Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Vierailija kirjoitti:
Palstalla pitäisi olla poikkeavat aukioloajat tällaisina päivinä!
Just, av voisi myös pukeutua vihreään ja kädenosoituksena pitää palsta auki nyt ha viisu-iltana loppuun saakka?
Lupaako kaikki olla v ttuilemati kun laitan sitten suosikkejani illan mittaan. Viime vuonna ette malttaneet olla.
Vierailija kirjoitti:
Jännittää.
Ehit vielä käyä veskissä tai puskissa.
Vierailija kirjoitti:
Lupaako kaikki olla v ttuilemati kun laitan sitten suosikkejani illan mittaan. Viime vuonna ette malttaneet olla.
Riippuu suosikeista tietty! Kyllä mä v ittuilen jos aihetta on :)
Vierailija kirjoitti:
Jännittää.
Söin yhdeltä istumalta kaikki viinirypäleet jotka oli tarkotettu kisaevääksi hermostuksissani :D onneksi on vielä suolakeksejä
Näin äsken ensimmäistä kertaa Käärijä-"logon". Näytti siltä kuin olisi kaksi Kallimatoa vierekkäin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu suosikeista tietty! Kyllä mä v ittuilen jos aihetta on :)
Kiitos. Muistan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Näin äsken ensimmäistä kertaa Käärijä-"logon". Näytti siltä kuin olisi kaksi Kallimatoa vierekkäin :D
*Kaalimatoa
Ei taideta nähdä yhtään glitterimekkohiusheiluttelijaa? vuonna 2021 niitä oli 80% naisista.
Vierailija kirjoitti:
Pari tuntia aikaa alkuun....
Kenellä mielestäsi on paras kappale? (siis ihan musiikillisesti, ilman että esitystä otetaan huomioon)
Entäpä paras yhdistelmä (musiikki + esitys)?
Australia on todella hyvä ihan biisinä. Jää kuunteluun se bändi 😊.
TYY DY DY DY DYY DY DYYYYY DYYYYY
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännittää.
Söin yhdeltä istumalta kaikki viinirypäleet jotka oli tarkotettu kisaevääksi hermostuksissani :D onneksi on vielä suolakeksejä
Mä söin kaikki jo tunti sitten, hitto!
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Käärijä käärii tän potin 🤑🤑🤑🤑🤑. Tulee niin paljon ääniä, että säästetään tahallaan viimeiseksi kun lopulta julistetaan jatkoon menijät.
Ihanaa nähdä myös Saksalta Lord of the Lost näissä kilpailuissa, aikoinaan ketjuissa ehdotin ja nyt ovat mukana. Biisi toimii tosin paljon paremmin akustisena version, eikä metalliörinänä. Kuunnelkaa myös heidän versionsa Cha cha cha'sta :D
Mun top-5 lauantai-illan järjestys taitaa olla, en oo tosin kaikkia biisejä vielä edes kuunnellut, tämä:
1. Suomi
2. Ruotsi
3. Ranska
4. Norja
5. Saksatosin jättäisin Ruotsin jo tähän esikarsintaan, jos voisin päättää ;D
Löysin ton Lord of the Lostin vasta näiden euroviisujen myötä. Aika kummallista vaikka kuuntelen tuollaista muusiikkia,miksen ole koskaan kuullut? :D
LotL harmittavasti on tänä vuonna, jolloin eivät voi voittaa, koska Käärijä ja Loreen. Tosi hauska bändi, katso vaikka La Bomba -video, sillä olisivat pyyhkineet lattiaa näissä pippaloissa ;D
Ylen juontajallakin päällään Käärijänvihreää sekä piikkipanta : )
Nyt alkaa!
Onko Mikon mikissä jotain häikkää? Ihan surkea laatu
Täällä minä vannoutunut hevinainen istun ja katson varmaan ensimmäistä kertaa ikinä Euroviisuja. Go Käärijä! Katsotaan jaksanko valvoa.
Vierailija kirjoitti:
Jännittää.
Tänään ei tarvitse jännittää, kun finaaliin meno on kyllä 110% varma.
Löysin ton Lord of the Lostin vasta näiden euroviisujen myötä. Aika kummallista vaikka kuuntelen tuollaista muusiikkia,miksen ole koskaan kuullut? :D