Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2023 OFFICIAL

Vierailija
19.05.2022 |

Ken voittaa viisut? Missä ne järjestetään?

Kommentit (19410)

Vierailija
3941/19410 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olishan se parasta, jos Suomi voittaisi. 

Top-10 sijoitusta pidän lähes täysin varmana. 2000-luvulla Suomi on ollut top-10:ssä vain 2 kertaa.

Top-5 sijakin hyvin todennäköinen. Ja Suomi ollut vain yhden kerran koko osallistumiskautensa aikana 5 parhaan joukossa! Yhden kerran. Ruotsi on top 5:ssä jatkuvasti

Suomi on ollut 3 kertaa top10:ssä 2000-luvulla!

Mikä olisi kolmas kerta?

Minun mielestäni kaksi kertaa:

1. Lordi v. 2006

6. Blind Channel v. 2021

Kolmanneksi paras tulos on mielestäni 11. Soft Engine v. 2014

Vierailija
3942/19410 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

OGAE poll 2023: Suomi meni Ruotsin ohi muutamalla pisteellä, nyt kun 26 maata on äänestänyt 😍 Onhan tää nyt hienoo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3943/19410 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ehkä vähän luovuttanut raatien suhteen, mutta televoitto on se oikea voitto, eiks jea? 😜

Vierailija
3944/19410 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raatien työskentely ei vaikuta joka kohdassa täysin ammattimaiselta, esimerkiksi Puola on yllättävän korkealla ja on ohittanut mm. Georgian, Portugalin ja Liettuan.

Raadit ovat ilmeisesti äänestäneet aikoja sitten ja pelkkien videoitten perusteella? Äänestämässä on 7-8 sellaista maata, jotka eivät edes osallistu viisuihin tänä vuonna eli niitten äänet voisi raakata heti pois.

Vierailija
3945/19410 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurojuryn mukaan kuolettavan tylsä Sveitsi ja yllättäen Belgia on Suomen edellä pisteissä tällä hetkellä. Ja Suomi on kahdeksas. En kestä oikeasti :D Siis c´mon!

Positiivista on että ennakkoon hypetetty Espanja on Suomen takana.

Vierailija
3946/19410 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eurojuryn mukaan kuolettavan tylsä Sveitsi ja yllättäen Belgia on Suomen edellä pisteissä tällä hetkellä. Ja Suomi on kahdeksas. En kestä oikeasti :D Siis c´mon!

Mainintojen määrässä Espanja on Suomen takana, mutta oletuspisteissä 20 p edellä. Espanjalla on enemmän sijoituksia kolmen joukkoon.

Vierailija
3947/19410 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelin heti Sveitsin biisin kuultuani, että tulee olemaan korkealla juryissa. Varmasti myös itse Euroviisuissa. Lavashowkin on varmasti hyvä. Sama Sascha Jean-Baptisten työryhmä on toteuttanut sen kuin Loreenille.

Vierailija
3948/19410 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
3949/19410 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelin heti Sveitsin biisin kuultuani, että tulee olemaan korkealla juryissa. Varmasti myös itse Euroviisuissa. Lavashowkin on varmasti hyvä. Sama Sascha Jean-Baptisten työryhmä on toteuttanut sen kuin Loreenille.

Sveitsi vaan ei välttämättä pääse edes finaaliin..

Vierailija
3950/19410 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä uskon, että pääsee.

Vierailija
3951/19410 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä uskon, että pääsee.

Niin näköjään uskovat myös Wiwin William ja Deban.

Vierailija
3952/19410 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä uskon, että pääsee.

Mielenkiintoista nähdä kun on ei ole tuomaristoa avittamassa.

Vierailija
3953/19410 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OGAE poll 2023: Suomi meni Ruotsin ohi muutamalla pisteellä, nyt kun 26 maata on äänestänyt 😍 Onhan tää nyt hienoo!

Mikä on OGAE poll? Olen tänään löytänyt tämän ketjun ja vähän on hakusessa nämä asiat.

Vierailija
3954/19410 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on OGAE poll? Olen tänään löytänyt tämän ketjun ja vähän on hakusessa nämä asiat.

Eri maiden euroviisuklubien äänestys.

Vierailija
3955/19410 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainut joka ei näe Ruotsin biisissä mitään hehkutuksen arvoista? Tuohan on tehty jo tuhanteen kertaan. Loreenin esitys on täynnä tarkalleen hiottuja maneereja, kaikki aitous puuttuu.

Kyllähän tuo tulee voittamaan, koska kuulostaa täsmälleen samalta kuin muutkin voittajamahtiballadit.

Plääh.

Toivottavasti olet se ainoa joka ei tajua että loreenin biisi on hyvä. hän osaa laulaa ja koreografi on upea

Vierailija
3956/19410 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sveitsin on niin geneerisen kliseinen voimabiisi että kyllä se finaaliin menee. Se on niitä biisejä jotka on ns. helppoja ekakuuntelulla eli vetoaa äänestäjään joka äänestää ekaa kertaa.

Mä uskon vahvasti, että Norja, Ranska ja Sveitsi pärjää näissä viisuissa päästen TOP10 ja Norja ja Ranska jopa TOP3-TOP5. Ja miksi? Koska jokainen näistä on helppoja ja iskeviä ekakuuntelulla.

Vierailija
3957/19410 |
24.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti pääsee.

Vierailija
3958/19410 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä musta vaan tuntuu, että Ruotsi vie nää kisat. Onhan tuo niin nähty/kuultu tuo Loreenin universumi-rakkaus-poppi. Mutta kun raadit nostavat sen ykköseksi. Ja todennäköisesti lyttäävät Suomen hieman kieli poskessa olevan Käärijän. Raatien mielestä ei ole tarpeeksi vakavasti otettava kokonaisuus. Loreenin tattoo on taas niin euroviisu, kun voi vaan olla. 

EI siinä paljoa auta Käärijää mahdollinen yleisöäänien voitto. Juryissa pitäisi tulla vähintään 5:nneksi, jotta voitto voisi olla mahdollinen. Suomen edelle menee juryissa luultavasti Ranska, Norja, Ruotsi, Espanja, Italia, UK, Israel... ainakin. Ja sitten on aina pari yllätysmenestyjää. 

Vierailija
3959/19410 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, Loreen voittaa taas ja saadaan myös jatkossa tusinapopballadeja, kun ei tuonne ole mitään järkeä muuta laittaa juryjen takia.

Tämän takia en viisuista ole koskaan kunnolla innostunut.

Vierailija
3960/19410 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, Loreen voittaa taas ja saadaan myös jatkossa tusinapopballadeja, kun ei tuonne ole mitään järkeä muuta laittaa juryjen takia.

Tämän takia en viisuista ole koskaan kunnolla innostunut.

Kisat kaipaisi kipeästi päivittämistä, pelkäksi yleisöäänestykseksi

Ketju on lukittu.