Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Vedonlyönnin top 10 on täynnä näitä Euroviisu-kuningattaria kilpailemassa kuka on tämän vuoden attention-who#e! Ruotsi-Norja-Ranska-Espanja-Itävalta- Israel-UK. Nämä syövät toistensa ääniä. Nuo kaikki eivät voi menestyä. Useampi taitaa flopata. Live ratkaisee.
Miehistä löytyy top-10 Ukraina, jonka suosi on kupla. Ja Italia, joka on aika boring. Ja sitten Suomen Käärijä joka on kUningas!
Hyvältä näyttää siis Suomen kannalta. Kuningattaret syövät toisensa ja Kuningas Käärijä voittaa
Ranska syö Loreenin kertoimia!
Vierailija kirjoitti:
Ranska on kyllä mahtipontinen jättimekossaan. Voittaja? Vaikka itse olen tietenkin team Käärijä
Harmi, että kappale on liian tasapaksu ja turvallinen. Ei oikein lähde. Sama ongelma kun Loreenillakin. Itse kappale ei säväytä täysillä. Itse asiassa Israelilla myös samaa ongelmaa. On niin pitkälle tuotettu ja tehty, että se jokin jää valitettavasti puuttumaan. Sielu, tunnelma, joku?
Ei oikein aukea, miksi La Zarra on nostettu tuollaisen telineen päälle. Toisaalta koska hän ei ilmeisesti ole kovin innokas ottamaan askeleita laulaessaan, niin noinhan liikkuminen saadaan minimoitua luontevasti.
Bess jakaa Suomen pisteet. YÖK
Vierailija kirjoitti:
Ranska syö Loreenin kertoimia!
Aina uusi tulokas aiheuttaa pientä pöhinää.
Ranska/Ruotsi/Israel vie kaikki ääniä ja kertoimia etenkin ehkä juuri muilta kovilta naislaulajilta.
Ruotsin show pieneni, Suomen kasvoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ranska on kyllä mahtipontinen jättimekossaan. Voittaja? Vaikka itse olen tietenkin team Käärijä
Harmi, että kappale on liian tasapaksu ja turvallinen. Ei oikein lähde. Sama ongelma kun Loreenillakin. Itse kappale ei säväytä täysillä. Itse asiassa Israelilla myös samaa ongelmaa. On niin pitkälle tuotettu ja tehty, että se jokin jää valitettavasti puuttumaan. Sielu, tunnelma, joku?
Ranskan voittoon en jaksa uskoa. Se on silti kaikesta turvallisuudestaan huolimatta minulle ehtaa kärkikastia. Tämä on juuri sitä musiikkia, mitä minä _kuuntelen_ tavallisestikin.
Israelin ongelma on se, ettei tiedetty mitä biisiä lähdetään kehittämään vaan ympättiin kolme tyystin erilaista kappaletta yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein aukea, miksi La Zarra on nostettu tuollaisen telineen päälle. Toisaalta koska hän ei ilmeisesti ole kovin innokas ottamaan askeleita laulaessaan, niin noinhan liikkuminen saadaan minimoitua luontevasti.
Minä uskon, että tuo on vaan se vähäeleinen alku. Sanokaa mun sanoneen, että La Zarran koroke laskeutuu, helma lyhenee ja biisin lopussa on bileet.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olette Tsekin esityksestä? Rakastan itse biisiä mutta jotenkin tuo lavashown estetiikka ei iske. En oikeen ymmärrä mitä niillä vaaleanpunaisilla asuilla on haettu tai yritetty saavuttaa. Myöskin laulu kuulostaa aika lattealta/epävireiseltä :/ Harmi että hyvä kappale pilataan huonolla lavastuksella ja laululla, joskin laulu toivottavasti kuulostaa paremmalta sitten itse esityksessä. Toivon ja uskon että menevät silti läpi.
Samaa mieltä. En ole lainkaan musiikki-ihminen sillä tavalla, että osaisin analysoida mitään muuten kuin omilla mietteillä.
Siinä Tsekin finaalissa laulu kuulosti kaamealta. Siinä oli sellaista metallista kakofoniaa. Nyt nähdyssä harjoitusvideossa laulu oli jo paremman kuuloista, mutta ajattelin, että ehkä siellä on joku jonka ääni ei sovi muiden kanssa yhteen. Kun he kuitenkin osaavat laulaa ja silti se kuulostaa menevän jotenkin pieleen.
Esitys on sanalla sanoen tylsä. Miksei stailattu nukeiksi? Joo, tiedän ettei lavalle olisi saanut tuoda enempää porukkaa, mutta näyttävyyttä tuo esitys kaipaa. Jumitan nyt vaan siinä videossa, mutta kun se oli niin loistava. Luulin jo, että katselen tämän vuoden voittajaa. Nyt ajattelen, että finaaliin menee mutta muusta en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon, että tuo on vaan se vähäeleinen alku. Sanokaa mun sanoneen, että La Zarran koroke laskeutuu, helma lyhenee ja biisin lopussa on bileet.
La Zarran tavaramerkki on lantionheilutus. Hänestä ei ole youtubessa oikeastaan mitään muuta materiaalia kuin viisukappale, live-esityksiä on kai yksi, Pariisissa kuvattu ulkoilmatilaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ranskan voittoon en jaksa uskoa. Se on silti kaikesta turvallisuudestaan huolimatta minulle ehtaa kärkikastia. Tämä on juuri sitä musiikkia, mitä minä _kuuntelen_ tavallisestikin.
Israelin ongelma on se, ettei tiedetty mitä biisiä lähdetään kehittämään vaan ympättiin kolme tyystin erilaista kappaletta yhteen.
+ the tanssi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Serbian esitys aivan liian teennäinen. En tykkää.
Monta teennäisempää esitystä on ja esityksessä on joku idea kumminkin. Biisin sanat on toisinaan aika lohduttomankin tuntuiset jossa Luke laulaa näin
Baby, watch the world on fire
It is all a game to me
I don't wanna choose my fighter
Who's taking control of me?Halo?
Samo mi se spavaI just wanna sleep forever (s-spavam)
I like it better when I dream
Želim zauvek da spavam (s-spavam)
Dok svet gori
I just wanna close my eyes (s-spavam)
And just get it over with
Dok svet goriNoć je, beskonačni sati
Na ramenu đavoli
Želim samo večno spati
Tako da ih pobedimHalo?
Game overI just wanna sleep forever (s-spavam)
I like it better when I dream
Dok svet gori
I just wanna close my eyes
And just get it over with
Dok svet goriThis comes to an end now
War, glad je
Bez nade
Savest spava (s-spava)
Dok svet goriGori, kraj je
Mrak traje
Razum spava (s-spava)
Dok svet gori
Rakastan sitä venytettyä "dok svet go-o-o-o-o-ri" -kohtaa tuossa esityksessä!
Ruotsi tippunut vedonlyönnissä jo neljäänkymmeneen prossaan. Suomi noussut 24% ja Ranska noussut vitosesta> 8 %
Ens viikon alussa veikkaan, että ruotsi 35%, suomi 30% ja Ranska 20%
Vierailija kirjoitti:
Ens viikon alussa veikkaan, että ruotsi 35%, suomi 30% ja Ranska 20%
Hyvin mielenkiintoista nähdä mikä on top3 prosenttijakauma ensi keskiviikkona..
Vierailija kirjoitti:
Vedonlyönnin top 10 on täynnä näitä Euroviisu-kuningattaria kilpailemassa kuka on tämän vuoden attention-who#e! Ruotsi-Norja-Ranska-Espanja-Itävalta- Israel-UK. Nämä syövät toistensa ääniä. Nuo kaikki eivät voi menestyä. Useampi taitaa flopata. Live ratkaisee.
Miehistä löytyy top-10 Ukraina, jonka suosi on kupla. Ja Italia, joka on aika boring. Ja sitten Suomen Käärijä joka on kUningas!
Hyvältä näyttää siis Suomen kannalta. Kuningattaret syövät toisensa ja Kuningas Käärijä voittaa
No jos kisan huonoin laulaja voittaa, niin se on tosiaan Häärijä
Pidin aiemmin Ruotsia täysin varmana voittajana, mutta enää en ole ihan varma. Jotenkin vaikuttaa, että se huuma on haihtunut, kun katsoo reaktiovideoita. Top 3, mutta ottaakohan kuitenkaan ykköspaikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos kisan huonoin laulaja voittaa, niin se on tosiaan Häärijä
Miksi vaivaudut kommentoimaan tässä ketjussa jos et edes pidä Käärijästä? Harmittaako oman suosikin pisteet UMK:ssa? Vai oletko vain muuten yleis-änkyrä?