Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi herättää raivoa, että minä naisena en

Vierailija
17.05.2022 |

tyydy huonoon seksiin? Esim itselleni peniksen koolla on väliä. Tästä tulee yleensä kamala itku. Mutta miksi minun pitäisi olla suhteessa miehen kanssa, jonka kanssa seksi ei tunnu hyvältä?

Kommentit (116)

Vierailija
61/116 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo, mies muuttunut tuollaiseksi ajan saatossa, ei varmaan ollut alussa. Mutta nainenhan voi tosiaan tosta vaan lähteä ja hajoittaa perheen,miehen ei tokikaan tarvitse tapojaan muuttaa.

Mutta useimmiten nainen velvollisuudentuntoisena ei noin kevyesti tee, joten tilanne jatkuu 6-0 miehen hyväksi.

Vierailija
62/116 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli, kaikista ihan oikein, että mies teke mitä ja milloin haluaa, panee siis vaikka milloin ja ihan ilman että  nainen saa mitään.

Ei koskaan pyynnöistä huolimatta tee mitään jota nainen haluaisi.

Ja naisen on vaan tehtävä mitämies haluaa.

Just joo.

Ja papparaisen kalu taas esillä..pidä hyvänäs. Se ei lopu ikinä, sen kehuminen.

Oletko joku uskovainen vai mistä olet saanut päähäni, että naisen pitää tehdä mitä mies haluaa.  Nainen se on, joka päättää saako mies pillua vaiko ei saa. Nainen päättää myös sen millä ehdoilla mies saa, vai saako olleenkaan. JOS nainen ei päätä ja on hän vain lapanen, mitä mies käyttää hyväkseen,, on nainen tyhmä. Saa syyttää ihan itseään. Kaiken lisäksi miehet eivät edes arvosta tuollaista naista. 

Sitä paitsi opettele lukemaan mitä toiset kirjoittaa, älkä aina suolla pskaa. 

n. Papparainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/116 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun alkuperäinen aihehan oli, että miksi raivotaan naiselle, joka haluaa mieheltä sopivanmallista kalua. Nyt, jälleen kerran, ollaan päästy raivoamaan miesten kaluille. Ei sellaista ongelmaa taida ollakaan, johon ei kulli olisi syypää (Jonkun mielestä)?

Vierailija
64/116 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli, kaikista ihan oikein, että mies teke mitä ja milloin haluaa, panee siis vaikka milloin ja ihan ilman että  nainen saa mitään.

Just joo.

Kärjistämisen maailmanmestari. Ylivoimaisesti. Enkä ole varmaan ikinä tavannut yhtä mustavalkoisesti ajattelevaa ihmistä.

Vierailija
65/116 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just joo.

Kärjistämisen maailmanmestari. Ylivoimaisesti. Enkä ole varmaan ikinä tavannut yhtä mustavalkoisesti ajattelevaa ihmistä.

Etkä tapaa nytkään! Eikö ole kalussa vikaa, vaan niiden kantajissa. Kyllä te ymmärsitte hyvin  mstä kyse, mutta periaatteessa pitää sanoa vastaan.

Ei kukaaan normaali ihminen hyväksy moista käytöstä.

Vierailija
66/116 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun alkuperäinen aihehan oli, että miksi raivotaan naiselle, joka haluaa mieheltä sopivanmallista kalua. Nyt, jälleen kerran, ollaan päästy raivoamaan miesten kaluille. Ei sellaista ongelmaa taida ollakaan, johon ei kulli olisi syypää (Jonkun mielestä)?

Totta kai nainen voi valita itselleen sopivan kalun. Niin moni varmaan tekeekin.Niin teki vaimokin. Hän halusi paksun ja pitkän, että tuntuukin jossain.  Nainen tuo päättää ja mies sitten kelpaa tai on kelpaamatta. Nainen päättää senkin, saako mies pillua vaiko ei.  Jossain uskontopiireissä voi olla naisia mitä miehet vedättävät ja miehet keksivät tekosyitä miksi naisen pitää palvella miehiä.  Mutta itseään arvostavat naiset päättävät itse omasta kehostaan ja mitä haluavat. Jos joku nainen on tyytymätön miehen antamaan seksiin ja antaa miehen manipuloida, niin katsokoon itse peiliin. Siellä näkyy se joka päättää, ansaitseeko mies pillua vaiko ei. Munattomat miehet voi toki olla toista mieltä. 

Vierailija
67/116 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen aktiivisesti tekee seksistä hyvää, hän on oikea aarre.

Nainen joka vain vaatii miestä "antamaan hyvää seksiä" tai pahimmillaan vaan lopussa toteaa että oli paskaa ja sulla oli pieni muna, on raivon ansainnut.

Vierailija
68/116 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen joka vain vaatii miestä "antamaan hyvää seksiä" tai pahimmillaan vaan lopussa toteaa että oli paskaa ja sulla oli pieni muna, on raivon ansainnut.

Nainen on aktiivinen ja antaa hyvää seksiä, jos mies ansaitsee sen omalla tekemisellään ja asenteellaan. Jos nainen ei herää, kannattaa miehen katsoa peiliin. Fakta nyt vaan on se, että miehen pitää saada naisen kiima heräämään tavalla tai toisella. Jos ei saa, kannnattaa opetella ja harjoitella. Toisen miehet nimittäin saavat. 

Aina kun miehestä tuntuu naisen halut "vaatimuksilta" on mies jo epäonnistunut ja asenteessa vikaa. Ne pitää ottaa haasteena ja selättää, siitä se kiitos seisoo. 

Vierailija
69/116 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just joo.

Etkä tapaa nytkään! Eikö ole kalussa vikaa, vaan niiden kantajissa. Kyllä te ymmärsitte hyvin  mstä kyse, mutta periaatteessa pitää sanoa vastaan.

Ei kukaaan normaali ihminen hyväksy moista käytöstä.

Sivusta. Kukaan ei sano periaatteesta vastaan, vaan sinun ajatuksesi ja väitteesi ovat absurdeja. Voisitko kertoa minulle mikä on g-piste ja mitä se tekee? Voit halutessasi kertoa myös a-pisteestä.

Vierailija
70/116 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se eläinseksikeskustelu oli muuten ihan asiallinen, mutta palstan mielensäpahoittajien piti se ilmeisesti poistattaa...

Vierailija
71/116 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen on aktiivinen ja antaa hyvää seksiä, jos mies ansaitsee sen omalla tekemisellään ja asenteellaan. Jos nainen ei herää, kannattaa miehen katsoa peiliin. Fakta nyt vaan on se, että miehen pitää saada naisen kiima heräämään tavalla tai toisella. Jos ei saa, kannnattaa opetella ja harjoitella. Toisen miehet nimittäin saavat. 

Aina kun miehestä tuntuu naisen halut "vaatimuksilta" on mies jo epäonnistunut ja asenteessa vikaa. Ne pitää ottaa haasteena ja selättää, siitä se kiitos seisoo. 

Mies on aktiivinen ja antaa hyvää seksiä, jos nainen ansaitsee sen omalla tekemisellään ja asenteellaan. Jos mies ei herää, kannattaa naisen katsoa peiliin.

Koko homma on tiimipeliä. Ei toiselta voi vaatia abstraktia "hyvää seksiä". Mutta kyllä pitää sanoa mitä haluaa ja olla kindof itsekäs, molempien.

Mutta ei se voi olla pelkkä vaatimuslista toiselle. Jos mitään yhteyttä ei synny, koko homma kosahtaa koska tunnelma vaan on vaivaantunut. Silloin vaatimusten esittäminen vaan luo toiselle paineita ja aiheuttaa ehkä sitä raivoakin.

Vierailija
72/116 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on aktiivinen ja antaa hyvää seksiä, jos nainen ansaitsee sen omalla tekemisellään ja asenteellaan. Jos mies ei herää, kannattaa naisen katsoa peiliin.

Koko homma on tiimipeliä. Ei toiselta voi vaatia abstraktia "hyvää seksiä". Mutta kyllä pitää sanoa mitä haluaa ja olla kindof itsekäs, molempien.

Mutta ei se voi olla pelkkä vaatimuslista toiselle. Jos mitään yhteyttä ei synny, koko homma kosahtaa koska tunnelma vaan on vaivaantunut. Silloin vaatimusten esittäminen vaan luo toiselle paineita ja aiheuttaa ehkä sitä raivoakin.

Taidat olla insinööri jos kaipaat käyttöohjeita. Naista soitetaan tuntumalta kun viulua.  Naisella on valta pilusta, joten ihan sama mitä miehet urputtaa. - Ai jos mies ei herää. No silloin ei ole nainenkaan herännyt, joten turha edes odottaa saavansa pillua. Naisen halut pitää herättää jo enennen sänkyyn menoa, sängyssä se on jo liian myöhäistä. Mutta jos mies ei osoita kiinnostustaan naiseen jo ennen sänkyä, ei niitä ole naisella sänkyyn mennessä. Voi toki olla niin narsisti, että naisen pitää herättää sinun halusi. Onnea vaan valitsemallesi tielle. Odottavan aika saattaa olla pitkä. ;))))))

Vierailija
73/116 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää seksiä

klo 22:26 | 15.5.2022

Minulla ja aviomiehelläni on aina sama juttu seksissä; mies silittelee minua sen merkiksi että haluaa yhdyntää. Käännyn ja hän panee mua takaapäin. Huoh... ärsyttää se sama tyyli ja hänen mekaaninen käsi joka pitää kiinni nivusesta.

Ei siis mitään esileikkejä. Ei mitään kosketuksia tai intohimoisia suudelmia... Ei rintojen hyväilyä... muuten kuin ehkä vähän yhdynnän aikana. Olen ehdottanut että mies nuolisi pilluani... Ei suostu. Ei tykkää siitäkään että otan häneltä suihin. Onko loppuelämä näin yksitoikkoista seksiä?

Katsokaa nyt tätä! Eikä ole ainoa.

Ja se viiminen kirjoitus oli minu, että vai haukun minä aina miehiä!

Vierailija
74/116 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsää seksiä

Minulla ja aviomiehelläni on aina sama juttu seksissä; mies silittelee minua sen merkiksi että haluaa yhdyntää. Käännyn ja hän panee mua takaapäin. Huoh... ärsyttää se sama tyyli ja hänen mekaaninen käsi joka pitää kiinni nivusesta.

Ei siis mitään esileikkejä. Ei mitään kosketuksia tai intohimoisia suudelmia... Ei rintojen hyväilyä... muuten kuin ehkä vähän yhdynnän aikana. Olen ehdottanut että mies nuolisi pilluani... Ei suostu. Ei tykkää siitäkään että otan häneltä suihin. Onko loppuelämä näin yksitoikkoista seksiä?

Mitähän varten sä sitten elät tollasen miehen kanssa?

Mikä teitä oikein vaivaa, että tieten tahtoen pitää roikkua tollasessa suhteessa? No omapa on elämäsi.

Vierailija
75/116 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla insinööri jos kaipaat käyttöohjeita. Naista soitetaan tuntumalta kun viulua.  Naisella on valta pilusta, joten ihan sama mitä miehet urputtaa. - Ai jos mies ei herää. No silloin ei ole nainenkaan herännyt, joten turha edes odottaa saavansa pillua. Naisen halut pitää herättää jo enennen sänkyyn menoa, sängyssä se on jo liian myöhäistä. Mutta jos mies ei osoita kiinnostustaan naiseen jo ennen sänkyä, ei niitä ole naisella sänkyyn mennessä. Voi toki olla niin narsisti, että naisen pitää herättää sinun halusi. Onnea vaan valitsemallesi tielle. Odottavan aika saattaa olla pitkä. ;))))))

Ehkä olen ehkä en.

Huomaat kai että haukuit myös *kaikkia* naisia narsisteiksi koska käyttäytyvät sun mukaan kuten minä.

Vierailija
76/116 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsää seksiä

Niin? Mitä yrität nyt todistella tällä? Yhtä hyvin voin kopsata sulle sata viestiä näistä ketjuista joissa kuvaillaan miten ihanasti mies on antanut suuseksiä, tai miten nainen vaatii aina vaan pelkän panon eikä koskaan suostu hyväilemään penistä. Ja voin myös kopsata sata viestiä joissa sinä haukut muita- olivat ne sitten miehiä tai naisia. "Dorkaa jengiä", "Vettu mitä akkoja" jne.

Vierailija
77/116 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tylsää seksiä

Niin, miksi nainen on täysi lapanen, eikä määrä itse omasta kropastaan. Jos määräisi mies saisi pillua vasta kun on nuollut pillua vaimon pyynnöstä. Jos ei suostu niin olkoon  naimatta. Oppii olemaan puutteessa tai alkaa tekemään asioita joilla saa vaimonsa tyydytettyä. Mies on kuin hemmoteltu pikkukakara ja vaimo antaa periksi omaa tyhmyyttään. Sitten vielä valitetaan, että on miehen vika. Vika on siinä, ettei vaimo ole asettanut omia rajoja millä ehdoilla seksiä harrastetaan.  Miksi vaimon pitäisi tyytyä huonoon seksiin, ei miksikään. Oma valita. Jos miehestä ei siihen ole, niin kannattaa vaihtaa. Toisekseen miehestä saattaa kuoriutua ihan eri mies, kun hänelle heitetään vähän haasteita pillua saadakseen. Jos ei kuoriudu, niin ei kannata jäädä suhteeseenkaan. 

Vierailija
78/116 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olen ehkä en.

Huomaat kai että haukuit myös *kaikkia* naisia narsisteiksi koska käyttäytyvät sun mukaan kuten minä.

Sulla on kyllä kummallinen ajatuksen juoksu, jos tuosta kirjoituksesta saat käsityksen, että haukun kaikkia naisia narsisteiksi. Ei taida olla kaikki muumit laaksossa. 

Vierailija
79/116 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle oikein puhut. Etkö osaalukea.

Vierailija
80/116 |
18.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mita. mita sinu pitaisi? ei.

sinu otta pano mies. niin.

ei sinu pida mita muuta.