Onko imettäminen kaikkien mielestä jotenkin hienoa?
Kommentit (26)
paitsi ihan alussa, kun rinnanpäät oli aivan rikki, verta vaan vuos. Nyt pitää alkaa ajattelemaan lopettamista, 3s lapsi nyt 10kk. 1-vuotiaana oon lopettanu
" Pakollista" ja tärkeää, mutta ei mitenkään erityisen mukavaa/epämukavaa. HELPPOa se kyllä oli, kun oli aina safkat mukana joka paikassa=)
etten varmasti pitäisi yhtään. En ole ikinä oikein ollut sinut rintojeni kanssa. Nyt kun olen imettänyt suhde rintoihin on muuttunut. En enää sure niitten muotoa. Niillä oli hieno ja tärkeä tehtävä, saavat rauhassa olla sellaiset kuin ovat.
Musta se oli vaan luonnollinen osa lapsen hoitoa. Se pidetään puhtaana ja kuivana, pestään, hoivataan ja syötetään. Ja mikäs sen parempi tapa kuin aina mukana kulkeva eväs.
Ihan mukavaa ja varsinkin helppo tapa ruokkia vauva, kun sattui hyvä tuuri ja homma toimi ilman ongelmia. Mutta ei imettämisessä todellakaan ainakaan minulle ollut kyse mistään huippuihanasta tai jopa lähes mystisestä asiasta.
En kuitenkaan halua olla mikään lypsykone, mutta välillä tulee hyvä fiilis kun imettää ja vaavi tyytyväisenä syö :)
t. yhtä en ole imettänyt yhtään, kahta osittain 6kk.