Haltialan lapsille järjestetty lelujahti meni pilalle, kun aikuiset rohmusivat lelut laukkuihin ennen kuin lapset ehtivät
Järjestäjien mukaan tapahtuma sai inhottavan käänteen ennen kuin se ennätti edes alkaa. Aikuiset olivat rohmunneet leluja lasten nenän edestä. Paikalla oli Haltialan tilaan mukaan paljon innokkaita lapsia, jotka odottivat tapahtuman alkamista. Viestinnässä oli painotettu, että jokainen saa kerätä yhden lelun.
– Jouduimme karmiksemme toteamaan, että useat aikuiset keräsivät leluja useita laukullisia ennen tapahtuman alkua. Emme aio järjestää tapahtumaa uudelleen tällä konseptilla. Lelujen sijaan aiomme piilottaa tarroja, joita vastaan on noudettavissa lelu, Haltialan tilan some-postauksessa kerrotaan.
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/9618968
Suomalaiset ovat kyllä aivan hemmetin sairasta sakkia, ei voi muuta sanoa..
Kommentit (54)
Miksi ap syyttää suomalaisia ulkomaalaisten tihutöistä?
– Jouduimme karmiksemme toteamaan, että useat aikuiset keräsivät leluja useita laukullisia ennen tapahtuman alkua.
Mustalais-/intialais-tutkani värähtelee kovasti.
Yhtään kuvaa ei näy tapahtumasta ja ihmisistä, melkoinen sattuma.
Olisivat nyt tarjonneet aikuisille oluen siksi aikaa kun lapset leikkii, eiku.
Mikään ei lämmitä suomalaisten mieltä niin kuin lasten aito harmistus :D
Näiden rosvojen henkilöllisyys pitäisi julkaista, ei ole sairaampaa kuin varastaa lasten lelut.
Vierailija kirjoitti:
Yhtään kuvaa ei näy tapahtumasta ja ihmisistä, melkoinen sattuma.
Tapahtumasta on kuvaa, ja osallistujat ovat enimmäkseen suomalaisia. Mutta varastelu tapahtui ENNEN tapahtumaa. Epäilemättä tekijät olivat ulkkareita.
Lyön vetoa ettei nämäkään olleet suomalaisia. Voisivat olla rehellisiä näissä jutuissa. Sama juttu oli niissä ruokakasseissa, oli viskottu ruuat kaduille ja jätetty vaan sinne, tekijänä maamut.
Kaikki minulle heti. Siellä on kohta facebookin kirppariryhmissä sitten näiden aikuisten varastamia leluja myynnissä. Villi veikkaus, että olivat ns. mammoja.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että tekijät olivat ulkomaalaisia.
Täällä taas se yksi sinitöyhtö huuli väpättäen alapeukuttaa kaikki asiaviestit. Ulkomaalaisten perceily Suomessa ei lopu vaikka kuinka lapsellisesti alapeukuttelisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En se minä ollut, se oli Pirkka!" Olitko itse siellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En se minä ollut, se oli Pirkka!" Olitko itse siellä?
Ei minun tarvitse olla jossain tietääkseni kehitysmaiden jätteiden lajityypillistä käytöstä.
Tunnettu hamsteri kävi keräämässä lelut pois. Ihan suomalainen on. Asuu naapurissa ja sen asunto on täynnä romua. Ihan lattiasta kattoon.
Erään palstamulatin äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siinä ihan vieressä asuu suomalaisiakin itsekkäitä perseilijöitä.
No sillä lailla reilua, että olin erään ostarin kosmetiikka-onnenpyörässä, jossa kymmenittäin pikkulapsia jonotti voittamaan aikuisten kosmetiikkaa, kasvonaamioita. Jotkut teinit olisin vielä ymmärtänyt, mutta en niitä rattaissaan kisaavia 1-2-vuotiaita.
Romanit taas kuulleet että jossain jaossa jotain ilmaiseksi...
Vierailija kirjoitti:
Tunnettu hamsteri kävi keräämässä lelut pois. Ihan suomalainen on. Asuu naapurissa ja sen asunto on täynnä romua. Ihan lattiasta kattoon.
Erään palstamulatin äiti.
Cool story, bro!
Epäilen, etteivät kyllä olleet suomalaisia aikuisia.