Euroviisut 2023 OFFICIAL
Kommentit (19410)
Kimeänsorttinen ääni Georgian edustajalla.
Gerorgialta tulee aina tätä itämaistä muslimimusaa.
Joo kyllä tää mikitys vai mikä lie äänen kompressointi seuloo hyvät laulajat huonoista tehokkaasti
Upea mystinen tunnelma Georgialla, mutta laulaja miksattu taas liian hiljaiseksi :(
Vierailija kirjoitti:
Puolan edustaja on sellaisen 20 vuotta jälkijunassa. Eikä hyvällä tavalla. Tosin silti tämän semin eka biisi jonka voi olettaa olevan finaalissa.
Se eka semi oli paljon kovempi vaikka ei sekään taso mikään huikea ollut.
Mä taas pidin just siitä että puola muistutti hieman jotain ysärin laulaja mimmejä! Ei ollu tekopirteetä hihhulointia eikä yliyrittämistä, vaikka hameen pituudella yritettiinkin selvästi kilpailla, mutta ihan kelpo biisi tähän astisista. On kyllä tasoeroa ykkos semiin kun siel oli sentään molemmat, Kärtsä ja Lore.
Vierailija kirjoitti:
Tänään selostus tavallistakin huonompaa
Ilman Katria ois paljon parempi. Toivottavasti ei oo finaalissa selostamassa.
Tähän Georgian esitykseen olisi sopinut ne musavideon tanssijat. Kyllä tuo Irukin riittää, mutta tanssijat olisivat tuoneet lisää ääniä.
Georgia kappale alkoi hienosti mutta sitten muuttui tasapaksuksi. Harmi. Potentiaali oli ja laulajalla vahva ääni.
Sanottiinko ettei Georgia ole ollut viiteen vuoteen finaalissa?? no nyt on aika viimeistään! tämä on upea ja parhaimpia tänään
Nyt on kyllä tämän semin tähän asti paras tämä Georgia.
Mulla on varmaan huono musamaku, mutta oon tykännyt lähes kaikista tähän mennessä :D No, Kreikasta en ja Georgiakin on vähän tylsä
Vierailija kirjoitti:
Mä äänestän finaalissa tätä Käärijän boyfrendiä. Hyvä biisi.
Bojan tiennyt tarkalleen miten niitä ääniä kalastellaaan, kun tämänkin palstan kommentteja lukee.
Vielä odotan jos tulis edes kuunneltavaa musaa.
Vierailija kirjoitti:
Gerorgialta tulee aina tätä itämaistä muslimimusaa.
Kaukasuksen rytmit ovat ihania!
Ja Georgia Armenian ohella varmaan vanhimpien kristittyjen maiden joukossa
Vierailija kirjoitti:
Kimeänsorttinen ääni Georgian edustajalla.
Hyvät keuhkot.
Luke on ehtinyt maailman gayrannoilta studioon.
Kaikki huonoja tähän mennessä. Juontaja jankuttaa pitkistä väristä miesartistien vaatteissa. Typerää. Värit ovat värejä, eikä mikään kannanotto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä äänestän finaalissa tätä Käärijän boyfrendiä. Hyvä biisi.
Bojan tiennyt tarkalleen miten niitä ääniä kalastellaaan, kun tämänkin palstan kommentteja lukee.
Bojan uinut taktisesti ennakkosuosikki-Kärtsän liiveihin.
Georgia toivottavasti jatkoon, parempi kuin Loreen.