Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syke kausi 15

Vierailija
20.07.2023 |

Traileri näyttää tosi jännältä :D mitä veikkaatte, tuleeko hyvä kausi?

Kommentit (446)

Vierailija
1/446 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että trailerin perusteella voisi olla tulossa todella hyväkin kausi! Paljon taas juonenkäänteitä ja draamaa luvassa. Onneksi ei tarvitse enää kauaa odottaa!!

Vierailija
2/446 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjut irtisanoutuu???????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/446 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marjut irtisanoutuu???????

Tätä mietin itsekin. En jotenkin usko, että Marjut lähtisi kokonaan lopullisesti pois, ehkä ottaa vaan hetken jotain virkavapaata tai sairaslomaa tms??

Vierailija
4/446 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjut on paras!

Vierailija
5/446 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulispa kunnon draamaa Johannan ja miesten välillä.

Vierailija
6/446 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisko Johannasta ja Maxista vielä pari

Vierailija
7/446 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan Johannasta ja Maxista vielä pari?

Vierailija
8/446 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleekohan Johannasta ja Maxista vielä pari?

Joo itse ainakin uskon näin. Jos tarkalla silmällä seuraa niin kyllä huomaa pientä pilkettä silmäkulmassa aina kun toisilleen puhuvat, ja juoni sitä kohti on varmasti liikkumassa. Toivon draamaa ensi kaudelle myös johannan ja miesten välille, niinkuin joku edellinenkin oli jo kommentoinut. Olisi mahtava juonenkäänne, jos Laurista vaikka paljastuisi jotain aivan kamalaa, ja sitä kautta Johanna sitten lopullisesti valitsisi Maxin ja samoin Max Johannan.

Vierailija
9/446 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä luulen, et Max ja Johanna vielä palaa yhteen. 

Vierailija
10/446 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulisko Johannasta ja Maxista vielä pari

Mä luulen näin. Siinä Laurissa on jt tosi outoa, mikä ei ole vielä selvinnyt Johannalle.

Vierailija
11/446 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä rumasti ajateltu, mutta siitä Laurista tulee sellainen fiilis, että on tosi fiksu ja lukenut jne jne, mutta sitten hänessä onkin sellainen puoli, että suuttuessaan saattaa lyödä tai tehdä jt kurjaa, kiristää, uhkailla jne. Sellanen alistaja tyyppi. Toiv.ei olisi näin, koska Johanna on niin ihana ja upea nainen, enkä haluis että joutuu pettymään.

Vierailija
12/446 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannan ja miesten sekoilu jotenkin kuvastaa sitä, mitä olen aina ihmetellyt ihan tosielämänkin sairaalakuvioissa: miksi pitää säätää omien työkavereiden kanssa sen sijaan että etsisi kumppanin jostain AIVAN muualta? Johanna on periaatteen nainen, mutta myös jo kerran antanut Maxille suuren erehdyksen anteeksi, ja viime kauden jaksossa sai Laurilta kunnolla puukosta selkään siellä kahvitilaisuudessa. Olen ihan varma, että Laurista paljastuu vielä jotain todella ikävää (ja nimenomaan Johannan kannalta). Laurissa on alusta asti ollut jotain luihua ja laskelmoivaa.

Trailerin perusteella Jannica tulee jotenkin romahtamaan Maxin ja lapsen suhteen, mutta Jannican tuntien ihan hirveän vaikea uskoa, että hän haluaisi Maxin kanssa mitään vakavampaa, vaikka kuinka olisi yhteinen biologinen lapsi. Max ja Jannica yhdessä ei vaan kerta kaikkiaan toimi, Jannica on aivan liian kova luu Maxin kaltaiselle pehmonallelle.

Marjut ei missään tapauksessa saa poistua sarjasta! Hän on alusta saakka ollut yksi suosikeistani. Ihana koleerikko ja osaa asettaa rajat, itselleen ja muille.

Harras unelmani, että Holopainen tulisi takaisin, ei ilmeisesti tälläkään kaudella toteudu. Olen odottanut kuin kuuta nousevaa. Pistetäänkö jo nettiaddressia pystyyn? Iiriskin on myöhemmin tullut takaisin, samoin Ella.

Vierailija
13/446 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sarjan tekijät varmaan mielellään ottaisivat Holopaisen takaisin, mutta olen ymmärtänyt niin, ettei näyttelijä Jarkko Niemi halunnut jatkaa Holopaisena. Kai pelkäsi sitten, että leimautuisi liikaa yhteen rooliin. Uuteen Syke-elokuvaan on kyllä tulossa.

Vierailija
14/446 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikkoa uuden kauden alkuun

Vierailija
15/446 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoisin kyllä että max ja johanna palaisi yhteen... veikkaan että lauri loukkaa johannaa jotenkin tai jotain ja sitten eroavat ja max auttaa johannaa sen jälkeen. mutta kiinnostaa tietää miten laurin ja johanna suhde etenee... 

Vierailija
16/446 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sarjan tekijät varmaan mielellään ottaisivat Holopaisen takaisin, mutta olen ymmärtänyt niin, ettei näyttelijä Jarkko Niemi halunnut jatkaa Holopaisena. Kai pelkäsi sitten, että leimautuisi liikaa yhteen rooliin. Uuteen Syke-elokuvaan on kyllä tulossa.

CMoren alkuperäissarjoissa Suomen Exitissä ja Kotka10:ssä Jarkko Niemi on sitten ihan erilaisissa rooleissa kuin Petteri Holopainen. Petteri Holopaisen rooliin oli loistava valinta, mutta näihin kahteen muuhun vähän väärä valinta. Hyvä näyttelijä toki on, mutta kaikki näyttelijät nyt vaan eivät sovi perusominaisuuksiltaan kaikkiin rooleihin.

Vierailija
17/446 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon päästä alkaa!

Vierailija
18/446 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko enää

Vierailija
19/446 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna alkaa

Vierailija
20/446 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna alkaa

Tuleeko siis huomenna ja perjantaina vaan yhden jaksot? Yleensä aina on ensimmäisellä viikolla tullut yhteensä neljä jaksoa. Nelosen median uutisissa sanottiin ensin, että tulee huomenna torstaina 2 jaksoa ja ylihuomenna perjantaina 2, mutta ruudussa lukee että kumpanakin päivänä tulisi vain yksi jakso ???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi