Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisut 2023 OFFICIAL

Vierailija
19.05.2022 |

Ken voittaa viisut? Missä ne järjestetään?

Kommentit (19410)

Vierailija
6481/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään mennään! Jännää! Ostaisiko tuota ihan cha cha cha pina coladan illaksi. 🍹

Vierailija
6482/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska toi kohta lopussa kun etel joutuu työntämään käärijän sen eurolavan päältä pois kun on ilmeisesti väärässä paikassa ja loppulaulu menee vähän pilalle ja kuuluu käärijän naurahdus kun kuuntelee tarkkaan. :D

Videolla kohdasta 2.40 eteenpäin

%3D%3D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6483/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu oli se siis naurahdus, piti oikeen kuunnella monta kertaa, mutta nyt uskon, kun joku muukin kuuli.

Aika hauska.

Vierailija
6484/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loreen näytti kyllä pelottavan hyvältä jos rehellisiä ollaan. On ne varsinaisia Hannu hanhia :D

Vierailija
6485/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loreen näytti kyllä pelottavan hyvältä jos rehellisiä ollaan. On ne varsinaisia Hannu hanhia :D

Ei nyt lähdetä tolle linjalle ollenkaan😬

Vierailija
6486/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskakin sai eilisen perusteella aika ikävää kritiikkiä ja tippui vedonlyöntitilastoissa.

Kurjaa kun noita surkeita videoita päästetään jakeluun.

Vierailija
6487/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tai sitten ihan vaan rautaisia ammattilaisia

Vierailija
6488/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla eilen alkoi rehellisesti sanottuna ärsyttämään, että tässä taustanauha-asiassa tehtiin emämoka. Kuten myös, että Suomen artisti on ilman korvamonitoreita ennen kenraaliharkkoja, koska mihinkään ei ole varauduttu. Tuli sellainen olo, että asioita on juosten kustu ja keskitytty vain keikkailuun viisujen kustannuksella. Myös ihmettelen, miten UMK:ssa on sallittu asioita mitä ei viisuissa saa käyttää ja eikä kukaan hyvissä ajoin varoita artistia tästä että asia ehditään hoitaa kuntoon?

Artisti itse vain naureskeli taustanauhakuviostaan vaikka oikeasti mielestäni asialla naureskelu että hei, joku tärkeä juttu on unohdettu tehdä niin mennään sitten 200 miljoonan eteen jollain pikaisesti kötöstetyllä uudella nauhalla muka voittamaan viisuja kun oikeasti millään kilpakumppaneilla kuten Istaelilla tai Ruotsilla ei tällaista tapahdu ja kaikki on viimeisen päälle.

Käärijällä on kuitenkin ollut aivan mahtava hype päällä. Hän teki eurovision scoreboard ennätyksen, hän sai toimittajat puolelleen ja yleisö äänesti häntä myös kun ihmisiltä kysyttiin kuka oli paras eilisen perusteella jotka olivat katsomassa ja osa heistä vastasi tähän. Käärijä oli ykkösenä.

Lisäksi mulla on ollut vähän epäluottamus Käärijän ääneen, koska niin monessa otteessa se on ollut epävireessä mikä on lisännyt skeptisyyttä pärjäämisen suhteen. Näin harkkapätkiä jotka eivät kuulostaneet hyvältä niin miksauksen kuin nuotissa pysymisen suhteen. Lisäksi artistilla on ollut niin kova keikkakevät, että se on voinut myös rasittaa ääntä koska ääni on ollut poissa paikoitellen. Kuulleessani nämä UMK mikkinauhat se vähän lisäsi uskoa touhuun koska UMK ei tosiaankaan ollut vain kikkakolmosten varassa, vaan Käärijä oikeasti lauloi nuottiin ja ihan hyvin mutta uskon että hänen laulunsa on epävarmempaa kuin jollain monella muulla artistilla hetkestä riippuen

Haluan kuitenkin uskoa kaikesta huolimatta että Käärijä pärjää vaikka eilen toivo ei ollut iso.

Vierailija
6489/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään mennään! Jännää! Ostaisiko tuota ihan cha cha cha pina coladan illaksi. 🍹

Tarkoittanet ilmeisesti Malibua?Itse taidan säästellä lauantaiksi ja silloinkin maltilla.

Vierailija
6490/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää että palsta menee kiinni jo illalla kun kaikki action alkaa.

Mä olisin niin halunnut keskustella täällä mm. finaalin puolikkaisiin arvonnasta sit semin jälkeen, koska siellä voi tapahtua finaalia ajatellen aika lopullisiakin asioita!

Vierailija
6491/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on eri asia miltä tuo esitys kuulostaa itse areenalla ja tv-ruudun kautta jolloin miksaus pääsee paremmin esille.

Voi olla että livenä kuulostaa paremmalta?

Mutta joo, toivotaan että kova kevät palkitaan. Käärijällä olisi saumaa jopa voittoon jos kaikki menisi hyvin ellei raadit sitten kurita(mikä mahdollista) En tiedä veikö tää taustanauhakeissi sen vai ei.

Toivottavasti biisin tuottaja sai biisin kuulostamaan suunnilleen samalta mitä se oli Käärijän äänen kanssa, että biisin kuullut jengi ei vain mieti kokoajan, kuulostaapa tää oudolta.

Vierailija
6492/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin niin halunnut keskustella täällä mm. finaalin puolikkaisiin arvonnasta sit semin jälkeen, koska siellä voi tapahtua finaalia ajatellen aika lopullisiakin asioita!

Ainahan sitä voi tehdä ketjun jollekkin muulle palstalle. Lisäksi on aktiivista Euroviisu-keskustelua niin twitterissä, yliksellä kuin ylen chatissakin muutamia mainitakseni. Kaikissa kolmessa on tosin se ongelma että kommentteja tulee niin paljon että keskustelu menee helposti puuroksi ja sitä on todella vaikeaa tai miltei mahdoton seurata. Ainakaan livenä. 

Vierailija
6493/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene viisukuppilaan keskustelemaan. Sinne täytyy tosin kirjautua.

Vierailija
6494/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksplussaan keskustelu? Siellä oli ainakin prepartyjen aikaan jengiäkin paikalla.

Vierailija
6495/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska toi kohta lopussa kun etel joutuu työntämään käärijän sen eurolavan päältä pois kun on ilmeisesti väärässä paikassa ja loppulaulu menee vähän pilalle ja kuuluu käärijän naurahdus kun kuuntelee tarkkaan. :D

Videolla kohdasta 2.40 eteenpäin

%3D%3D

Tuollahan oli niin kova mökä päällä,että ei siinä edes kuule,jos menee hieman vierestä.Kaiken lisäksi minusta tuo kuullosti ja näytti oikein hyvältä.Käärijä jää kyllä monien mieleen ikuisesti, vaikka ei voittaisikaan.Voittoa on kuitenkin lähdetty hakemaan ja se on hyvä.

Vierailija
6496/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä piristystä päivään!

Minulle tuli vähän tippa linssiin, kun yleisö alkoi alussa kiljua :D

Vierailija
6497/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa UMK mikkifeedissä nähtiin Käärijän kapasiteetti laulaa kolmella eri tavalla. Möreällä ja tummalla tavalla (oon luullut että tää tulee suunnilleen suoraan nauhalta efektinä suurimmaksi osaksi), melodisesti lopussa ja räpäten. On se prkl kumma jos juryt arvostaa vain yhdenlaista äänenkäyttöä pitäen räppiä ja äänenkäytön vaihtelua jotenkin alempiarvoisena.

Toki jos oikeasti hän menee nyt nuotin vierestä tai keväällä ääni kärsinyt niin ymmärrän kyllä että raadit sakottavat. Kunpa tuo mies saisi äänensä nyt edes lähelle sitä mitä UMK:ssa kuultiin. Jos on huono miksaus se ei auta asiaa tietenkään.

Vierailija
6498/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi video oli HUIPPU!! 😍😍😍 ainoan miinuksen annan noille pyroille!! Oisivat saaneet olla isommat!

Television välityksellä varmaan ovat ihan jees.

Vierailija
6499/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksplussaan keskustelu? Siellä oli ainakin prepartyjen aikaan jengiäkin paikalla.

Juu kaksplussalla on ollut jatkot jo monta vuotta!

Vierailija
6500/19410 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla eilen alkoi rehellisesti sanottuna ärsyttämään, että tässä taustanauha-asiassa tehtiin emämoka. Kuten myös, että Suomen artisti on ilman korvamonitoreita ennen kenraaliharkkoja, koska mihinkään ei ole varauduttu. Tuli sellainen olo, että asioita on juosten kustu ja keskitytty vain keikkailuun viisujen kustannuksella. Myös ihmettelen, miten UMK:ssa on sallittu asioita mitä ei viisuissa saa käyttää ja eikä kukaan hyvissä ajoin varoita artistia tästä että asia ehditään hoitaa kuntoon?

Artisti itse vain naureskeli taustanauhakuviostaan vaikka oikeasti mielestäni asialla naureskelu että hei, joku tärkeä juttu on unohdettu tehdä niin mennään sitten 200 miljoonan eteen jollain pikaisesti kötöstetyllä uudella nauhalla muka voittamaan viisuja kun oikeasti millään kilpakumppaneilla kuten Istaelilla tai Ruotsilla ei tällaista tapahdu ja kaikki on viimeisen päälle.

Käärijällä on kuitenkin ollut aivan mahtava hype päällä. Hän teki eurovision scoreboard ennätyksen, hän sai toimittajat puolelleen ja yleisö äänesti häntä myös kun ihmisiltä kysyttiin kuka oli paras eilisen perusteella jotka olivat katsomassa ja osa heistä vastasi tähän. Käärijä oli ykkösenä.

Lisäksi mulla on ollut vähän epäluottamus Käärijän ääneen, koska niin monessa otteessa se on ollut epävireessä mikä on lisännyt skeptisyyttä pärjäämisen suhteen. Näin harkkapätkiä jotka eivät kuulostaneet hyvältä niin miksauksen kuin nuotissa pysymisen suhteen. Lisäksi artistilla on ollut niin kova keikkakevät, että se on voinut myös rasittaa ääntä koska ääni on ollut poissa paikoitellen. Kuulleessani nämä UMK mikkinauhat se vähän lisäsi uskoa touhuun koska UMK ei tosiaankaan ollut vain kikkakolmosten varassa, vaan Käärijä oikeasti lauloi nuottiin ja ihan hyvin mutta uskon että hänen laulunsa on epävarmempaa kuin jollain monella muulla artistilla hetkestä riippuen

Haluan kuitenkin uskoa kaikesta huolimatta että Käärijä pärjää vaikka eilen toivo ei ollut iso.

Ihan samat ajatukset. Kerrankin meillä olisi artisti, jolla tällainen hype ja mahdollisuudet ja sitten itse viisut hoidetaan vähän vasemmalla kädellä? Ainakin sellainen fiilis tästä tulee. Eivätkö uskoneet kansainväliseen suosioon ja päättivät panostaa kotimaan keikkailuun? En vaan ymmärrä että mitä artisti näistä pikkupaikkakuntien kiertelystä sai. Ei niistä edes niin paljoa makseta. Voi kun sekin aika olisi käytetty vaikka niiden sääntöjen lukemiseen.

Edelleen tottakai toivon Käärijän menestystä, mutta en voi sille mitään, että ärsyttää.

Ketju on lukittu.