Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi herättää raivoa, että minä naisena en

Vierailija
17.05.2022 |

tyydy huonoon seksiin? Esim itselleni peniksen koolla on väliä. Tästä tulee yleensä kamala itku. Mutta miksi minun pitäisi olla suhteessa miehen kanssa, jonka kanssa seksi ei tunnu hyvältä?

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvään seksiin kuuluu kaikkin naisen nautinnon monipuolinen huomioiminen, kaiken sen mitä  nainen ITSE haluaa.

Entä se mitä mies itse haluaa? Määrittele, mitä mies saa haluta. kerrohan. Tuotahan puhut, vai oletko "meillä tehdään vaikka mitä" -kategoriaa?

Vierailija
102/116 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun myötä keskityn naiseen saman verran kun hän keskittyy minuun. Kenelläkään ei pitäisi olla asian suhteen valittamista. Kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei klitorstietäjä, kertoisitko minulle g-pisteestä? Olen saanut puheistasi sellaisen kuvan, että miesten pitää tyydyttää nainen ja nyt kaipaisin neuvoja. Hän haluaa nimenomaan g-piste orgasmin, ja puheistasi päätellen hän vaatii kuuta taivaalta. Olen lukenut paljon sinun kirjoituksia ja niiden perusteella naiseni on aivan hakoteillä, on ehkä lukenut niitä itsekkäiden miesten juttuja. Miten toimin?

Luuletko saavas siltä vastauksen? Se vihaa naisiakin jotka puhuvat esim g ja a-pisteestä. Noi on suljettu kokonaan mielen ulkopuolelle.

Vierailija
104/116 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja joo, mies muuttunut tuollaiseksi ajan saatossa, ei varmaan ollut alussa. Mutta nainenhan voi tosiaan tosta vaan lähteä ja hajoittaa perheen,miehen ei tokikaan tarvitse tapojaan muuttaa.

Mutta useimmiten nainen velvollisuudentuntoisena ei noin kevyesti tee, joten tilanne jatkuu 6-0 miehen hyväksi.

Ei seksi ole mitään nollasummapeliä, jossa on 6-0 ta 3-3. Useimpien meistä nautintoa lisää kun toinen nauttii. Ja koska joku kuitenkin haluaa ymmärtää väärin, niin toisen nautinto ei tietenkään riitä.

Vierailija
105/116 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja joo, mies muuttunut tuollaiseksi ajan saatossa, ei varmaan ollut alussa. Mutta nainenhan voi tosiaan tosta vaan lähteä ja hajoittaa perheen,miehen ei tokikaan tarvitse tapojaan muuttaa.

Mutta useimmiten nainen velvollisuudentuntoisena ei noin kevyesti tee, joten tilanne jatkuu 6-0 miehen hyväksi.

Ei seksi ole mitään nollasummapeliä, jossa on 6-0 ta 3-3. Useimpien meistä nautintoa lisää kun toinen nauttii. Ja koska joku kuitenkin haluaa ymmärtää väärin, niin toisen nautinto ei tietenkään riitä.

Useimpien joo,mutta ei valitettavasti läheskään kaikkien. Tunnettu juttu, että naiset haluavat antaa miehilleen nautintoa, ja tunnettua sekin, että monet miehet seksissä pitävät omaa nautintoaan tärkeimpänä.

Vierailija
106/116 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle naiselle, joka pitkässä liitossaan on saanut vain 3- 4 orgasmia, ja nekin itse tekemällä. Miksi ei miehesi voi sinua tyydyttää ensin, kun on vielä sitä seksidrivea jäljellä?

Miksi hänen tyydytyksensä on tärkeämpi kuin sinun? Ja onko se yhdyntä ainoa tapanne..

Oma on asiasi. mutta itse en kyllä vuodesta toiseen haluais olla tyydytytyskuppina.

Hän siis tyydyttää itsensä sinuun, ja sitten sinä ehkä itse itsesi. Vuodesta toiseen. En jaksais itse.

Mutta kukin tekee miten haluaa.

Vierailija
107/116 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanottu, vaimoni saanut aina orgasmin kun meillä on ollut seksiä. Mutta halusi jo alusta lähtien kullin, joka hieroon pillussa vatsapohjaa, koska huomasi, että sieltä saa orgasminsa.  Näin ollen heti alusta naiminenkin muuttui siihen, että tyveä myöten sisään ja rauhallista pyöristystä ja keinuntaa millä kaluni hieroi pillun perällä vatsanpohjaa. Kylä lähti, ei tarvittu armotonta höyläämistä. 

Vakka kantensa valitsee, näin se menee. 

Vierailija
108/116 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy varmaan siinä, että kateelliset naiset, jotka ei itse saa yhdynnässä hyökkäävät kimppuun, samoin kateelliset pienikaluiset miehet.  Ja näitähän riittää.  Ymmärrän tarpeesi täysin, koska omallekin vaimolle on ollut kalun koolla merkitystä, jotta ylipäätään saanut yhdynnöissä orgasmit. On ollut ja on äärimmäisen tärkeää vaikkei saisikaan orgasmia.  Vaimon kommentti ollut jo nuoresta,  kun oli kaluni koosta puhetta, että pitäähän kalun tuntuakin jossain. Kaluni on ollut aina vaimolle rakas, mistä olen toki ollut otettu. Hän on pitänyt siitä niin  hyvää huolta,  ettei ole tarvinnut muille tarjota. 

Kuulostaa niin hyvältä, että suosittelen käyttämään säännöllisesti jotain Vichyn (sekaiho?) ryppyvoidetta ja lopuksi sitten ottamaan talteen ja balsamoimaan koko kalun kun aika koittaa.

Vierailija
109/116 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimpien joo,mutta ei valitettavasti läheskään kaikkien. Tunnettu juttu, että naiset haluavat antaa miehilleen nautintoa, ja tunnettua sekin, että monet miehet seksissä pitävät omaa nautintoaan tärkeimpänä.

Tunnettu juttu että nainen vain odottaa miehen antavan hänelle nautintioa. Ei ole sukupuolikysymys.

Vierailija
110/116 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnettu juttu että nainen vain odottaa miehen antavan hänelle nautintioa. Ei ole sukupuolikysymys.

Mitäs se mies odottaa naiselta kun pyrkii panolle? kipua? Älä ole naiivi.

Kyse on siitä että mies saa sitä nautinta kun vaan panoööe pääsee, nainen ei läheskään aina.

Vierailija
111/116 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälle naiselle, joka pitkässä liitossaan on saanut vain 3- 4 orgasmia, ja nekin itse tekemällä. Miksi ei miehesi voi sinua tyydyttää ensin, kun on vielä sitä seksidrivea jäljellä?

Miksi hänen tyydytyksensä on tärkeämpi kuin sinun? Ja onko se yhdyntä ainoa tapanne..

Oma on asiasi. mutta itse en kyllä vuodesta toiseen haluais olla tyydytytyskuppina.

Hän siis tyydyttää itsensä sinuun, ja sitten sinä ehkä itse itsesi. Vuodesta toiseen. En jaksais itse.

Mutta kukin tekee miten haluaa.

Tästä syystä miehen kannattaa painottaa naisen orgasmikykyä. Jos nainen saa monipuolisesti orgasmeja, silloin koko seksikin on monipuolisempaa niin että molemmat nauttii.

Vierailija
112/116 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on siitä että mies saa sitä nautinta kun vaan panoööe pääsee, nainen ei läheskään aina.

Ei todellakaan, olet ihan hakuteillä. Mies odottaa usein kiihkoa ja osallistuvaa naista, se tekee seksistä hyvää, ei vain että nainen on paikalla.

Vierailija
113/116 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkös sinä juuri ollut osallisena keskustelussa, jossa miehet puhuivat siitä, että se pelkkä pano ei todellakaan takaa nautintoa? Se että mies laukeaa yhdynnässä, ei tarkoita että hän saisi orgasmin ja nautintoa. Jos kerta pidät vastaavia naisten kommentteja täällä totena, niin miksi ohitat sitten nuo miesten kommentit? Ihan yhtä lailla kuin nainen, myös mies tarvitsee lämmittelyä saadakseen oikeasti nautintoa.

Vierailija
114/116 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmille miehille huono seksi tuntuu ehkä vähemmän huonolta kuin useimmille naisille.

Mutta jos mies haluaa oikeasti hyvää seksiä, vaatii se että nainenkin on mukana ja nauttii.

Mies joka panee naisesta välittämättä, ei siis ole itsekäs - koska se heikentää hänenkin nautintoaan - vaan puhtaasti laiska. Laiska kyllä on nainenkin joka antaa huonon seksin tapahtua kerta toisensa jälkeen.

Vierailija
115/116 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä pitäsin miestä joka ei välitä naisen nautinnosta, itsekkääksi.

Voihan se nainen olla vaikka miten kiihkeä, ja silti mies voi olla itsekäs. Ei voi olla oletusarvo, että nainen vaan makaa ja on...ja siksi mies itsekäs.

Onneksi on miehiä, jotka oikeasti välittävät siitä että nainenkin nauttii. Ja nainenkin saa vaatia samoin kuin mies.

Ei ole jompikumpi, vaan kumpikin.

Vierailija
116/116 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko mihinkään kateuteen naisten kesken. Miksi olisi, sillä varmastikkin vain aniharva nainen ei saa koskaan millään orgasmia.

Mies nyt saa väittää mitä haluaa, mutta se ei tee siitä totta.

Vai ovatko miehet kateellisia toisilleen jostain?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä