Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tinderiläiset pystyvät käymään treffeillä liukuhihnatyyppisesti koko ajan?

Vierailija
18.05.2022 |

Jotkut tekevät jopa lähempää tuttavuutta.

Mitä sellainen tekee ihmiselle?

Kommentit (143)

Vierailija
21/143 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuvuttavaa seurata kun naispuolinen tuttava sopii parit uudet tindertreffit itseään kymmenen vuotta nuorempien kanssa per viikko ja jos joku peruuntuu, kaivetaan vanha hoito tilalle. Treffit on sitten äijämäistä kaljanjuontia ja naimista ja kaikkien on saatava kuulla tämä. Sitä oikeaa seurustelukumppania ei vaan löydy ja aiheesta avautuminen on oikeasti raskasta kuultavaa.

Vierailija
22/143 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitukseen on tullut alapeukkuja, mutta minä olen ihmetellyt samaa, ihan ei-tuomitsevasti. Jos he tykkäävät sellaisesta niin ei siinä mitään, tämä on vapaa maailma. Mutta miten siihen ei kyllästy että aina pettyy ja aina joutuu uudestaan menemään samaan rumbaan?

Minulla Tinder deittailu meni tyyliin niin että joku kouriin väkisin kolmansilla treffeillä, menee puoli vuotta toipumiseen ennen kuin voin palata Tinderiin. Seuraavasta tykkäsin, seurusteltiin kolme kuukautta mutta arvot eivät sopineet yhteen, siitä toipumiseen meni vuosi. Seuraavalla oli vakituinen tyttöystävä, siitä toipumiseen on nyt mennyt neljä vuotta enkä ole vieläkään palannut Tinderiin ja tuskin koskaan palaankaan, en halua yhtään enempää traumoja.

Veikkaan että sellaiset jotka käy vaikka kuukaudessa useammat treffit eivät laita mitään tunnetta mukaan, ne tarvitsee vain jotain tekemistä ja treffailu on niistä kiva harrastus.

Ehkä ei osaa itse mennä leffaan, pelaamaan padelia tai mikä ikinä on muotia tai kahvilaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/143 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on sisäisesti tyhjiä ihmisiä ja etsivät pakonomaisesti toista ihmistä täyttämään tyhjyytensä. Plus seksiä tietty.

Mikä siinä on, että sosiaalisuus on yleensä hyvä tai neutraali juttu. Mutta kun kyseessä onkin vastakkainen sukupuoli, moralistien naamat vääntyvät nurin inhosta.

Vierailija
24/143 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystykkään, enää. Oli kyllä turhauttavista asioista elämässäni, käydä treffeillä kuulemassa mieheltä että, pannaanko siihen asti kun löydät sen vakituisen. Tai että, nähdäänkö silloin ja silloin kun vaimo on töissä. Mitähän helvettiä tässä maailmassa oikeen tapahtuu!?

Vierailija
25/143 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ei käy treffeillä usein. Pieni ryhmä miehiä hoitaa useimpien treffailun.

Vierailija
26/143 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan uusien ihmisten treffailua. On aina hauskaa ja kiinnostavaa tutustua uuteen tyyppiin, nähdä että vau tommoinenkin tyyppi on joka ajattelee näin, viettää vaikka päivä yhdessä museossa ja syödä hyvin. Mutta. Mulla on sitoutumiskammo. Haluan nähdä samaa ihmistä yleensä max 5 kertaa. Sitten vaan menee joku jarru päälle ja rupeaa ahdistamaan. Jotkut treffikumppanit ovat jääneet omaan hyviksi ystäviksi omaan elämään, mutta seurustelemaan en ole vielä kyennyt - ajatuskin ahdistaa.

Ja lisään että aika harvan treffikumppanin kanssa olen harrastanut seksiä. Suurinta osaa en ole edes pussannut.

Joo, tuo on todella, todella tärkeää kertoa vielä vuonna 2022. Ettei vain kukaan pidä moraalittomana.

Vierailija
27/143 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pystykkään, enää. Oli kyllä turhauttavista asioista elämässäni, käydä treffeillä kuulemassa mieheltä että, pannaanko siihen asti kun löydät sen vakituisen. Tai että, nähdäänkö silloin ja silloin kun vaimo on töissä. Mitähän helvettiä tässä maailmassa oikeen tapahtuu!?

Tinder on ehdottamasti paras ehkäisykeino. Ei tarvinnut edes miehiä tavata kun sooloseksi alkoi vaikuttaa parhaalta mahdolliselta.

Ennen sitä lähti ihan yökerhoon asti toteamaan ettie kiinnosta olla lähemmin tekemisissä randomkyrpien kanssa, nyt voit saman todeta omalta kotisohvalta!

Vierailija
28/143 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut aika pitkään sinkkuna ja ehkä kerran vuodessa menen Tinderiin, kun kuvittelen löytäväni sieltä ihan oikean parisuhteen. Luulot kyllä karisevat hyvin pian, ahdistun ja poistan profiilin. Sitä kyllä ihmettelen, miksi siellä on vuodesta toiseen ne samat naamat? Vaikka olenhan minäkin tietysti, aina kerran vuodessa...

N46

No siinä se vastaus.

Naisen pitäisi saada "uusi ja jännittävä" mies, joka ei ole pölyyntynyt alehyllyllä. Mies jota kukaan muu kilpasisko ei ehtinyt nappaamaan, ei todellakaan miestä jota kukaan mukaan ei halunnut.

Naisena sitten petät itseäsi tuolla Tinderiin-poista profiili-ruletilla.

Sinulle sopiva, vastaava mies on yksi niistä naamoista jotka roikkuvat siellä.

Vierailija
29/143 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitukseen on tullut alapeukkuja, mutta minä olen ihmetellyt samaa, ihan ei-tuomitsevasti. Jos he tykkäävät sellaisesta niin ei siinä mitään, tämä on vapaa maailma. Mutta miten siihen ei kyllästy että aina pettyy ja aina joutuu uudestaan menemään samaan rumbaan?

Minulla Tinder deittailu meni tyyliin niin että joku kouriin väkisin kolmansilla treffeillä, menee puoli vuotta toipumiseen ennen kuin voin palata Tinderiin. Seuraavasta tykkäsin, seurusteltiin kolme kuukautta mutta arvot eivät sopineet yhteen, siitä toipumiseen meni vuosi. Seuraavalla oli vakituinen tyttöystävä, siitä toipumiseen on nyt mennyt neljä vuotta enkä ole vieläkään palannut Tinderiin ja tuskin koskaan palaankaan, en halua yhtään enempää traumoja.

Tuo ei ole normaalia. Tapaat vieraan ihmisen kolme kertaa ja toipumiseen menee puoli vuotta kun juttu ei toiminut.

Ei se tuollaista ole kuin hyvin harvoilla. Muut ymmärtävät että kyseessä on pelkkä tutustuminen, mistä ei suurella todennäköisyydellä seuraa mitään ihmeellistä.

Vierailija
30/143 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut aika pitkään sinkkuna ja ehkä kerran vuodessa menen Tinderiin, kun kuvittelen löytäväni sieltä ihan oikean parisuhteen. Luulot kyllä karisevat hyvin pian, ahdistun ja poistan profiilin. Sitä kyllä ihmettelen, miksi siellä on vuodesta toiseen ne samat naamat? Vaikka olenhan minäkin tietysti, aina kerran vuodessa...

N46

No siinä se vastaus.

Naisen pitäisi saada "uusi ja jännittävä" mies, joka ei ole pölyyntynyt alehyllyllä. Mies jota kukaan muu kilpasisko ei ehtinyt nappaamaan, ei todellakaan miestä jota kukaan mukaan ei halunnut.

Tuo voi muuten selittää miksi miehiä on tuplasti enemmän Tinderissä. Todella monet naiset harrastavat tuota: ovat Tinderissä vähän aikaa, poistavat profiilin ja palavat takaisin.

Naisen ego ei kestä sitä että kukaan ei ole häntä Tinderistä napannut.

Vierailija
31/143 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on tosi jakautunut. Osalla on hyvin hiljaista, toisilla paljon vientiä. Ei sitä liukuhihnahommaa pidemmän päälle jaksakaan. Itsellä olisi välillä ollut treffit tarjolla joka viikonpäivälle, kerran jopa kahdet treffit saman päivän aikana. Alkoi kypsyttää ja ärsyttää, koska miesten taso oli kuitenkin sitten aika huono, mikä ilmeni vasta treffeillä. Olisi hyvä, jos Tinderissä olisi joku tehokkaampi tapa karsia osa etänä, mutta äijät varsinkin haluaa tavata heti, useimmiten turhaan.

Vierailija
32/143 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tinderissä ja ei ne juttelut yleensä treffeiksi asti ehdi. Ei ole pakko käydä treffeillä joka ilta vaikka käyttäisi tinderiä.

Vierailija
33/143 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

No siinä se vastaus.

Tuo voi muuten selittää miksi miehiä on tuplasti enemmän Tinderissä. Todella monet naiset harrastavat tuota: ovat Tinderissä vähän aikaa, poistavat profiilin ja palavat takaisin.

Kommenteista saa kyllä ihan eti syyn esille miksi naiset sieltä lähtee.

Minä muuten olen yhä tinderissä mutta en minä ole ties kuinka pitkään aikaan ketään sieltä tavannut. Osaatko keksiä miksi?

Vierailija
34/143 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miten paljon käy treffeillä. Jos kymmeniä kertoja ja oot kivannäköinen ja ei löydy kumppania niin pitää katsoa peiliin. Ei aina vika ole siinä toisessa. Mutta muuten varmaan kyynistää ja turhauttaa käydä sama rumba läpi, kun (oletus) tietää minkälaista seuraa on luvassa. 

He eivät etsi kumppania, vaan seuraa ja huomenna jonkun uuden seuraa. Heistä se ei ole kyynistä, vaan jännittävää. Aina uusi ensi "rush". Tunnen yhden tällaisen ja hän suorastaan rakastaa sitä uuden ihmisen huomiota ja kun se on ohi, aina löytyy seuraava sitä antamaan. Niin ja tietysti hän rakastaa sitä vapauttaan.

Vierailija
35/143 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

No siinä se vastaus.

Ei kovinkaan moni nainen mene tinderiin sillä ajatuksella, että jonkun on hänet sieltä napattava. Yleensä sinne mennään vaan katselemaan mitä siellä on.

Vierailija
36/143 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on tosi jakautunut. Osalla on hyvin hiljaista, toisilla paljon vientiä. Ei sitä liukuhihnahommaa pidemmän päälle jaksakaan. Itsellä olisi välillä ollut treffit tarjolla joka viikonpäivälle, kerran jopa kahdet treffit saman päivän aikana. Alkoi kypsyttää ja ärsyttää, koska miesten taso oli kuitenkin sitten aika huono, mikä ilmeni vasta treffeillä. Olisi hyvä, jos Tinderissä olisi joku tehokkaampi tapa karsia osa etänä, mutta äijät varsinkin haluaa tavata heti, useimmiten turhaan.

Oletko huomannut että tinderissä on sellainen ominaisuus missä voi toisilleen lähettää viestejä? Minä käytän sitä karsimaan etänä ne joita olisi turha tavata.

Vierailija
37/143 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko huomannut että tinderissä on sellainen ominaisuus missä voi toisilleen lähettää viestejä? Minä käytän sitä karsimaan etänä ne joita olisi turha tavata.

Miksi matchaat rupusakin kanssa josta et edes pidä?

Vierailija
38/143 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

No siinä se vastaus.

Kommenteista saa kyllä ihan eti syyn esille miksi naiset sieltä lähtee.

Minä muuten olen yhä tinderissä mutta en minä ole ties kuinka pitkään aikaan ketään sieltä tavannut. Osaatko keksiä miksi?

Sinulla ei ole kuvaa? Ne ovat rumia? Kukaan ei kelpaa? Sinä et kelpaa kenellekään. Et vastaa. Sinulle ei vastata. Vastaat, muttet suostu tapaamaan. Sinua ei suostuta tapaamaan.

Vierailija
39/143 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi matchaat rupusakin kanssa josta et edes pidä?

Ihan tosi itse keksit pitäväsi muutaman lauseen ja kuvan perusteella ihmisistä ja sitten livenä ihmettelen miksi et pitänytkään?

Jokainen tyylillään. Ihan ystävällisesti koitin neuvoa kun ilmeisesti se keskusteluominaisuus ei ollut sinulla käytössä.

Vierailija
40/143 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N46

No siinä se vastaus.

Annoin kerran mahdollisuuden miehelle, joka oli roikkunut nettideitissä vuosia. Kun tapasimme, hän vilkaisi minua kerran ja kiinnostus loppui. Sen näki heti. Oli kai niin nirso, että etsintä jatkui vuodesta toiseen. -eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan