Tonttiarvonta/Tampere?
Jäänityksellä odotan, miten kävi Tampereen tonttiarvonnassa... Eilen päättyi hakuaika,milloinkahan tulokset selvillä?
Kommentit (10)
että joku niitä vissiin haki. Heh, ei kelvannut meille, Kangasalan vuokratalojen ja Treen teollisuuskorttelien välissä olo ei kiehtonut.
niitä tulee kuitenkin sopiva rypäs joten läheinen teollisuusalue jää ihan huomaamattomaksi. Ja " kangasalan vuokrataloissa" ei ole mitään vikaa sinänsäkään. Mutta tervemenoa teiskoon ja aitolahteen jos tuolta tuntuu.
Nimim. mekään ei edes osallistuttu arvontaan mutta meilläpä onkin jo tontti ja talo - niin hyvältä paikalta ettei tarvi toisten toiveita halveerata!
sillä on kuulemma varaa ruikuttaa... ks. asuminen ym palsta
Tulitko tuosta kommentistasi jotenkin paremmaksi ihmiseksi?
muita viestejä en ole sitten kirjoitellutkaan??!
Holvasti on mielestäni ihan kivaa seutua, itse lähistöllä
asuneena tiedän sen!
ja tämä numerosekannus taas kertoo jotain siitä, miten tällä palstalla viestejä luetaan. Neutraalit menevät kokonaan ohi silmien...
Tai sitten kasilla on vastausjärjestys " uusin ylimpänä" joka
tietenkin muuttaa nuo vastausnumerotkin. Nyt menee kyllä
jo ihan asian vierestä joten ap:lle onnea arvontaan, toivottavasti
saatte tontin Holvastista =)
t. kakkonen
tarkoitin kyllä numeroa 4! Pahoittelen sekaannusta... En taida tosiaan olle ihan hereillä:)
jännitys edelleen päällä, sillä tuloksista ei tietoa :). Holvasti on mukavaa aluetta, itse kun olen pitkään asunut ihan vieressä. Kateellisilla tuntuu olevan aina aihetta kommentteihin.
Kiitos onnentoivotuksista ;)!
Siellä eniten haettavissa tällä kertaa.