Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi herättää raivoa, että minä naisena en

Vierailija
17.05.2022 |

tyydy huonoon seksiin? Esim itselleni peniksen koolla on väliä. Tästä tulee yleensä kamala itku. Mutta miksi minun pitäisi olla suhteessa miehen kanssa, jonka kanssa seksi ei tunnu hyvältä?

Kommentit (116)

Vierailija
1/116 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy varmaan siinä, että kateelliset naiset, jotka ei itse saa yhdynnässä hyökkäävät kimppuun, samoin kateelliset pienikaluiset miehet.  Ja näitähän riittää.  Ymmärrän tarpeesi täysin, koska omallekin vaimolle on ollut kalun koolla merkitystä, jotta ylipäätään saanut yhdynnöissä orgasmit. On ollut ja on äärimmäisen tärkeää vaikkei saisikaan orgasmia.  Vaimon kommentti ollut jo nuoresta,  kun oli kaluni koosta puhetta, että pitäähän kalun tuntuakin jossain. Kaluni on ollut aina vaimolle rakas, mistä olen toki ollut otettu. Hän on pitänyt siitä niin  hyvää huolta,  ettei ole tarvinnut muille tarjota. 

Vierailija
2/116 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sellaisesta pitäisi saada raivoa osakseen internetin ulkopuolella. Jokaisella on oikeus valita kumppaninsa ja olla tyytymättä kriteereitään vähempään.

Minä en tyydy naiseen, joka ei ole normaalipainoinen, urheilullinen ja lihaksikas, tai jolla on aiemmista liitoistaan lapsia. Hyvä olis olla korkeakoulutettukin ja mieluusti pitkä.

Kyllä munkin kriteeristöstä parkua tulee tämmösillä alustoilla, mutta tuolla tosielämän puolella kaikki normaalijärjellä varustetut ihmiset on sitä mieltä, että täysin hyväksyttyä ja hieno homma, kun tietää mitä haluaa ja ei halua. Omat kriteerit tuntuu olevan myöskin ihan kohtuulliset, kun omat naisystävät on kaikki täyttäneet em. toiveet. No okei, yks oli vähän lyhkänen, mut noin muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/116 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy varmaan siinä, että kateelliset naiset, jotka ei itse saa yhdynnässä hyökkäävät kimppuun, samoin kateelliset pienikaluiset miehet.  Ja näitähän riittää.  Ymmärrän tarpeesi täysin, koska omallekin vaimolle on ollut kalun koolla merkitystä, jotta ylipäätään saanut yhdynnöissä orgasmit. On ollut ja on äärimmäisen tärkeää vaikkei saisikaan orgasmia.  Vaimon kommentti ollut jo nuoresta,  kun oli kaluni koosta puhetta, että pitäähän kalun tuntuakin jossain. Kaluni on ollut aina vaimolle rakas, mistä olen toki ollut otettu. Hän on pitänyt siitä niin  hyvää huolta,  ettei ole tarvinnut muille tarjota. 

Näin se on. Olen itsekin luonnostaan "kullinpalvoja" ja rakastan miehen elintä. Se on minulle tärkein asia tyydytykseni kannalta. ap

Vierailija
4/116 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlaisia tunnelmia. En voi sietää läskiperseitä enkä riippuvia tissejä. Ja niitähän riittää. Ja kaikki aina loukkaantuu, kun sanon sen suoraan. Mitä tästä pitäisi ajatella?

Vierailija
5/116 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla samanlaisia tunnelmia. En voi sietää läskiperseitä enkä riippuvia tissejä. Ja niitähän riittää. Ja kaikki aina loukkaantuu, kun sanon sen suoraan. Mitä tästä pitäisi ajatella?

nuo eivät kuitenkaan vaikuta siihen, miltä yhdyntä tuntuu.

Vierailija
6/116 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä sellaisesta pitäisi saada raivoa osakseen internetin ulkopuolella. Jokaisella on oikeus valita kumppaninsa ja olla tyytymättä kriteereitään vähempään.

Minä en tyydy naiseen, joka ei ole normaalipainoinen, urheilullinen ja lihaksikas, tai jolla on aiemmista liitoistaan lapsia. Hyvä olis olla korkeakoulutettukin ja mieluusti pitkä.

Kyllä munkin kriteeristöstä parkua tulee tämmösillä alustoilla, mutta tuolla tosielämän puolella kaikki normaalijärjellä varustetut ihmiset on sitä mieltä, että täysin hyväksyttyä ja hieno homma, kun tietää mitä haluaa ja ei halua. Omat kriteerit tuntuu olevan myöskin ihan kohtuulliset, kun omat naisystävät on kaikki täyttäneet em. toiveet. No okei, yks oli vähän lyhkänen, mut noin muuten.

En usko, että tuolla periaatteella, pelkkiin ulkoisiin seikkohin ja vaatimuksiin keskittymällä,  löydät pysyvää parisuhdetta.  Olen ollut koko ikäni pitkässä parisuhteessa. Nuorena oli oleviaan jotain ulkonäkö- harrastus- jne vaatimuksia tulevalta tyttöystävältä saati puolisolta. Tämä kupla poksahti samoin tein, kun näin nykyisen vaimo. Suutelimme tulisesti ennen sanoja minun aloitteestani. Vieläkään en ymmärrä mitä kävi. Siitä lähtien ollut häneen koukussa, eikä ole tarvinnut koko ikänäni katua.  Hänen taustansa, ulkonäkönsä tai harrastuksensa ei ollut asettamieni  "etukäteisvaatimusteni listalla". Niillä ole pskankaan merkitystä, kun biologinen "minä" otti vallan ja ohitti järkeilyn. Ei ollut minun päätettävissäni, vaikka olen ollut koko ikäni laskelmoija ja kaikkea harkitseva. Biologinen minä kytki aivot narikkaan.  Koko ikäni tuota mysteeriä miettinyt ja edelleen on iso tyhjä aukko muistissa.  Joten kun se oikea osuu kohdalle, niin voit kuvitellä olevasi tilanteen herra, vaikka todellisuudessa sinua viedään kuin kuoriämpäriä. 

Vierailija
7/116 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole moista raivoa havainnut yhtään missään. En myöskään mitään kateutta.

Täällä tunnutaan tietävän ihan tuntemattomien ihmisten, varsinkin naisten, asiat ja mieliteot jopa ihan hiustenväriä myöten. Täällä myös pannaan sanoja ja ajatuksia toisen sanomiksi. Ihan tajutonta.

Mutta kiinnostavaa!

Vierailija
8/116 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa ihmisistä seksi on hyvinkin visuaalinen kokemus, itseni mukaanlukien. En mä ainakaan vois kuvitella harrastavani seksiä riippurintaisen ja lihavan naisen kanssa, kun sellaiset naiset nyt ei vaan näytä MINUN mielestäni hyvältä.

Vierailija
9/116 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että tuolla periaatteella, pelkkiin ulkoisiin seikkohin ja vaatimuksiin keskittymällä,  löydät pysyvää parisuhdetta.  Olen ollut koko ikäni pitkässä parisuhteessa. Nuorena oli oleviaan jotain ulkonäkö- harrastus- jne vaatimuksia tulevalta tyttöystävältä saati puolisolta. Tämä kupla poksahti samoin tein, kun näin nykyisen vaimo. Suutelimme tulisesti ennen sanoja minun aloitteestani. Vieläkään en ymmärrä mitä kävi. Siitä lähtien ollut häneen koukussa, eikä ole tarvinnut koko ikänäni katua.  Hänen taustansa, ulkonäkönsä tai harrastuksensa ei ollut asettamieni  "etukäteisvaatimusteni listalla". Niillä ole pskankaan merkitystä, kun biologinen "minä" otti vallan ja ohitti järkeilyn. Ei ollut minun päätettävissäni, vaikka olen ollut koko ikäni laskelmoija ja kaikkea harkitseva. Biologinen minä kytki aivot narikkaan.  Koko ikäni tuota mysteeriä miettinyt ja edelleen on iso tyhjä aukko muistissa.  Joten kun se oikea osuu kohdalle, niin voit kuvitellä olevasi tilanteen herra, vaikka todellisuudessa sinua viedään kuin kuoriämpäriä. 

Mikä toimii sinulle, ei toimi minulle. Olen tälläkin hetkellä täysin onnellisessa suhteessa kuvailemanikaltaisen naisen kanssa.

Vierailija
10/116 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai ei vaikuta. Sellainen leveä ja roikkuva löysä perse edessä. Silloin ei kyllä oikein yhdyntäkään kiinnosta. Vai ei vaikuta.

Vierailija
11/116 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi raivoilet? Ei se peniksen koko ole koskaan vaikuttanut siihen onko seksi hyvää vai huonoa...

Vierailija
12/116 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En miehenä ymmärrä tätä ollenkaan. Minäkään en tyydy naiseen joka ei saa kanssani orgasmia yhdynnässä.

Tietenkin saat valita mieleisesi miehen ja jos sinun ominaisuutesi häntä miellyttävät, niin se on oikein hyvä asia.

Vierailija
13/116 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi raivoilet? Ei se peniksen koko ole koskaan vaikuttanut siihen onko seksi hyvää vai huonoa...

Tuo on vain sinun kokemuksesi. Jos väitteesi pitäisi yleisesti paikkansa, ei naiset halajaisi kookkaampien penisten perään. 

Vierailija
14/116 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En miehenä ymmärrä tätä ollenkaan. Minäkään en tyydy naiseen joka ei saa kanssani orgasmia yhdynnässä.

Tietenkin saat valita mieleisesi miehen ja jos sinun ominaisuutesi häntä miellyttävät, niin se on oikein hyvä asia.

Oletpa itsekäs mies! Jos ei nainen kanssasi saa, vika on sinussa, ei naisessa.

Etkä sinä ole mikään antamaan kelekkään mitään lupia.

Vierailija
15/116 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä taatusti täällä on ehkä 90 % naisia, jotka kirjoittelevat ettei mies tee mitään heille muutakuin panevat kunnes saavat ja se on siinä. Ehkä joku prosentti sitten miehiä, jotka EIVÄT koskaan saa orgasmia naiseltaan millään lailla.

Kuka voisi asian käydä kieltämään.

Ei täällä ole miehiä, jotka vuodesta toiseennuolisivat naisensa pillun ja nimenomaan ja heti kn sitä nainen pyytää, ja siinä olis se seksi sitten. Siis vuosikausia aina vaan! Sitten vaan sanottas miehelle, että onhan sulla kädet ja leluja.

Vierailija
16/116 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siis en tarkoittanut 90 % naisista, vaan 90 % niistä jotka valittavat ettei mies tee muuta.

Vierailija
17/116 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...siis en tarkoittanut 90 % naisista, vaan 90 % niistä jotka valittavat ettei mies tee muuta.

Ja sinä yleistät, että kaikki naiset ovat tyytymättömiä. Tyytyväiset harvemmin kirjoittaa, Vähän sama kuin jossain yrityksessä jossa asiakastyytyväisyys on 95% niin ne loput 5% on sitä mieltä, että "kaikki" asiakkaat on tyytymättömiä ja toitottavat sitä joka paikassa. Varsinkin kun näissä lopuissa on myös ne ammattivalittajat, jotka ei muuta teekään kun mölyää ja vaatii itselleen kohtuuttomia korvauksia tyhjästä.  Tästä on kokemusta. 

Vierailija
18/116 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselle kyllä vaikuttaa.

Vierailija
19/116 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä yleistät, että kaikki naiset ovat tyytymättömiä. Tyytyväiset harvemmin kirjoittaa, Vähän sama kuin jossain yrityksessä jossa asiakastyytyväisyys on 95% niin ne loput 5% on sitä mieltä, että "kaikki" asiakkaat on tyytymättömiä ja toitottavat sitä joka paikassa. Varsinkin kun näissä lopuissa on myös ne ammattivalittajat, jotka ei muuta teekään kun mölyää ja vaatii itselleen kohtuuttomia korvauksia tyhjästä.  Tästä on kokemusta. 

Opettele nyt lukemaan..kirjoitin että niistä naisista JOTKA valittavat, heistä 90 % eivät saa, ja vastaava osuus miehistä vain ihan jokunen. Selvensin siis heti joten ei ole tulkintaongelmaa.

Vierailija
20/116 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa itsekäs mies! Jos ei nainen kanssasi saa, vika on sinussa, ei naisessa.

Etkä sinä ole mikään antamaan kelekkään mitään lupia.

Kuitenkin osa naisista saa, eli vika on minussa? En ymmärrä logiikkaa, koska vastauksesi perusteella naiset on homogeeninen massa, eli miten voin olla itsekäs? Ymmärrätkö ollenkaan omia ajatuksiasi, vai otatko niitä jostain lottokoneesta?