaamista ja toi esitykseen todellista ammattimaisuuden tuntua, mutta jostain syystä ne haluttiin Liverpooliin vaihtaa latinalaistansseja parodioiviin pilailuasuihin.
Raadeilla ei saisi olla 50 % valtaa. 25% olisi vielä ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti mieltä Käärijän kohdalla, mutta täysin eri mieltä tanssijoiden suhteen. UMK:ssa heillä oli täydelliset asut, jotka korosti tanssijoiden osaamista ja toi esitykseen todellista ammattimaisuuden tuntua, mutta jostain syystä ne haluttiin Liverpooliin vaihtaa latinalaistansseja parodioiviin pilailuasuihin.
Siis samaa mieltä Käärijän kohdalla
winner kirjoitti:
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavana vuonna ruotti kopioi varmaan THE KÄÄRIJÄN kappaleen 1 : 1 ja voittaa !!!
Rankka viikko ja paljon angel's crying takana
Mielenkiintona piña colada ja copy
Ilta on vielä nuori ja aikaa veikata
Tää jävlan pistelasku on aika tuhotaPidän kaksin käsin kiinni nuotista niinku
Ja mä jatkan kunnes en enää pysy Ruåtsissa niinkuMuutama piña cålaada on jo takana
Silti mul on vielä pistetaulu nollilla, yeah, yeah, ye, ye, jassåå
Antamatta on vielä pisteet ja aikaa veikata
Nää jävlan juryäänet on aika tuhota
Marketti kutsuu mua ku ej åå viinaa enää alkossa
Niinku tja-tja-tja, mä oon tulossaPidän kaksin käsin kiinni nuåtista niinku
Ja mä jatkan kunnes en enää pysy Ruåtsissa niinku våuNyt biisii kopsimaan
Niinku tja-tja-tja
Niinku tja-tja-tja
Kun mä kaadan päälleni ramlösaaTja-tja-tja, toinen biisi tältä kuulostaa
Ja mä sämplään vaan ku tää tarttuva kertsi musta vallan saa
Tja-tja-tja, eihän oo tuttu tää sävel laisinkaan
Ei oo mut tänään oon Kåårijå, tänään oon KåårijåNyt nuottei kopsimaan
Niinku tja-tja-tja
Niinku tja-tja-tja
Kun mä kaadan päälleni ramlösaaNiinku tja-tja-tja
Tja, tja, tja, tja, tja, tja, tja, aa-ååh
Niinku tja-tja-tja
Tja, tja, tja, tja, tja, tja, tja
tja, tja, tja, tja, tja, tja, tjaTässä vielä muistutukseksi Ruåtsin Jimmyille ens vuoden viisuvedätykseen, mikä resepti toimii ;D
Suomi lähti viisuihin Cha Cha Cha
Tuli takaisin voittajalle hävinneenä tja tja tja
Oli vähän inhottava se Slovenian vit ttuileva toimittaja eilen joker outille. Kysyi monta instaseuraajaa ovat saaneet. Oisko ollut vielä jatkoonpääsyn jälkeen? Siitä oli alle tunti ja sitten kysyi aiotteko olla kännissä tänään
Onks tänä vuonna kukaan trans esiintyjä??
Vierailija kirjoitti:
Eurovision odds 2018:
Kyproksen Fuegon veikattiin voittavan 37%, Israel toisena 24%. No Israel tuli ja voitti ylivoimaisesti. Vedonlyöntitaulukot ei todellakaan aina tiedä lopputulosta.
Musta on hassua, että ihmiset eivät ymmärrä että vedonlyöntitilastot perustuvat yksinkertaisesti siihen mitä kohdetta vedonlyöjät veikkaavat eniten ja osittain siihen, mitä vedonlyöntiyritys arvelee todennäköiseksi julkisuuden tietojen perusteella. Ei niillä vedonlyöntiyrityksillä ole mitään salaista tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mistä vanhasta biisistä tuo Puolan kappale on blakiaatti..
Mä kuulin siinä vivahteita, joita ei ainakaan liikaa peitelty, ihan siitä itestään, eli demi lovaton solo :D
Britney Spears (en tiedä miten kirjoitetaan )