Euroviisut 2023 OFFICIAL
Ken voittaa viisut? Missä ne järjestetään?
Kommentit (19410)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, translippukin siellä. 🤮
Haloo, nää on Euroviisut! Tietysti siellä on mm. trans-lippu!
Missä olisi pride-lippu ihan normaalille valkoihoiselle heterolle perheenäidille/isälle?
Mä tykkään tästä Latviasta ihan älyttömästi. Todella erikoinen biisi. Siisti punkkikitara. Vaikeasti hahmotettava rumpukomppi mutta hyvällä tavalla.
Eivät muuten tykänneet viisukuplassa tästä muistaakseni.
Vierailija kirjoitti:
Yleisö on aivan mieletön. Täysillä mukana alusta alkaen.
Odotas kun tulee CHA CHA CHA.
Vaisua on vielä siihen nähden.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa, kun työkaveri "säälii" Käärijä-faneja, kun biisi on muka We got the moves -kopio, eikä kuulemma voi mitenkään tukea Käärijää. Itse hän kannustaa Norjaa. Norjan biisihän on niin perus euroviisu kuin voi olla! :D
Ei joo juuri mitään samaa noissa biiseissä. Jopa itse EC kielsi yhteyden.
Latvia on hieman uuden ajan A-ha. Mutta siis hyvä sellainen, tämä oli ihan kohteliaisuus. Hyvä biisi, vaikka ei siinä ehkä sellaista hurmokseen nostavaa wow-efektiä ole... koska se on... SUOMELLA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi menee heittämällä finaaliin, jos nämä kaikki biisit on näin vaisuja.
Ei, vaan menee heittämällä finaaliin, koska Suomella on mieletön biisi & Käärijä.
Helppo olla mieletön paskan joukossa. Kyllä minäkin näytän superkauniilta, jos verrataan ostarin deekuihin :D
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa, kun työkaveri "säälii" Käärijä-faneja, kun biisi on muka We got the moves -kopio, eikä kuulemma voi mitenkään tukea Käärijää. Itse hän kannustaa Norjaa. Norjan biisihän on niin perus euroviisu kuin voi olla! :D
No tästäkin voidaan olla montaa mieltä, mutta saa olla melko sävelkorvaton jos ei erota, että kyllä Käärijän kappaleeseen on otettu vaikutteita kyseisestä biisistä.
Mä haluan tykätä Latviasta ja ihan kiva biisi, mutta äitä karkeloita ei tällä voiteta. Mutta paras tähän mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Onpas nää jotenkin ponnettomia kaikki.
3 vasta esiintynyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, translippukin siellä. 🤮
Haloo, nää on Euroviisut! Tietysti siellä on mm. trans-lippu!
Missä olisi pride-lippu ihan normaalille valkoihoiselle heterolle perheenäidille/isälle?
Siitä vaan keksimään ja liputtamaan!
Tuutulaulu olis ollu kokonaan latviaksi niin paljon kiinnostavampi
Toi Latvian laulaja on liian hajuton ja mauton. Biisi ihan kiva. Voisin kuunnella ilman videoon autossa.
Vierailija kirjoitti:
Käärijä räjäyttää pankin viimeisenä, ainoa hyvä esitys joka menee luihin ja ytimiin.
Tässä semissä on paljon muitakin hyviä, muttei toki Käärijän voittanutta.
Vierailija kirjoitti:
Kamalat epilepsiavalot kaikilla
Näin ihan oikeasti epilepsiaa sairastavana on mukavaa katsoa koko ajan muualle :D
En myöskään ymmärrä, miksi noihin valoihin panostetaan noin paljon. 99 prossaa yleisöstä on kuitenkin televisioiden ääressä, ja telkkarissa valot ovat vain häiriötekijä, eivät hienoja. Livenä varmasti eri asia.
Latviaa meinasin äänestää mut tää live ei nyt oikein toimi.