Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
No nyt se taas sönköttää että Suomi on ennakkosuosikki, äske oli Ruotsi. Tää on paska juontaja tämä silvennoinen, ÄRSYTTÄVÄ.
Jumalattomat pyrot heti aloitusnumerossa ja Suomella pari kämäistä tuhnua lopussa :/
Kiva kun ei tarvitse jännittää juontajien enkkua
Vierailija kirjoitti:
Mua ei jännitä mennäänkö finaaliin vai ei vaan kummalle puoliskolle. Se jos mikä jännittää pirusti!
Jep. Mutta koska me voitetaan, niin Käärijä käärii arvan finaalin toiselle puoliskolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina sama juontaja. Eikö muita löydy?
Niinpä. Ainoa meriitti taitaa olla homous, surkea juobtaja jutuiltaan.
Mikolla on hyvät jutut. Jännästi piilottaa teräävääkin kritiikkiä, mikä ei tietysti yksinkertaisimmille katsojille avaudu.
Miksi hyvä juontaja pitäisi vaihtaa, Mikko vaan on niin sujuva sanainen ja rento tähän hommaan.
No nyt ne sateenkaariviisut alkoi. Vaatetus ja lavasteet sen mukaisia. Herkkua homoille!
Vierailija kirjoitti:
Täällä minä vannoutunut hevinainen istun ja katson varmaan ensimmäistä kertaa ikinä Euroviisuja. Go Käärijä! Katsotaan jaksanko valvoa.
Ärsyttää kun nämä tulee näin myöhään. Finaalikin voisi olla sellainen, että loppuu klo 23 viimeistään. Toki heillä on eri aikavyöhyke, mutta silti. t. 36v vanhus
Vierailija kirjoitti:
"Suomi ei ole koskaan ollut ennakkosuosikkien joukossa"
Muistelisin, että Lordi nyt ainakin oli.
Joo tää Silvennoinen on kyllä oikein Suomen halveksuja aina, eikö oikeesti ketään parempaa löydy.
Ei jaksa ton typeriä juttuja yhtään, ja usein puhuu puuta heinää.
Mikon ääni ei kuulu kunnolla
Vierailija kirjoitti:
Täällä minä vannoutunut hevinainen istun ja katson varmaan ensimmäistä kertaa ikinä Euroviisuja. Go Käärijä! Katsotaan jaksanko valvoa.
Just meinasin kysyä, että onko tänä vuonna viisut jotenkin isompi asia Suomessa ja onko miten näkynyt konkreettisesti kirjoittajien lähipiireissä. Sinä olet ainakin yksi esimerkki :)
Itse huomaan olevani vuosi vuodelta kiinnostuneempi yleisesti viisuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tampereella varaudutaan jo viisujärjestelyihin ja hotelleissa jäädytetään ensi vuoden toukokuun varauksia. Okei. Kohta 1: Me ei olla voitettu. 2. Miksi vieraat tulisi just tiettyyn hotelliin? 3. JOS Suomi voittaa, mikä ihme saa luulemaan että viisut järjestettäisiin juuri Tampereella? 4. MIKSI pitää antaa tilaisuus nolata itsensä jo ennalta JOS ei voiteta???
2.jos viisut tulee tamperelle niin siinä menee kaikki hotellihuoneet
4. täällä on ainoa riittävän suuri ja hieno areena
Ja ketut! Helsinki Arena ajaa asiansa aivan hyvin.
Britit näköjään osaa nämä hommat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina sama juontaja. Eikö muita löydy?
Niinpä. Ainoa meriitti taitaa olla homous, surkea juobtaja jutuiltaan.
Mikolla on hyvät jutut. Jännästi piilottaa teräävääkin kritiikkiä, mikä ei tietysti yksinkertaisimmille katsojille avaudu.
Olen eri mieltä.
Tuolla blondilla naisella on kauniit rinnat
t. nainen
Official sivut löytyvät täältä:
Silvennoinen dissasi Käärijää UMK:ssa, sen kuuli kaikesta. Antoi ikävän lausunnon just ennen UMK:ta ip-lehtiinkin, vaikka se ei todellakaan olisi ollut hänen tehtävänsä tossa roolissa. Kaikkia muita UMK-esiintyjiä kehui, Käärijästä tosi latteat kommentit. Nyt sit hauska nähdä, miten koittaa olla mukana hypessä. Säälittävä hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Miksi hyvä juontaja pitäisi vaihtaa, Mikko vaan on niin sujuva sanainen ja rento tähän hommaan.
No ei todellakaan ole, jos yhtään kuuntekee mitä höpisee.
Ihana sveitsin tyyppi :D oli kysynyt onko tampereelle suoria lentoja<3