Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2023 OFFICIAL

Vierailija
19.05.2022 |

Ken voittaa viisut? Missä ne järjestetään?

Kommentit (19410)

Vierailija
5061/19410 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä viipyy Ranskan La Zarran ensimmäisen harkan kuvat?? Piti tulla jo aikoja sitten

Jotain huhupuhetta oli että olisi joutunut sairaalaan :/

No hänelläpäs on nyt ollut ongelmia matkan varrella? Yksikään esitys ei ole mennyt vielä täysin putkeen?

Ei taida kestää paineita onnistua?

Vierailija
5062/19410 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä on just nyt Wiwibloggsin Lushissa vieraana ja hauskaa näyttää olevan. Ihmisiä on myös selkeästi enemmän paikalla kuin aiemmilla vierailla. Käärijä myös esiintyy, ainakin muut ovat esiintyneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5063/19410 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä on just nyt Wiwibloggsin Lushissa vieraana ja hauskaa näyttää olevan. Ihmisiä on myös selkeästi enemmän paikalla kuin aiemmilla vierailla. Käärijä myös esiintyy, ainakin muut ovat esiintyneet.

Kiitos vinkistä! Toivottavasti siellä saataisiin kuulla taas käsittelemätöntä livelaulua niin loppuisi tämä kollektiivinen tiktok-kriisi

Vierailija
5064/19410 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainajaan vielä näy Eurovision Winner23 Betting Oddseissa Käärijän tämänpäiväiset seikkailut karaokemaailmassa. Muuttumattomat eka harkkojen jälkeen.

Vierailija
5065/19410 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainajaan vielä näy Eurovision Winner23 Betting Oddseissa Käärijän tämänpäiväiset seikkailut karaokemaailmassa. Muuttumattomat eka harkkojen jälkeen.

Eikä tule näkymäänkään.

Mutta sellaisen kuvasarjan näin, missä Noa Kirel pitää Käärijästä välillä kaksi käsin kiinni.

Vierailija
5066/19410 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain positiivista: Kuka olisi muutama vuosi sitten uskonut että me ihan tosissaan kisataan taas ykköspaikasta ja suurin huolenaihe tänä vuonna on Käärijän väsymys ja tanssijoiden vaatteet? Kuka olisi uskonut että me kisataan voitosta suomenkielisellä räppibiisillä? En. Minä ainakaan! Koitetaan siis myös iloita tästä matkasta eikä repiä turhia murheita. 😊

Vierailija
5067/19410 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, tuliko Ranskasta juuri Käärijän ja Loreenin duelin uhkaaja? Tosi hieno mekko!

https://preview.redd.it/france-la-zarra-%C3%A9videmment-first-rehearsal…

Vierailija
5068/19410 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, tuliko Ranskasta juuri Käärijän ja Loreenin duelin uhkaaja? Tosi hieno mekko!

Hieno on, ja tämä likka osaa laulaa. Jos tähdet ovat finaalissa oikeassa asennossa, tämä voi sijoittua hyvinkin korkealle!

Vierailija
5069/19410 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen peruukki stoorissa !

Vierailija
5070/19410 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upean näköiset kuvat Ranskalla. Tuo korkea koroke vaikuttaa vähän hurjalta, mutta lisää kyllä esityksen näyttävyyttä. Olen aika varma Ranskan pääsystä top viiteen.

Vierailija
5071/19410 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upean näköiset kuvat Ranskalla. Tuo korkea koroke vaikuttaa vähän hurjalta, mutta lisää kyllä esityksen näyttävyyttä. Olen aika varma Ranskan pääsystä top viiteen.

Kyllä!

Ja tämä saattaa tietää hyvää Käärijälle jos La Zarra syö hyvällä esityksellä Loreenin raatiääniä. Jos Loreen ei sijoitukaan juryjen kärkeen, kisojen voitto meni kyllä siinä.

Vierailija
5072/19410 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rip loreenin oletettu automaattinen jury voitto. 

Vierailija
5073/19410 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://eurovision.tv/sites/default/files/styles/gallery_slider/public/…

jottei kukaan unohtaisi kyseessä olevan la Grande Franceee

Vierailija
5074/19410 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että tossa on käytössä jonkin sortin turvavyötä vyötäröllä. Ei tuolta tipu. 

Vierailija
5075/19410 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://eurovision.tv/sites/default/files/styles/gallery_slider/public/…

jottei kukaan unohtaisi kyseessä olevan la Grande Franceee

Tämä valoratkaisu on kyllä aika klisee, ranskalaisilla tuntuu olevan ihan tapana alleviivata sitä ranskalaisuuttaan jotenkin mauttomasti, ihan kuin kappale ei olisi tehnyt sitä jo valmiiksi.

Vierailija
5076/19410 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanja näyttää vähän pettymykseltä jos ovat tehneet ruotsit ja kopioineet vaan kaiken

Vierailija
5077/19410 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/reel/Cr05Ox5N7VT/?igshid=YmMyMTA2M2Y= Mikko Silvennoinenkin tehny pienen Loreen imitaation

Vierailija
5078/19410 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että tossa on käytössä jonkin sortin turvavyötä vyötäröllä. Ei tuolta tipu. 

Varmasti, mutta ainakin minä olisin korkeanpaikankammoisena ihan paskana siitä huolimatta, saati että pitäisi laulaa luikauttaa tuolla ylhäällä :D pass

Vierailija
5079/19410 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti, mutta ainakin minä olisin korkeanpaikankammoisena ihan paskana siitä huolimatta, saati että pitäisi laulaa luikauttaa tuolla ylhäällä :D pass

Enemmän olisi huolissani käärijästä joka keikkuu hökkelinsä päällä ilman mitään turvaa ja oikeastaan vielä enemmän niistä tanssijoista sen hökkelin alla :D

Vierailija
5080/19410 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serbia, niin tulee Ville Valo nuorena mieleen. Erikonen biisi, mutta uskon, että suomalaiset tämän ymmärtää.

Itse pidän.

Ketju on lukittu.