Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijän esitys oli hyvä lukuun otttamatta laulusuoritutusta. Ei taida raatipisteet millään riittää Suomen voittoon, mutta eiköhän yleisö nosta kuitenkin mukavalle sijalle finaalissa.
Toivon että raadit katsovat ja arvostelevat sääntöjen mukaan muutakin kun sitä laulua vaikka pelkään pahinta.
Totta kai muitakin kriteerejä on, ja toivottavasti ei Suomi nyt ihan pisteittä jää, mutta perinteisesti vahvoja laulajia on arvostettu suhteettoman paljon, vaikka nyt viime vuoden Azerbaidžan, jonka biisi ei kiinnostanut ketään. Ja niitä vahvoja laulajia on aina. Sveitsilläkin menee taas kovaa raatipisteissä, katsokaas vaan!
Tai Malta 2021 ja Destinyn voimaantumisbiisi joka lässähti yleisössä totaalisesti 200+ raatipisteen jälkeen.
Eikö tässä ollut jotain vilunkipeliä vedonlyönnissä? Muistelisin, että epäilyn jälkeen sieltä paljastukin jotain? paljastukin?
En muista että vedonlyönnissä mutta muistelisin että raadeissa oli kai tuonna vuonna monella maalla jotain omituista kähminkiä. Oliko peräti neljä maata joiden raatitulokset jouduttiin diskaamaan kun selvisi että kaikki olivat pistäneet samat maat tismalleen samaan järjestykseen?
Tavallaan toivon että tällainen sattuma kävisi tänä vuonna kun se sataisi suoraan Kärtsän laariin :D
Mikä sen vihreän hihahässäkän idea on? Se että näyttäisi olevan lihaksikas vai mikä
Meinasitteko valvoa huomennakin? Mä priorisoin euroviisut tärkeämmäksi kun yöunet, en mistään hinnasta olisi eilen jättänyt katsomatta. Semi2 on aika tylsä, mutta saa nähdä malttaako jättää sitäkään katsomatta 😅
Vierailija kirjoitti:
Meinasitteko valvoa huomennakin? Mä priorisoin euroviisut tärkeämmäksi kun yöunet, en mistään hinnasta olisi eilen jättänyt katsomatta. Semi2 on aika tylsä, mutta saa nähdä malttaako jättää sitäkään katsomatta 😅
Mä en taida jaksaa katsoa, tavallaan vähän se ja sama ketkä sieltä menee läpi kun 80% noista biiseistä on ihan surkeita karjakkojen luikautuksia.
Tuon Ruotsin suosimisen takia toivon, että ihan mikä tahansa maa voittaisi. Mulla mennyt maku Ruotsiin kokonaan. Ne saa enemmän aikaa lavojen rakentamiseen, jury suosii pisteissä ja nytkin kappale selkeä plagiaatti ja kilpailijana entinen euroviisuvoittaja. Silti siellä se Ruotsi vaan on on selkeästi voittamassa.
Miksi sitä silti äänestetään?! Mä en vaan voi ymmärtää. Ehkä suuri yleisö ei ole näistä epäkohdista tietoinen. Mutta suorastaan v*tuttaa koko Ruotsi tällä hetkellä.
Eihän tätä LOREENIA pitäis päästää kisaamaan ollenkaan, koska kappale käytännössä täysin plagioitu eli lainattu tästä MIKA NEWTONIN kappaleesta V plenu !!!
Ihme touhua !!!
Eipä ole Käärijällä tänäänkään mitään lepopäivää, vaan peräti 2 keikkaa. Kohta ensimmäinen ja illalla vielä toinen.
Harmittaa, että Latvia ja Malta ei päässeet finaaliin, vaikkei se nyt niin yllätys ollut.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tätä LOREENIA pitäis päästää kisaamaan ollenkaan, koska kappale käytännössä täysin plagioitu eli lainattu tästä MIKA NEWTONIN kappaleesta V plenu !!!
Ihme touhua !!!
Just oli edellisellä sivulla keskustelua tästä, jaksaisitko vähän lukea?
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole Käärijällä tänäänkään mitään lepopäivää, vaan peräti 2 keikkaa. Kohta ensimmäinen ja illalla vielä toinen.
joo no heippa pärjääminen viisuissa. tuon miehen ääni on särki. se tarvitsisi lepoa
Månsin Heroes-biisi oli kopsittu Lovers on the Sunista
Ruotsin viime vuotinen oli Lady Gagan Shallow'n kopio
ja nyt vielä Loreen...
Heja Sverige! ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en taida jaksaa katsoa, tavallaan vähän se ja sama ketkä sieltä menee läpi kun 80% noista biiseistä on ihan surkeita karjakkojen luikautuksia.
Semi kakkosessa on surkeimmat biisit. Ainoat mitkä on hyviä on Australia ja Itävalta. Muu on melko mitäänsanomatonta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme touhua !!!
Just oli edellisellä sivulla keskustelua tästä, jaksaisitko vähän lukea?
Mitä sitte ... pidetään keskustelua yllä vai viiiituttaako joku ?!
p.... touhua
winner kirjoitti:
Månsin Heroes-biisi oli kopsittu Lovers on the Sunista
Ruotsin viime vuotinen oli Lady Gagan Shallow'n kopio
ja nyt vielä Loreen...Heja Sverige! ;D
En ole yllättynyt yhtään että siellä kierrätetään samaa Scheissea uudelleen pisteiden toivossa. Säälittävää.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sen vihreän hihahässäkän idea on? Se että näyttäisi olevan lihaksikas vai mikä
Sehän oli alunperin suunniteltu pelkästään musiikkivideota varten, jossa esittää showpainijaa.
Esiintymisasuksi oli ajateltu niiden mustien housujen lisäksi mustaa yläosaa, mutta onneksi joku älysi luopua kokomustasta ja ottaa käyttöön sen boleron. Olikohan Käärijä itse päätöksen takana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joo no heippa pärjääminen viisuissa. tuon miehen ääni on särki. se tarvitsisi lepoa
Särki on kala. Hauki on kala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semi kakkosessa on surkeimmat biisit. Ainoat mitkä on hyviä on Australia ja Itävalta. Muu on melko mitäänsanomatonta
Viro on hyvä, yksi suosikeistani.
Vierailija kirjoitti:
Tuon Ruotsin suosimisen takia toivon, että ihan mikä tahansa maa voittaisi. Mulla mennyt maku Ruotsiin kokonaan. Ne saa enemmän aikaa lavojen rakentamiseen, jury suosii pisteissä ja nytkin kappale selkeä plagiaatti ja kilpailijana entinen euroviisuvoittaja. Silti siellä se Ruotsi vaan on on selkeästi voittamassa.
Miksi sitä silti äänestetään?! Mä en vaan voi ymmärtää. Ehkä suuri yleisö ei ole näistä epäkohdista tietoinen. Mutta suorastaan v*tuttaa koko Ruotsi tällä hetkellä.
Sen yhden kerranhan Ruotsi sai yleisöltä huimat kolme pistettä. Nyt jos koskaan olis sille taas sopiva hetki. Jokainen tätä kopiota äänestävä saisi hävetä 😬. Ja Suomen juryltä takuuvarmasti taas 12 pistettä ja pyllistys.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäsin Käärijän uudessa esityksessä siitä juoksukohdasta, mutta olisin halunnut sen kohdan, kun tanssijat nostavat Käärijän ilmaan, pysyvän esityksessä. Ja voi muuten jopa käydä niin, että Suomi, Ruotsi, Ranska ja Espanja saavat taipua Kroatialle ja Israelille, pieni yllätysvoittaja voisi jompikumpi noista kahdesta olla. Tai sitten suurempi yllätysvoittaja löytyy huomisesta semistä.
Ajattelin samaa kun katselin Instaa ja YouTubea, Kroatian ja Israelin edustajien videot ovat saaneet huomattavasti enemmän tykkäyksiä kuin Käärijä. Loreenin videoilla tykkäyksiä oli suurinpiirtein saman verran kun Kärtsällä.
Armenia voittaa!