Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2023 OFFICIAL

Vierailija
19.05.2022 |

Ken voittaa viisut? Missä ne järjestetään?

Kommentit (19410)

Vierailija
8081/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eträ mua ärsytti lukea tuo Iltalehden Kääryle artikkeli jotenkin. 😐

sulta puuttuu huumorintaju

Puuttuu tuolta lainaamaltasi kaksi asiaa, eli huumorintaju ja pieni tilannetaju näiden kekkereiden tosikkuuden suhteen.

Vierailija
8082/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan palstalainen kuullut Armenian biisiä? Todella esteetön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8083/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armenialla on kyllä ihana kappale.

Vierailija
8084/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan palstalainen kuullut Armenian biisiä? Todella esteetön.

Mikä esteetön? Miten musiikki on esteetöntä? Liikuntarajoitteisten jotenkin helpompi kuunnella?

Vierailija
8085/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vuonna Suomea edustaakin sitten duo Sanna ja Olavi kappaleella Prime minister.

Vierailija
8086/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksettu Armenia-trolli ulos ketjusta!! Mars!

Vierailija
8087/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasitteko valvoa huomennakin? Mä priorisoin euroviisut tärkeämmäksi kun yöunet, en mistään hinnasta olisi eilen jättänyt katsomatta. Semi2 on aika tylsä, mutta saa nähdä malttaako jättää sitäkään katsomatta 😅

Olen katsonut jokaisen Euroviisu-minuutin vuodesta 1992 eli kyllä, huomennakin linjoilla.

Erikoisin kokemus muuten oli katsoa kisoja superaikaisin aamulla pienenpienestä rätisevästä telkkarista Australiassa vajaat 20 vuotta sitten - ei mikään ihme että ovat olleet nyt mukana kun silloin jo faneja löytyi.

Vierailija
8088/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Ruotsista ei koskaan tule riittävästi ääniä Suomelle? Ruotsissa asuu niin paljon suomalaista alkuperää olevia ja nuorta suomalaista polvea. Eivätkö voisi joukolla äänestää Suomea?

Vierailija
8089/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa jo tuo VARMA VOITTO SUOMEEN hysteria.

Ei oo ketään eikä mitään maata, joka olisi varma voittaja !

Sen verran iskee faktoja pöytään ne Raatien jälkeen tulevat Yleisöäänet, että niissä tulee AINA yllätyksiä.

Jonkun (yllätys)maan pistee-käyrä nousee huimiin korkeuksiin, ja joidenkin maan käyrä lerpottaa.....

Eiköhän kannattaisi olla realistisia.

Käärijä voi olla 55% varmuudella ( 🙄😝) toinen tai kolmas. Jopa neljäs.

Onko sitten maansuru ?

Vierailija
8090/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasitteko valvoa huomennakin? Mä priorisoin euroviisut tärkeämmäksi kun yöunet, en mistään hinnasta olisi eilen jättänyt katsomatta. Semi2 on aika tylsä, mutta saa nähdä malttaako jättää sitäkään katsomatta 😅

Miksiköhän nämä kokoperheen ohjelmat pitää näyttää niin myöhään? Itse suosiolla ohitin jo semi1 liven ja saman teen muillekin "jaksoille", ja katson seuraavana päivänä. Hyvä alkamisaika olisi vaikka klo 18:reikäreikä.

Vierailija
8091/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi vuonna Suomea edustaakin sitten duo Sanna ja Olavi kappaleella Prime minister.

Se oli jo 😆😆😆. Yksi kaikkien aikojen klassikkoja kaikessa hirveydessään:

%3D%3D

Vierailija
8092/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavana vuonna ruotti kopioi varmaan THE KÄÄRIJÄN kappaleen 1 : 1 ja voittaa !!!

Vierailija
8093/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän nämä kokoperheen ohjelmat pitää näyttää niin myöhään? Itse suosiolla ohitin jo semi1 liven ja saman teen muillekin "jaksoille", ja katson seuraavana päivänä. Hyvä alkamisaika olisi vaikka klo 18:reikäreikä.

Klo 20, 21, 22 = paras katseluaika.

Vierailija
8094/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa jo tuo VARMA VOITTO SUOMEEN hysteria.

Ei oo ketään eikä mitään maata, joka olisi varma voittaja !

Sen verran iskee faktoja pöytään ne Raatien jälkeen tulevat Yleisöäänet, että niissä tulee AINA yllätyksiä.

Jonkun (yllätys)maan pistee-käyrä nousee huimiin korkeuksiin, ja joidenkin maan käyrä lerpottaa.....

Eiköhän kannattaisi olla realistisia.

Käärijä voi olla 55% varmuudella ( 🙄😝) toinen tai kolmas. Jopa neljäs.

Onko sitten maansuru ?

En ole missään nähnyt varman voiton hehkutusta? Lähinnä innokasta kannustusta ja toivomista.

Vierailija
8095/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä soitin eilen moneen kertaan Saksasta Suomen kappaleelle pisteitä. Lauantaina teen saman. 14 senttiä soitto, ei oo paljon. Miltä Keski-Euroopan tilanne vaikuttaa Käärijän suhteen? Ainakin täällä Saksassa on analysoitu biisi oikein hyvin.

Siinä on dramatiikkaa kaksi viereitä säveltä takoo ja sitten tulee töistä rauhoittuminen myös kahdella sävelellä. Mitä meidän asiantuntijat sanovat?

Vierailija
8096/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäsin Käärijän uudessa esityksessä siitä juoksukohdasta, mutta olisin halunnut sen kohdan, kun tanssijat nostavat Käärijän ilmaan, pysyvän esityksessä. Ja voi muuten jopa käydä niin, että Suomi, Ruotsi, Ranska ja Espanja saavat taipua Kroatialle ja Israelille, pieni yllätysvoittaja voisi jompikumpi noista kahdesta olla. Tai sitten suurempi yllätysvoittaja löytyy huomisesta semistä.

Ajattelin samaa kun katselin Instaa ja YouTubea, Kroatian ja Israelin edustajien videot ovat saaneet huomattavasti enemmän tykkäyksiä kuin Käärijä. Loreenin videoilla tykkäyksiä oli suurinpiirtein saman verran kun Kärtsällä.

YouTubessa Israelin esityksellä on eniten tykkäyksiä, sen jälkeen suomella. Kroatian esityksellä oli eniten kuuntelu kertoja, mutta tilanne toki elää päivän mittaan. Puhun nyt ekan semin esityksistä. Instaa en ole vilkaissut tänään.

Vierailija
8097/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänhetkiset YouTube-katselukerrat:

1. Kroatia ~1 000 000

2. Suomi ~714 000

3. Ruotsi ~ 656 000

Ja tykkäyksiä Suomella 25t / Kroatia 20t

Ihan hyvä saldo!

Vierailija
8098/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämänhetkiset YouTube-katselukerrat:

1. Kroatia ~1 000 000

2. Suomi ~714 000

3. Ruotsi ~ 656 000

Ja tykkäyksiä Suomella 25t / Kroatia 20t

Ihan hyvä saldo!

Paitsi että Ruotsilla on lähes yhtä paljon tykkäyksiä kuin Suomella.

Vierailija
8099/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä soitin eilen moneen kertaan Saksasta Suomen kappaleelle pisteitä. Lauantaina teen saman. 14 senttiä soitto, ei oo paljon. Miltä Keski-Euroopan tilanne vaikuttaa Käärijän suhteen? Ainakin täällä Saksassa on analysoitu biisi oikein hyvin.

Siinä on dramatiikkaa kaksi viereitä säveltä takoo ja sitten tulee töistä rauhoittuminen myös kahdella sävelellä. Mitä meidän asiantuntijat sanovat?

Täällä Tsekissä baarissa kansa villiintyi aivan täysin kun Suomi tuli lavalle, lupaa siis hyvää.

Äänestys maksaa 50 senttiä per ääni, mutta kaikki 20 ääntäni annan Suomelle lauantaina. Kymppi on pieni raha tästä huvista 😆.

Vierailija
8100/19410 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klo 20, 21, 22 = paras katseluaika.

mitteleuropäische Zeit (MEZ; englisch Central European Time, CET) on Keski-Euroopassa käytössä, yksi tunti meitä jäljessä ja Englannissa ja Portugalissa vielä yksi tunti jäljessä  meidän aikaa siis 2 tuntia vähemmän meitä.

Nuorena minulle oli raskasta katsoa viisuja loppuun, en kerrassaan kyennyt valvomaan. Tosin raflassa jaksoin hillua aina välimerkkiin saakka ja bussilla kotiin lisäksi.

Ketju on lukittu.