Oma sipsikone
Kommentit (26)
Ehkä turhan suuri, mutta pienempiä saa. Kersat tykkää. Halvaksi tulee. Ääntä lähtee. Ei voi huonokaan olla jos 2 vuoden takuu.
Ei hyvä. Lapset tekivät sipsejä kokoajan. Kerran tein läpinäkyvän muovisäkin täyteen sipsejä ja sanoin vieraille että tässä jättipussi. Joku kydy että mistä saanut. Vastasin että erikoiserä Taffelilta. Melkein kaikki syötiin.
Onko sipsientekoon tehty kone? Minkämerkkinen?
Taas joku turha kodinkone. Samaa sarjaa kun jääpalakone, jäätelökone, hiilihappokylmennin.
Vierailija kirjoitti:
Taas joku turha kodinkone. Samaa sarjaa kun jääpalakone, jäätelökone, hiilihappokylmennin.
Samoin kuin vedenkeitin, kananmunakeitin, leivänpaahdin ja moni muu.
Joskus sata vuotta sitten 1970-luvulla vanha kansa valmisti sipsit viipaloimalla kuoritut perunat ohuiksi viipaleiksi tai käytti raastinta, jolla sai ohuita perunalastuja. Kaadettiin ruokaöljyä parisen senttiä paistinpannulle, kuumennettiin kiehuvaksi ja pudoteltiin lastu kerrallaan kypsymään. Sitten reikäritilälle kuivumaan ja suolaa päälle tmv mausteita.
Kun vanhan kansan lapset joutuivat itse ne valmistamaan näki myös rasvan määrän sekä sen, etteivät herkutkaan ilmesty tyhjästä. Oppi keititöhommiin ken perunalastuja himoitsi,
Siihen aikaan oli ihan suotavaa, että lapsetkin hääräsivät keittiössä ja oppivat.
Mitäs sillä tekisi kun kaupastakaan ei ole tullut ostettua sipsejä 15 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin kuin vedenkeitin, kananmunakeitin, leivänpaahdin ja moni muu.
Käytän vedenkeitintä pari kertaa päivässä ja pari kertaa viikossa kolmen munan kananmunakeitintä.
Ilmeisesti tarkoitettu lapsille kun pakkauksen mukana tuli 3 taitettavaa sipsihattua lasten kokoa. Mieheni yllätti minut ja oli laittanut kuminauhan että pydyi päässä. Toi minulle lämpimiä sipsejä sänkyyn äitienpäivänä. Kiitos kulta.
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvä. Lapset tekivät sipsejä kokoajan. Kerran tein läpinäkyvän muovisäkin täyteen sipsejä ja sanoin vieraille että tässä jättipussi. Joku kydy että mistä saanut. Vastasin että erikoiserä Taffelilta. Melkein kaikki syötiin.
Onko kokoajan sipsit jotenkin parempia sipsejä kuin siivoojan, maalaajan, ajajan tai rakentajan sipsit?
Vierailija kirjoitti:
Pyydä iskältä rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydä iskältä rahaa.
Ei aikuinen ihminen syö mitään sipsejä tai karkkeja.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti tarkoitettu lapsille kun pakkauksen mukana tuli 3 taitettavaa sipsihattua lasten kokoa. Mieheni yllätti minut ja oli laittanut kuminauhan että pydyi päässä. Toi minulle lämpimiä sipsejä sänkyyn äitienpäivänä. Kiitos kulta.
Ne loput kaksi sipsihattua voisit laittaa omiin rintoihisi (mikäli ne vaan mahtuvat) ihan vaan yleisen huvin vuoksi.
Minulla sipsimaha. Toisin sanoa 72 tunnin kotivara.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne loput kaksi sipsihattua voisit laittaa omiin rintoihisi (mikäli ne vaan mahtuvat) ihan vaan yleisen huvin vuoksi.
😀
Kätevä. Saa laittaa mitä tahansa makuja. Äänekäs.