Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vastasyntyneille kaksostyöille vaatteet/HKI

11.10.2006 |

Hei,

Minulla olisi myytävänä paketti pienille kaksostyöille. Kaikki vaatteet 50 senttisiä ja kuin uusia. Näillä pärjää mainiosti ekat puolitoista kuukautta. Tyttömme olivat syntyessään 46 jas 47 senttisiä.

Myyn paketin 80 eurolla. Kuvat saa jos haluat. Pari on aina samanlaisia vaatteita, vaikka meillä ei olekaan identtiset tytöt, niin on kiva pukea samanlaisiin) Asun Helsingissä.

1 pari sukkahousut (eli 2 kpl) (röyhelöt pepussa) vaal.pun

4 paria bodyjä (eli yht. 8 kpl) eri värisiä vaaleita

3 paria potkupukuja (6 kpl) beiget rintakukilla, vaal.kelt, vaal.pun. samettia

1 pari yöpukuja kukallinen valk. pohjalla

1 pari huppariasua sis. hupparin ja housut vaal.kelt.samettia

Nouda pois. Puh. 045-111 3174

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aikas kova on hinta!

Tuleville kaksoperheille suosittelen käymistä oman alueen monikkoyhdistysten kirppareilla! Jos ei yhdistykseen halua liittyä, saa niiden nettisivuilta tietoa tulevista tapahtumista ja kirppareista.

Niissä kaksosperheille sopivat hinnat, n 1-2 e/vaate sisävaatteissa. Toki jokainen hinnoitelee omansa, mutta tiedoksi vaan odottaville perheille!

Ei pahalla Sanderia kohtaan!

Vierailija
2/5 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillisesti en päässyt yhdellekään nyt lokakuussa olleelle ja mielenkiinnosta kyselenkin, jos joku tietäisi milloin on seuraavat Helsingin alueen monikkokirppikset? En ole ajatellut aina kyllä aivan samoihin pukea, mutta samantyyliset vaatteet olisivat kivoja.

Kyselee,

Qvasi rv 30+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko vaatteet ns. merkkivaaatteita ? Puoletkin hinnasta on vielä paljon, kuitenkin JO KÄYTETYISTÄ vaatteista.

Vierailija
4/5 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietinkin sopivaa hintaa ja voipi tietysti olla että hinta näille liian korkea, mutta onhan se niin, että en näitä itse ilmaiseksi ole saanut ja uutena olen ostanut pari kk. sitten. Itse ajattelin alle puolet pois alkup. hinnasta joten siksi hinnoittelin näin.

Lastenvaatteet on yllättävän kalliita tänä päivänä mutta näköjänsä laadukkaita (niinkuin sanoin, kuin uusia, ei tahroja ja kangas säilynyt pesusta huolimatta moitteettomana) Itse maksoin kaikista yhteensä 150 ja risat. Pitää laskea hintaa ja käydä myymässä kirpparilla josko menee kaupaksi somat vaatteet:)

Kiitos palautteesta!

Vierailija
5/5 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin varmaan ei ihan puoliilmaiseksi halua niitä myydä.

Kuitenkin kun on kyse vastasyntyneiden vaatteista, niin en ainakaan minä niistä paljoa maksaisi. Minusta ei ole niin tärkeää ovatko sen kokoiset vaatteet laadukkaita/kestäviä, sillä niitä käytetään niin vähän aikaa.

Itse ostan tuleville kaksosilleni luultavasti kaikki vaatteet käytettynä (paitsi ulkohaalarit) ja yleensä maksamani hinta esim yhdestä bodysta olisi n. 50s-1¿, ei sen enempää. Esikoiselle ostin liikaa kalliilla pieniä vaatteita ja hetken päästä ne oli jo pieniä, joka harmitti.

Enemmän katson vaatteen kestävyyttä ja laadukkuutta vasta kun lapsi alkaa enemmän liikkumaan, eli vaatekoot 80cm ->

Kannattaa myös esim Huuto.net:stä käydä katsomassa, mitä tuollaisista vauvavaatepaketeista pyydetään.