Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2023 OFFICIAL

Vierailija
19.05.2022 |

Ken voittaa viisut? Missä ne järjestetään?

Kommentit (19410)

Vierailija
5081/19410 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä juryjen äänet jakautuisi nyt tasaisemmin Ruotsille ja Ranskalle..? Se voisi tietää Käärijälle hyvää, niin ei olisi hirveän suurta piste-eroa kärkeen. Voisin kuvitella yleisönkin tykkäävän Ranskasta, mutta ei ehkä niin paljon kuin jury. Italia menee varmasti myös juryjen kärkeen, mutta yleisö ei äänestä paljon, koska on vähän mitäänsanomaton biisi. Norjasta en osaa sanoa, onko se juryille mieluinen pop-kappale vai saako huonot pisteet niinkuin 2019 kävi.

Vierailija
5082/19410 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lasketaan ihan tunteja kun Ranskan vedonlyöntiprosentti nousee korkeammalle kuin tuo mekko ja viilettää Ukrainan ohi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5083/19410 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semissä aion äänestää Viroa sekä Liettuaa, toivon heidän pääsevän finaaliin koska ovat todella hyvävokaalisia Loreeniinkin verrattuna näin vieden ehkä Ruotsilta hieman jurypisteitä. Finaalissa äänestän ehdottomasti Ranskaa. Ellei nyt itse esitykset sitten muuta jostain syystä onnistu muuttamaan mieltäni.

Vierailija
5084/19410 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä juryjen äänet jakautuisi nyt tasaisemmin Ruotsille ja Ranskalle..? Se voisi tietää Käärijälle hyvää, niin ei olisi hirveän suurta piste-eroa kärkeen. Voisin kuvitella yleisönkin tykkäävän Ranskasta, mutta ei ehkä niin paljon kuin jury. Italia menee varmasti myös juryjen kärkeen, mutta yleisö ei äänestä paljon, koska on vähän mitäänsanomaton biisi. Norjasta en osaa sanoa, onko se juryille mieluinen pop-kappale vai saako huonot pisteet niinkuin 2019 kävi.

Toisaalta Suomikin tarvitsee ehdottomasti raatipisteitä, joten toivottavasti kaikki ei mene muille. Paras tietysti olisi, että kaikki, Suomi mukaan lukien, saisi raadeilta suunnilleen tasamäärät pisteitä, jolloin yleisöäänet ratkaisee, ja niissähän esim. Ranska hyvinkin kilpailee Ruotsin kanssa, jolloin Suomella on mahdollisuus erottua.

Vierailija
5085/19410 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serbian esitys aivan liian teennäinen. En tykkää.

Vierailija
5086/19410 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/Cr05Ox5N7VT/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Mikko Silvennoinenkin tehny pienen Loreen imitaation

Super! Kiiros päivän nauruista 😂

Vierailija
5087/19410 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Upean näköiset kuvat Ranskalla. Tuo korkea koroke vaikuttaa vähän hurjalta, mutta lisää kyllä esityksen näyttävyyttä. Olen aika varma Ranskan pääsystä top viiteen.

Uskon, että tossa on käytössä jonkin sortin turvavyötä vyötäröllä. Ei tuolta tipu. 

Varmasti, mutta ainakin minä olisin korkeanpaikankammoisena ihan paskana siitä huolimatta, saati että pitäisi laulaa luikauttaa tuolla ylhäällä :D pass

Vaikeinta on kai seistä koko aika liikkumatta tuon korokkeen päällä. Saksan karsinnassa oli samanlainen ratkaisu yhdellä laulajalla.

Vierailija
5088/19410 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semissä aion äänestää Viroa sekä Liettuaa, toivon heidän pääsevän finaaliin koska ovat todella hyvävokaalisia Loreeniinkin verrattuna näin vieden ehkä Ruotsilta hieman jurypisteitä. Finaalissa äänestän ehdottomasti Ranskaa. Ellei nyt itse esitykset sitten muuta jostain syystä onnistu muuttamaan mieltäni.

Ai, missä päin asut, jos 2. semissä äänestät?

Vierailija
5089/19410 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt lasketaan ihan tunteja kun Ranskan vedonlyöntiprosentti nousee korkeammalle kuin tuo mekko ja viilettää Ukrainan ohi

No ei mennyt tuntiakaan, sinne heilahti kolmossijalle! Ihan ansaitusti toki

Vierailija
5090/19410 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mennyt kuin puoli tuntia tuosta viestistäsi : )

Vierailija
5091/19410 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä suunnitelma, nyt suomalaisten PITÄÄ äänestää taktisesti.

Vierailija
5092/19410 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei mennyt tuntiakaan, sinne heilahti kolmossijalle! Ihan ansaitusti toki

Ai huomasit jo itsekin.

Vierailija
5093/19410 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvältähän se näyttää. Lyhyen videopätkän perusteella vaikuttaa varmalta finalistilta.

Vierailija
5094/19410 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä suunnitelma, nyt suomalaisten PITÄÄ äänestää taktisesti.

Ja mä vielä luulin että tämä termi voitaisiin haudata eduskuntavaaleihin, mitä vielä

Vierailija
5095/19410 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, tuliko Ranskasta juuri Käärijän ja Loreenin duelin uhkaaja? Tosi hieno mekko!

https://preview.redd.it/france-la-zarra-%C3%A9videmment-first-rehearsal…

Mekkokilpailuko tämä onkin?

Vierailija
5096/19410 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvältähän se näyttää. Lyhyen videopätkän perusteella vaikuttaa varmalta finalistilta.

Toi puree varmasti nuorempiin hyvin. 

Vierailija
5097/19410 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho, tuliko Ranskasta juuri Käärijän ja Loreenin duelin uhkaaja? Tosi hieno mekko!

https://preview.redd.it/france-la-zarra-%C3%A9videmment-first-rehearsal…

Mekkokilpailuko tämä onkin?

Lavastus ja visuaalisuus on näissä skaboissa puoli ruokaa.

Vierailija
5098/19410 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestysvinkkejä semifinaaliin? niitä taktisia? Olen ihan pihalla :D

Vierailija
5099/19410 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestät mielestäsi parasta, ei siinä sen kummempaa ohjetta tarvita. Tai vaikka useampia, jos on monta suosikkia.

Vierailija
5100/19410 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naissolisteja ja naisjohtoisia balladeja kannattaa äänestää jos haluaa Loreenia kampittaa.

Ketju on lukittu.