Vaimo terapiaan
Vaimoni on seonnut saatuaan tietää, että olen elänyt/elän kaksoiselämää. Hän ei halua avointa suhdetta välillemme, mutta elän sitä kuitenkin. Haluan, että vaimoni normalisoituisi ja lopettaisi kaikki kyttäilyt, utelut, tarkastelut ja jatkuvan jankkaamisen minun rinnakkaissuhteista. Vaimon taholta sairasta kiusaamista ja mustasukkaisuutta on jatkunut jo vuosi. Olen yrittänyt saada vaimoani terapiaan siinä onnistumatta. Miten vaimon saa terapiaan ennen kuin pimahtaa lopullisesti tai ennen kuin itse masennun lopullisesti?
Kommentit (20)
Vaimo ei tarvitse terapiaa, vaan ainoastaan avioeron.
Me mentiin vaimon kanssa yhdessä. Vaimo kävi kerran, terapeutti oli ihan paska, kun kaikki vika ei ollutkaan minussa. Kävin loppuun yksin ja otin eron.
Eli olet naimisissa ja silti itsekkäästi olet silti suhteessa toisten naisten kanssa? Paras vaihtoehto on ero
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ei tarvitse terapiaa, vaan ainoastaan avioeron.
Hän on jo iso tyttö ja voi ottaa sen sen ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Eli olet naimisissa ja silti itsekkäästi olet silti suhteessa toisten naisten kanssa? Paras vaihtoehto on ero
Ai jestas miten upeasti kirjoitin kun heräsin juuri 😂
Hyvä kuvaus päästään viallisen ajatusmaailmasta.
Kuten jo mainittu. Ulilaudan teinit ei osaa edes provoilla vaan yrittävät herättää huomiota töhertämällä pökäleellään seinään.
Vierailija kirjoitti:
Suurinta osaa kansakunnasta ei ole luotu näihin kahden välisiin parisuhteisiin, esim pettämisen yleisyys. Ei ihmisen kaikkia tarpeita tyydytetä yhden ihmisen kanssa. Naurettava ajatuskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jestas miten upeasti kirjoitin kun heräsin juuri 😂
Hih hih
Eli olet naimisissa, sulla on samalla muita suhteita ja kun vaimo skitsoilee siitä, se on vaimon vika?
Ottakaa ero, niin säästytte molemmat paljolta. Tuota ei edes terapiat pelasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurinta osaa kansakunnasta ei ole luotu näihin kahden välisiin parisuhteisiin, esim pettämisen yleisyys. Ei ihmisen kaikkia tarpeita tyydytetä yhden ihmisen kanssa. Naurettava ajatuskin.
Silti se on minun kirjassa itsekästä kun on kuitenkin naimisissa yhden henkilön kanssa ja selän takana tapailee ja nusaisee toisia naisia eli pettää. Valtaosa ihmisistä on monogaamisia, ei poly ja jos joku poly menee naimisiin toisen henkilön kanssa kertomatta tuota osaa itsestään, se on väärin. Toista ei voi pakottaa polyamoriaan.
Kaapissa oleva h*mo/bi harrastelee juuri otsikon mukaista touhua parisuhteesta toiseen. Koko elämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Kaapissa oleva h*mo/bi harrastelee juuri otsikon mukaista touhua parisuhteesta toiseen. Koko elämänsä.
Ei välttämättä, kyllä siellä taustalla on aika paljon itsekkyyttä jos tuollaista tekee. Jos on esim. bi, ei se tarkoita että olisi poly ja uskoton puolisolleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä, kyllä siellä taustalla on aika paljon itsekkyyttä jos tuollaista tekee. Jos on esim. bi, ei se tarkoita että olisi poly ja uskoton puolisolleen.
Se itsekkyys on olemattoman itsetunnon ja hylkäämisen pelon ilmentymä.
Ero olisi hyvä ratkaisu. Teillä on erilaiset arvot ja tarpeet.
Muuten hyvä, mutta nuo sumuttajat eivät halua, että puoliso käy terapiassa. Terapeuttihan on heille riski, koska terapeutti voi saada ne vaaleanpunaiset lasit pois silmiltä.
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä, mutta nuo sumuttajat eivät halua, että puoliso käy terapiassa. Terapeuttihan on heille riski, koska terapeutti voi saada ne vaaleanpunaiset lasit pois silmiltä.
Siellä ihminen, joka ei ymmärrä terapiasta mitään.
Hänhän vain odottaa että sinä sekoat omiin pölläilyihisi.