Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisut 2023 OFFICIAL

Vierailija
19.05.2022 |

Ken voittaa viisut? Missä ne järjestetään?

Kommentit (19410)

Vierailija
6621/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä esim. Norja kuulostaa paljon huonommalta tuossa vuodetussa videossa, kuin omassa karsintavideossaan. Siinä oli puhtaamman kuuloinen ääni. Loreenilla on kieltämättä aika vaikuttavan näköinen esitys, vaikka laatta onkin paljon pienempi. Esitys tuo kappaleeseen paljon lisää eikä fiilis olisi sama, jos Loreen seisoa tököttäisi koko biisin ajan savun keskellä. Itse en biisiä oikein jaksa kuunnella, tällaiset rauhalliset ja suureksi kasvavat biisit ei ole oikein oma juttuni, mutta ymmärrän miksi tuosta pidetään. Onhan se laadukas paketti, hyvä ääni ja tulee voittajafiilis. Toivon tietysti silti, että Käärijä voittaisi persoonallisemmalla kappaleella.

Vierailija
6622/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä esim. Norja kuulostaa paljon huonommalta tuossa vuodetussa videossa, kuin omassa karsintavideossaan. Siinä oli puhtaamman kuuloinen ääni. Loreenilla on kieltämättä aika vaikuttavan näköinen esitys, vaikka laatta onkin paljon pienempi. Esitys tuo kappaleeseen paljon lisää eikä fiilis olisi sama, jos Loreen seisoa tököttäisi koko biisin ajan savun keskellä. Itse en biisiä oikein jaksa kuunnella, tällaiset rauhalliset ja suureksi kasvavat biisit ei ole oikein oma juttuni, mutta ymmärrän miksi tuosta pidetään. Onhan se laadukas paketti, hyvä ääni ja tulee voittajafiilis. Toivon tietysti silti, että Käärijä voittaisi persoonallisemmalla kappaleella.

Joku haastattelija sano et Norjan esitys hiottu liian täydelliseksi että siitä on lähtenyt sielu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6623/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loreen on kai saanut jonkun laatikon/katoksen päänsä päälle sinne Liverpooliin. Katselin youtubesta harjoitusvideota maanantailta.

Senhän piti olla mahdotonta...

Vierailija
6624/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjan kipale paljon parempi ku loreen. Loreenin valtti on kyllä kieltämättä ääni, vaikka biisi itessään tylsä onkin.

Vierailija
6625/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oddseissa Suomi on merkitty kakkoseksi voittamaan semin. Tosin samoissa prosenteissa ollaan Ruotsin kanssa.

Vierailija
6626/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se tavallaan hupaisaa jos tämän kaiken Suomi-Ruotsi kohkaamisen jälkeen voittaja olisikin joku muu, esim. Norja on tosi hyvä.

Voittaja saattaisi olla myös esim. Ranska tai Israel. Miksei Ukrainakin jos saa edelleen sympatiaääniä. Onkohan aiemmin/kuinka monesti sama maa voittanut peräkkäin?

Vierailija
6627/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän harmittaa, itse tykkäsin umk:n koreografiasta enemmän. Tanssijoiden nostot/kieputukset, hauskat irvistelyt ja Käärijän nosto erityisesti, miksei edes sitä jätetty. Nyt kun katselin noita klippejä, Käärijä näyttää kompuroivan juostessaan portaat alas laatikon päältä. Siinä on myös "ye ye ye" kohta mistä pidän, ja se menee vähän pilalle kun Käärijä joutuu tulemaan äkkiä portaat alas ja sitten vielä juoksemaan laatikon ympäri. Itse olisin laittanut Käärijän laulamaan tuon ye ye kohdan laatikon päällä, ja sen jälkeen hitaasti portaat alas tehden niitä samoja käsiliikkeitä kuin Umk:ssa, eikä juoksua laatikon ympäri. Siinä missä Käärijä kävelee possujunalle ei näytä myöskään tekevän sitä itsensä sivelyä "kaadan päälleni shampanjaa". Tv-kuvaa en halunnut vielä katsoa, tämä pelkästään yleisöstä kuvattujen pätkien perusteella.

Hyvä kun tätä mieltä on joku muukin. Sen tg videon perusteella oli kuin joku Benny Hill show taka-ajo missä laukataan hormonien hyrrätessä päättömästi ympäri taajamaa. Se UMK kaos oli hallitumpi ja tehokkaampi teatraalisesti

Vierailija
6628/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oddseissa Suomi on merkitty kakkoseksi voittamaan semin. Tosin samoissa prosenteissa ollaan Ruotsin kanssa.

Ei vaan ykköseksi. Vedonlyöntitilastoissa Suomea veikataan huomisen semifinaalin voittajaksi selvällä erolla Ruotsiin: tällä hetkellä Suomi 59%, Ruotsi 27%.

Vierailija
6629/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan ykköseksi. Vedonlyöntitilastoissa Suomea veikataan huomisen semifinaalin voittajaksi selvällä erolla Ruotsiin: tällä hetkellä Suomi 59%, Ruotsi 27%.

Korjaus: Tämäniltaisen semifinaalin tietysti. Lähetyksen alkuun ei tosiaan ole enää kuin viitisen tuntia!

Vierailija
6630/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on herkkuja illaksi :P

Vierailija
6631/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkupuolisko on hienompi kuin UMK.:ssa mutta lopussa vähän ehkä lässähtää. Olisivat vaan pitäneet sen Käärijän noston. Jotenkin kökkö tuo pienempi lava jonka päältä vaan hyppäävät alas. Miks tällainen ratkaisu? Se nostohan oli paljon hienompi!

Vierailija
6632/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norjan kappale: mitä enemmän on kuullut, on alkanut ärsyttämään. Rallatus joka jää soimaan päähän. LAILADADILAIII 🤮

Vierailija
6633/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroviisusivusto ESC Unitedin pitäjän Matt Friedrichsin mielestä Käärijä on kuin luotu euroviisulavalle.

– Olen aina sanonut, että ihan kuin Käärijä olisi kasvatettu euroviisulaboratoriossa täydelliseksi euroviisuartistiksi. Hän edustaa sitä, mistä euroviisuissa on kyse musiikillisesti, energisesti ja esteettisesti. Hänellä on aivan uniikki soundi. Se yhdistää nuoret ja vanhat. En tiedä, miten hän sen teki, mutta hän onnistui tekemään täydellisen euroviisun. www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009573436.html

Vierailija
6634/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Norjan kappale: mitä enemmän on kuullut, on alkanut ärsyttämään. Rallatus joka jää soimaan päähän. LAILADADILAIII 🤮

Oisiin toivnut että olis tehneet esitystä enemmän mysteeremmäksi.Puvun osaltakin vähän lässähti

Vierailija
6635/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekki taitaa olla tämän vuoden floppaava fanisuosikki. Studioversio ja musiikkivideo ovat upeita, mutta live on pätkien perusteella laahaava ja ponneton, jossa oikein mikään asia ei pääse kunnolla oikeuksiinsa.

Vierailija
6636/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsilla on esityksessä tuollainen kapeampi kuvasuhde, jolloin esitys näyttää enemmän elokuvamaiselta ja laatikon pienuus häivyttyy paremmin pois. Onko tämä jokin erityisoikeus, jonka he saivat vai voisivatko muutkin maat tehdä näin?

En usko, että esim. Suomi olisi saanut Loreenin laatikkoa kattoon roikkumaan. Hekin joutuivat joustamaan isosta laatasta, mutta saivat silti pikkulaatikon.

Vierailija
6637/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on herkkuja illaksi :P

Mitä kaikkee?

Vierailija
6638/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsekki taitaa olla tämän vuoden floppaava fanisuosikki. Studioversio ja musiikkivideo ovat upeita, mutta live on pätkien perusteella laahaava ja ponneton, jossa oikein mikään asia ei pääse kunnolla oikeuksiinsa.

Eikos sitä live esitystä paljon kehuttu?

Vierailija
6639/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatettu euroviisulavoille joo - nehän on poikkeavien bileet. Ei tarkoitettu heteroille.

Vierailija
6640/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään mennään! Jännää! Ostaisiko tuota ihan cha cha cha pina coladan illaksi. 🍹

Minä ostin, vaikken piña coladan mausta tykkääkään. Haluan kaikin tavoin näyttää, kuka on mun suosikki. Roskapussitkin on vaaleanvihreitä!

Kävin äsken ostamasssa tämän Kärtsärin oman Cha Cha Cha juoman ;)

https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuotehaku?haku=cha%20cha%20cha&tuote=rps-…

Ketju on lukittu.