Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lastentarvikemyymälässä huijattiin

11.10.2006 |

Olen nyt tosi kiukkuinen. Ostimme elokuussa Turusta Hilan myymälästä kaksosten rattaat, jotka olivat tarjouksessa. Jalkapeittoa ei ollut myyjän mukaan sillä hetkellä, sanoi tilaavansa. Soittelin sitten jonkun ajan päästä ja kysyin jalkapeittoa. Toinen myyjä lupasi selvittää asiaa. Soitti seuraavana päivänä, kertoi ettei tällä hetkellä ole yhtään Helsingin varastossa, mutta ei ole varma tuleeko myöhemmin. Tarjosi tilalle eri rattaiden kalliimpaa versiota, jonka jotenkin ehkä saa viritettyä. Lupasin harkita ja mennä paikan päälle katsomaan.

Soitin kuitenkin maahantuojalle, josta kerrottiin että mallisto on vaihtunut elokuussa ja siksi rattaat on myyty alennuksella. Kysesitä väriä ei ole lainkaan enää mallistossa, joten sopivaa peittoa ei saa. Väärän värisen saa kyllä tilata, jos haluaa. Sieltä myös sanottiin, että kyseiset jalkapeitot tilataan myymälään AINA tehtaalta asiakkaille, heillä ei ole niitä koskaan varastossa.

Meille siis valehdeltiin päin naamaa useaan otteeseen. Ja olin ostanut ko myymälästä paljon aiemminkin, mm syöttötuolit, aurinkolasit jne. En kyllä aio asioida heidän kanssaan enää. Onneksi Turusta löytyy muitakin liikkeitä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että sait huonoa palvelua.. Anna ihmeessä palautetta sinne ja vaadi jotain hyvitystä!

Itse olen saanut ko. liikkeessä aina hyvää ja ystävällistä palvelua (myös kärsivällistä, olen nimittäin kova tinkimään=)

Minun huonoT palvelukokemukseT Turussa liittyvät Vauvatalo Johannaan, enkä siellä enää käykkään.

Mutta tosiaan, palaa asiaan Lastentarvikkeen kanssa!

J.

Vierailija
2/6 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että siellä Johannassakin on saatu hyvää palvelua..

Ehkä toivoa ei ole vielä menetetty, varsinkin nuo isommat alennukset kiinnostaa aina ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat vissiin saaneet huutia pääkonttorista, koska palvelu oli ihan eri luokkaa. Sain rattaisiin sopivan peiton samalla hinnalla kuin olisi maksanut " oikea peitto" tilattuna. Joku oli tilannut, muttei koskaan noutanut tilaamaansa peittoa. Aika hyvin sopi, vaikka olikin eri malliin. Kysyin kyllä myyjältä, miksei ollut silloin kertonut että mallisto vaihtuu. Väitti ettei tiennyt(!), mitäpä siihen sitten vastaan väittämään.

No, pääasia on että lapsukaiset saivat rattaisiin lämpimän peiton. Kiitos taas vertaistuesta,

T: Jänös

Vierailija
4/6 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna ottaisin yhteyttä kuluttaja-asiamieheen ja kysyisin oikeuksiasi (esim. pitääkö myyjän antaa sinulle toiset rattaat koska kuuluuhan se jalkapeitto sinulle, jos olet siitä maksanut, sinulta siis puuttuu osa tuotteesta). Olen huomannut, että kun tällaisissa epäselvissä/ikävissä tilanteissa ottaa ensin itse yhteyttä kuluttaja-asiamieheen ja kertoo tämän suosituksista/ohjeista myyjälle niin palvelu on toista luokkaa kuin vain valittaisit. Kokeilepa. Äläkä missään nimessä tyydy siihen, että jäät ilman jalkapeittoa. Se on osa sitä kokonaisuutta, josta olet maksanut.

Vierailija
5/6 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia tuli esille vasta kun olin päättänyt ostaa ne rattaat, ja kysyin peitosta itse. Rattaat myytiin ilman jalkapeittoa, eli tiesin kyllä että se on varaosa. En vaan tiennyt, ettei sitä ole mahdollista saada edes maksusta. Tosin oletin rattaita ostamaan mennessäni, että jalkapeitto kuuluu niihin, mutta siinä asiassa ei sentään valehdeltu.

Vierailija
6/6 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sen verran sanon etten ole koskaan kyseisestä liikkeestä saanut hyvää palvelua. Lisäksi antavat tosi surkeasti alennuksia vaikka ostaisikin paljon tavaraa ja tuplana.. Mä käyn nykyään oikeastaan vaan vauvatalo johannassa, koska olen saanut aina sieltä hyvät alennukset ja loistavaa palvelua.

Mun mielestä myyjän olisi pitänyt jo ostotilanteessa selvittää saako sitä jalkapeitettä vai ei, joten taistele oikeuksien puolesta.