Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko imettäminen kaikkien mielestä jotenkin hienoa?

Vierailija
10.10.2006 |

Onko täällä ketään joka ei pidä imettämisestä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuitenkaan halua olla mikään lypsykone, mutta välillä tulee hyvä fiilis kun imettää ja vaavi tyytyväisenä syö :)

t. yhtä en ole imettänyt yhtään, kahta osittain 6kk.

Vierailija
22/26 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi ihan alussa, kun rinnanpäät oli aivan rikki, verta vaan vuos. Nyt pitää alkaa ajattelemaan lopettamista, 3s lapsi nyt 10kk. 1-vuotiaana oon lopettanu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Pakollista" ja tärkeää, mutta ei mitenkään erityisen mukavaa/epämukavaa. HELPPOa se kyllä oli, kun oli aina safkat mukana joka paikassa=)

Vierailija
24/26 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten varmasti pitäisi yhtään. En ole ikinä oikein ollut sinut rintojeni kanssa. Nyt kun olen imettänyt suhde rintoihin on muuttunut. En enää sure niitten muotoa. Niillä oli hieno ja tärkeä tehtävä, saavat rauhassa olla sellaiset kuin ovat.

Vierailija
25/26 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se oli vaan luonnollinen osa lapsen hoitoa. Se pidetään puhtaana ja kuivana, pestään, hoivataan ja syötetään. Ja mikäs sen parempi tapa kuin aina mukana kulkeva eväs.

Vierailija
26/26 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukavaa ja varsinkin helppo tapa ruokkia vauva, kun sattui hyvä tuuri ja homma toimi ilman ongelmia. Mutta ei imettämisessä todellakaan ainakaan minulle ollut kyse mistään huippuihanasta tai jopa lähes mystisestä asiasta.