Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tinderiläiset pystyvät käymään treffeillä liukuhihnatyyppisesti koko ajan?

Vierailija
18.05.2022 |

Jotkut tekevät jopa lähempää tuttavuutta.

Mitä sellainen tekee ihmiselle?

Kommentit (143)

Vierailija
61/143 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi mennä baariin ja tavata useitakin ihmisiä illan aikana?

Vierailija
62/143 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitukseen on tullut alapeukkuja, mutta minä olen ihmetellyt samaa, ihan ei-tuomitsevasti. Jos he tykkäävät sellaisesta niin ei siinä mitään, tämä on vapaa maailma. Mutta miten siihen ei kyllästy että aina pettyy ja aina joutuu uudestaan menemään samaan rumbaan?

Minulla Tinder deittailu meni tyyliin niin että joku kouriin väkisin kolmansilla treffeillä, menee puoli vuotta toipumiseen ennen kuin voin palata Tinderiin. Seuraavasta tykkäsin, seurusteltiin kolme kuukautta mutta arvot eivät sopineet yhteen, siitä toipumiseen meni vuosi. Seuraavalla oli vakituinen tyttöystävä, siitä toipumiseen on nyt mennyt neljä vuotta enkä ole vieläkään palannut Tinderiin ja tuskin koskaan palaankaan, en halua yhtään enempää traumoja.

Tuo ei ole normaalia. Tapaat vieraan ihmisen kolme kertaa ja toipumiseen menee puoli vuotta kun juttu ei toiminut.

Ei se tuollaista ole kuin hyvin harvoilla. Muut ymmärtävät että kyseessä on pelkkä tutustuminen, mistä ei suurella todennäköisyydellä seuraa mitään ihmeellistä.

Onko kouriminen väkisin sinusta niin normaalia että siitä ei saa pelästyi? Ei ole kyse siitä että juttu ei toiminut, vaan siitä että mies kävi käsiksi.

Osaan lukea. Tarkoititko siis raiskausyritystä vai kourimista? Ensimmäinen selittää puolen vuoden pelon, jos kyse oli jälkimmäisestä niin reaktio on todella vahva eikä useimmille käy noin. Saa kourimisesta kolmansilla treffeillä toki traumatisoitua loppuiäksi, useimmat tosin tyytyvät sanomaan "lopeta".

Eli sinusta kouriminen on normaalia. Selväksi tuli. Minusta se on ällöttävää. Ja ei tee mieli tavata ketään hetkeen koska ajattelee että se voi tapahtua taas.

Eli sinusta on normaalia traumatisoitua kaikesta huonosta kohtelusta vähintään puoleksi vuodeksi. Selväksi tuli. Minusta taas sellainen ihminen tarvitsee terapiaa, kuten edellä joku jo suositteli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/143 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder on tosi jakautunut. Osalla on hyvin hiljaista, toisilla paljon vientiä. Ei sitä liukuhihnahommaa pidemmän päälle jaksakaan. Itsellä olisi välillä ollut treffit tarjolla joka viikonpäivälle, kerran jopa kahdet treffit saman päivän aikana. Alkoi kypsyttää ja ärsyttää, koska miesten taso oli kuitenkin sitten aika huono, mikä ilmeni vasta treffeillä. Olisi hyvä, jos Tinderissä olisi joku tehokkaampi tapa karsia osa etänä, mutta äijät varsinkin haluaa tavata heti, useimmiten turhaan.

Oletko huomannut että tinderissä on sellainen ominaisuus missä voi toisilleen lähettää viestejä? Minä käytän sitä karsimaan etänä ne joita olisi turha tavata.

Kiitos vinkistä, Einstein. Kuten sanoin, miehet yleensä vänkäävät tapaamista lähes saman tien. Moni sanoo suoraankin, ettei hae kirjekaveria, minkä tavallaan ymmärrän, jos on havainnut olevansa se, joka jää aina sinne ö-mappiin kahden kuukauden viestittelyä varten, ja nainen pariutuu sillä aikaa toisen kanssa. Käytännössä pitkä viestittely toki on karsintakeino sekin. Nykyisen mieheni kanssa viestiteltiin puolitoista kuukautta, ja muistan, että hän oli juuri tästä syystä virkistävän erilainen.

Miksi menit tapaamaan vänkääjiä? Minulle se on yksi merkki ettei todennäköisesti olla mätch livenä eli syy karsia.

Juurihan se sanoi pariutuneensa ei-vänkääjän kanssa. Miksi vänkäät?

Olisi hyvä, jos Tinderissä olisi joku tehokkaampi tapa karsia osa etänä.

Hän ilmeisesti unohti että sellainen on ja jopa sitä käyttämällä tapasi puolisosa.

Tarkoitti oletettavasti sitä, että pelkän viestittelyn lisäksi olisi hyvä olla muukin ominaisuus, esim. monipuolisempi suodatin. Nythän filtterinä on vain etäisyys ja ikä. Miten kukaan muka ei olisi tietoinen siitä, että siellä lähetetään viestejä, kun viestillä ne treffitkin sovitaan? Ei nyt aukea tuo ajatus valitettavasti ollenkaan.

Vierailija
64/143 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on heidän harrastuksensa. Ei pidä ajatella, että monikaan tinderissä etsisi parisuhdetta.

Vierailija
65/143 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi mennä baariin ja tavata useitakin ihmisiä illan aikana?

Sinäkö haluat seurustelusuhteen kaikilta tapaamisiltasi?

Vierailija
66/143 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloitukseen on tullut alapeukkuja, mutta minä olen ihmetellyt samaa, ihan ei-tuomitsevasti. Jos he tykkäävät sellaisesta niin ei siinä mitään, tämä on vapaa maailma. Mutta miten siihen ei kyllästy että aina pettyy ja aina joutuu uudestaan menemään samaan rumbaan?

Minulla Tinder deittailu meni tyyliin niin että joku kouriin väkisin kolmansilla treffeillä, menee puoli vuotta toipumiseen ennen kuin voin palata Tinderiin. Seuraavasta tykkäsin, seurusteltiin kolme kuukautta mutta arvot eivät sopineet yhteen, siitä toipumiseen meni vuosi. Seuraavalla oli vakituinen tyttöystävä, siitä toipumiseen on nyt mennyt neljä vuotta enkä ole vieläkään palannut Tinderiin ja tuskin koskaan palaankaan, en halua yhtään enempää traumoja.

Tuo ei ole normaalia. Tapaat vieraan ihmisen kolme kertaa ja toipumiseen menee puoli vuotta kun juttu ei toiminut.

Ei se tuollaista ole kuin hyvin harvoilla. Muut ymmärtävät että kyseessä on pelkkä tutustuminen, mistä ei suurella todennäköisyydellä seuraa mitään ihmeellistä.

Onko kouriminen väkisin sinusta niin normaalia että siitä ei saa pelästyi? Ei ole kyse siitä että juttu ei toiminut, vaan siitä että mies kävi käsiksi.

Osaan lukea. Tarkoititko siis raiskausyritystä vai kourimista? Ensimmäinen selittää puolen vuoden pelon, jos kyse oli jälkimmäisestä niin reaktio on todella vahva eikä useimmille käy noin. Saa kourimisesta kolmansilla treffeillä toki traumatisoitua loppuiäksi, useimmat tosin tyytyvät sanomaan "lopeta".

Kuka sinä olet määrittelemään mikä kenelleki on se syy miksi on pois tinderistä?

Minua ei tarvinnut kuule edes kouria, riittä ihan ne kirjalliset ehdottelut niin olin pitkään tinderistä pois.

Vierailija
67/143 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä tapellaan verissä päin tästäkin asiasta? Kukin käyttäköön sitä virtuaalista lihatiskiä parhaaksi katsomallaan tavalla tai olkoon käyttämättä. Ihan sama kuin tappelisi siitä, kannattaako baariin mennä.

Vierailija
68/143 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan uusien ihmisten treffailua. On aina hauskaa ja kiinnostavaa tutustua uuteen tyyppiin, nähdä että vau tommoinenkin tyyppi on joka ajattelee näin, viettää vaikka päivä yhdessä museossa ja syödä hyvin. Mutta. Mulla on sitoutumiskammo. Haluan nähdä samaa ihmistä yleensä max 5 kertaa. Sitten vaan menee joku jarru päälle ja rupeaa ahdistamaan. Jotkut treffikumppanit ovat jääneet omaan hyviksi ystäviksi omaan elämään, mutta seurustelemaan en ole vielä kyennyt - ajatuskin ahdistaa.

Ja lisään että aika harvan treffikumppanin kanssa olen harrastanut seksiä. Suurinta osaa en ole edes pussannut.

Joo, tuo on todella, todella tärkeää kertoa vielä vuonna 2022. Ettei vain kukaan pidä moraalittomana.

Lisäsin sen koska monen viestin oletus tuntui olevan treffit=seksiä.

Vierailija
69/143 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas taattua vauvapalstaa tämäkin ketju. Itse olen löytänyt Tinderistä miehen, jonka kanssa olen edelleen. Häntä ennen tietysti tapailin muitakin ennen kuin löysin minulle sopivan miehen. Joidenkin kanssa mentiin ihan harrastamaan seksiä (Hui kauhistus sentään!). Ja ymmärrä sarkasmi tästä.

Vierailija
70/143 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas taattua vauvapalstaa tämäkin ketju. Itse olen löytänyt Tinderistä miehen, jonka kanssa olen edelleen. Häntä ennen tietysti tapailin muitakin ennen kuin löysin minulle sopivan miehen. Joidenkin kanssa mentiin ihan harrastamaan seksiä (Hui kauhistus sentään!). Ja ymmärrä sarkasmi tästä.

seksiä ei saa harrastaa ennen avioliittoa

Vierailija
71/143 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua lukiessa muistan taas, miksi en ole tinderissä yms. Te tyypit olette oksettavan tympeitä tyyppejä, ei mitään halua tavata tuollaisia.

Vierailija
72/143 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua lukiessa muistan taas, miksi en ole tinderissä yms. Te tyypit olette oksettavan tympeitä tyyppejä, ei mitään halua tavata tuollaisia.

voidaanko tavata. 

T: tinder mies

Vierailija
73/143 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen kannattaa ilmaisen seksin takia jaksaa.

Vierailija
74/143 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkohan se on kun ei seksiä livenä mistään saa!

Mies joka saa livenä ei lottoa tinderissä.

Vierailija
75/143 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen välillä luonut harrastuksena Tinderiin feikkiprofiileja erilaisina fiktiivisiä tyyppeinä ja katsonut, millainen vienti kenelläkin on. Ehkä hauskinta on olla todella komea ja hyvätuloinen, mutta passiivinen mies, kun silloin jopa kaikki prinsessaa leikkivät naiset joutuvat vähän yrittämään, eikä se aloitteellisuus tule niiltä ollenkaan luontevasti. Sitä on hauska seurata.

Vierailija
76/143 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä harrastin tota sinkkuna ollessa noin vuoden ajan, mutta sitten se kävi niin raskaaksi etten jaksanut enää ja poistin tinderin. Alkuun se on hauskaa, tavata uusia ihmisiä ja kertoa itsestä aina ne samat jutut, mutta ei sitä kovin kauaa jaksa. Hyviä tyyppejä tuli vastaan, hauskanpitoa ja hyvää seksiä monestikin, mutta ei parisuhdetta. Nykyisen mieheni löysinkin sitten tinderin poistamisen jälkeen ihan perinteisesti baarista :D

Vierailija
77/143 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkohan se on kun ei seksiä livenä mistään saa!

Mies joka saa livenä ei lottoa tinderissä.

Tämä on totta. Kavereista ne jotka puhuu tinderistä panosovelluksena ja uhoaa paljoa pillua siellä on on juuri niitä joita naiset baarissa pyytää menemään pois ennen kun ne ehtii sanaa sanoa. Ei ne sieltä tinderistäkään mitään saa.

Vierailija
78/143 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Tulee paljon matcheja, asun isossa kaupungissa, joten töiden jälkeen on helppo treffata pikaisellakin aikataululla. Varmasti olisi vaikeaa pienemmällä paikkakunnalla, missä ei ole niin paljon ihmisiä ja välimatkat sen verran pitkiä, että tapaaminen aiheuttaa sumplimista.

Tätähän sä kysyit.

Vierailija
79/143 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut aika pitkään sinkkuna ja ehkä kerran vuodessa menen Tinderiin, kun kuvittelen löytäväni sieltä ihan oikean parisuhteen. Luulot kyllä karisevat hyvin pian, ahdistun ja poistan profiilin. Sitä kyllä ihmettelen, miksi siellä on vuodesta toiseen ne samat naamat? Vaikka olenhan minäkin tietysti, aina kerran vuodessa...

N46

No siinä se vastaus.

Naisen pitäisi saada "uusi ja jännittävä" mies, joka ei ole pölyyntynyt alehyllyllä. Mies jota kukaan muu kilpasisko ei ehtinyt nappaamaan, ei todellakaan miestä jota kukaan mukaan ei halunnut.

Naisena sitten petät itseäsi tuolla Tinderiin-poista profiili-ruletilla.

Sinulle sopiva, vastaava mies on yksi niistä naamoista jotka roikkuvat siellä.

Tuo voi muuten selittää miksi miehiä on tuplasti enemmän Tinderissä. Todella monet naiset harrastavat tuota: ovat Tinderissä vähän aikaa, poistavat profiilin ja palavat takaisin.

Naisen ego ei kestä sitä että kukaan ei ole häntä Tinderistä napannut.

Muistelen lukeneeni että miesprofiileja on Tinderissä neljä kertaa naisprofiilien määrä.

Vierailija
80/143 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen välillä luonut harrastuksena Tinderiin feikkiprofiileja erilaisina fiktiivisiä tyyppeinä ja katsonut, millainen vienti kenelläkin on. Ehkä hauskinta on olla todella komea ja hyvätuloinen, mutta passiivinen mies, kun silloin jopa kaikki prinsessaa leikkivät naiset joutuvat vähän yrittämään, eikä se aloitteellisuus tule niiltä ollenkaan luontevasti. Sitä on hauska seurata.

Mä loin aikanaan v. 2018 Tinderin feikkiprofiilin erään miesmallin kuvilla. Kokemus oli sangen mielenkiintoinen!

Olin täysin hämmästynyt siitä miten naiset avasivat keskusteluja itse, olivat erittäin aktiivisia keskusteluissa, eivät pahastuneet vaikka heitin kuinka rivoa läppää, ja olisivat monesti olleet valmiita tapaamaan seksin merkeissä jo muutaman tunnin tai päivän juttelun jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän