Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etsit kumppania, mikä on tuolloin ulkonäön merkitys sinulle?

Vierailija
27.12.2023 |

Eli miten paljon parin valintaasi vaikuttaa toisen ulkonäkö? Mikä siinä vaikuttaa eniten?

Pohdin tätä koska olen tavannut tosi mukavan tuntuisen miehen. Hän ei kuitenkaan ulkoisesti ole minun tyypillisen miesmaun mukainen. Ei hän ole ulkoisesti epämiellyttävä tai vastenmielinen ja hän huolehtii hygieniasta, on siisti ym. Mun mielestä hän on ulkonäön perusteella ok, mutta ei herätä mitään voimakkaampaa. Muuten hän on tosi kiva, huolehtiva ja meillä on yhteisiä kiinnostuksen kohteita ym.. Mietin vaan että paljon annan ulkonäön vaikuttaa siihen, haluanko enää tavata häntä.. 

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättäisikö tämä mies vähän voimakkaampaa fiilistä?:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Vierailija
2/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tapaillut niitä joiden naamasta en yhtään ole tykännyt. Enää en siihen rupeaisi. Kyllä sitä pitää jaksaa katsella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla sheivaamaton ja taskaamaton ja neitseen näköinen, mutta en ole koskaan etsinyt ketään enkä esitellyt itseäni kellekään

Vierailija
4/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäön osuus parinvalinnassa on kaikkein merkittävin asia, koska se tulee ensimmäisenä.

Vierailija
5/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sinun tyypillinen miesmakusi ulkoisesti?

Vierailija
6/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mennä treffeille naisen kanssa joka on oikein kaunis mutta juttu loppuu siihen jos on joku rasistinenfanaatikko. Mutta jos nainen on ruma ja ei ole rasistinenfanaatikko niin en edes huomaisi häntä.

Vierailija
7/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärstäkertoin kunnossa, hampaat katsotaan heti, tili myös, että on sitä pätäkkää. Hieno auto ja hyvä ammatti.

Vierailija
8/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehen ulkonäön pitää viehättää minua. Selvästikään tämä mies ei sinua viehätä, kun kerran hänen ulkonäkönsä herättää tuollaisia kysymyksiä ja epävarmuutta. Hänen viehättävyytensä silmissäsi tuskin tulee kasvamaan. T. Kokemuksen syvä rintaääni

Vierailija
9/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olin netissä ihastunut mieheen (Olimme 22 ja 24v) ja hän ei ollut ulkoisesti kovin hyvännäköinen. Mutta hän oli erittäin älykäs, osasi esim sanoittaa hienosti lauseet. Netissä kirjoittelimme. Hänestä kyllä sitten paljastui myöhemmin asioita (pakotti minua asioihin) Niin en voinut jatkaa.

Vierailija
10/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän ulkonäöllä on iso painoarvo. Ei sen miehen/naisen toki tarvitse täydellistä ihannetta vastata, mutta kyllä sen pitää silmää jollain tavalla miellyttää. Jos asiaa jo nyt pohdit, niin pelkästään se jo viestii siitä, että asian suhteen on jonkin asteinen ongelma. Tiedän toki pareja, jotka ovat niin pitkään sinkkuilleet, että ovat ehkä joutuneet tässä asiassa joustamaan. Kyllähän silläkin tavalla toki elämän saa ja perhe-elämän. Mutta aika paljosta joutuu elämässään luopumaan, jos sitä aitoa intohimoa ei koskaan edes ole ollut toista kohtaan. Jokainen tekee itse valintansa. Ei tähän mitään varmaa vastausta siksi ole olemassa.

Vierailija
11/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et tunne mitään voimakkampaa se on väärä tai ei tutustuessa siitä paranisi koko tilanne. Ja on ulkoisesti harmaa? Ei henkisestikään kohtaa ilmeisesti.? Miksi edes kyselet. Älä jatka. Kulutat miehen aikaa hukkaan ja omaasi. Saat muutakin elämääsi. t. harmaahiirimiehiä pelkäävä

Vierailija
12/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rakastuu, ulkonäkö on sivuseikka. Kun rakastuu, näkee ihmisen komeampana/kauniimpana, koska se on se sinulle tärkein, rakastettusi. 

Ulkonäkö vaikuttaa jonkin verran fyysiseen haluun, mutta en minä halua fyysisesti ketään jota en rakasta, eli ei se ulkonäkö kuitenkaan ole niin tärkeä.

Minä tykkään omassa miehessäni siitä että hän on isokokoinen, eli on pidempi kuin minä, ja ei mikään ruipelo, koska olen itse isokokoinen nainen, pitkähkö ja lihava. Tuntisin itseni varmasti epäseksikkääksi helpommin jos näyttäisin "liian paksu perhoseksi" tyyppisesti miestä isommalta. Minä painan vähän enemmän kuin mieheni, mutta hän on pituudestaan huolimatta myös ylipainoinen.

Rakastumiseen liittyy huumorintaju, ääni, tuoksu jne. asiat, elämänarvotkin on tärkeitä, koska puolison kanssa pitää pystyä elämään arkista elämää vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen, niin että pystyy olemaan oma itsensä eikä tarvitse riidellä mistään "turhasta".

Vierailija
13/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olis kiva jos olisi ilo katsoakin".

Minulla oli kuitenkin ihan muut kriteerit. Piti olla:

töissä tai opiskelija

terve

hyvät hampaat

jokin koulutus (myös amis kelpasi)

hyvä keskustelu- ja kuuntelutaito

lukee kirjoja

kiltti

päihteetön

tupakoimaton

puhdas rikosrekisteri

väkivallaton

äitinsä helmoista irtautunut

hyvä huumorintaju, omaani sopiva

harrastuksia, mutta ei mitään intohimoista (esim ralli, jääkiekko...)

Löysinkin sitten kaikki kriteerit täyttävän ehdokkaan, joka bonuksena on myös pitkä, vihreäsilmäinen ja mustatukkainen -- tosin sen tiesin vasta kun tapasimme, koska kirjoittelimme ensin netissä. En osaa sanoa mikä tilanne olisi, jos hän olisi ollut vastenmielisen näköinen, mutta muuten ihana.

Vierailija
14/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle miehenä ulkonäkö vaikuttaa myös käänteisesti: katson naisen ulkonäköä, ja teen sitten sen perusteella päätöksen, voiko tuo nainen olla minusta kiinnostunut ulkoisesti. Tämä tosin lienee melko tavallista.

Vierailija
15/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olis kiva jos olisi ilo katsoakin".

Minulla oli kuitenkin ihan muut kriteerit. Piti olla:

töissä tai opiskelija

terve

hyvät hampaat

jokin koulutus (myös amis kelpasi)

hyvä keskustelu- ja kuuntelutaito

lukee kirjoja

kiltti

päihteetön

tupakoimaton

puhdas rikosrekisteri

väkivallaton

äitinsä helmoista irtautunut

hyvä huumorintaju, omaani sopiva

harrastuksia, mutta ei mitään intohimoista (esim ralli, jääkiekko...)

Löysinkin sitten kaikki kriteerit täyttävän ehdokkaan, joka bonuksena on myös pitkä, vihreäsilmäinen ja mustatukkainen -- tosin sen tiesin vasta kun tapasimme, koska kirjoittelimme ensin netissä. En osaa sanoa mikä tilanne olisi, jos hän olisi ollut vastenmielisen näköinen, mutta muuten ihana.

Kyllähän vihreät silmät ilman muuta ovat yksi tärkeimmistä asioista hyvää miestä valittaessa.

Vierailija
16/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun rakastuu, ulkonäkö on sivuseikka. Kun rakastuu, näkee ihmisen komeampana/kauniimpana, koska se on se sinulle tärkein, rakastettusi. 

Ulkonäkö vaikuttaa jonkin verran fyysiseen haluun, mutta en minä halua fyysisesti ketään jota en rakasta, eli ei se ulkonäkö kuitenkaan ole niin tärkeä.

Minä tykkään omassa miehessäni siitä että hän on isokokoinen, eli on pidempi kuin minä, ja ei mikään ruipelo, koska olen itse isokokoinen nainen, pitkähkö ja lihava. Tuntisin itseni varmasti epäseksikkääksi helpommin jos näyttäisin "liian paksu perhoseksi" tyyppisesti miestä isommalta. Minä painan vähän enemmän kuin mieheni, mutta hän on pituudestaan huolimatta myös ylipainoinen.

Rakastumiseen liittyy huumorintaju, ääni, tuoksu jne. asiat, elämänarvotkin on tärkeitä, koska puolison kanssa pitää pystyä elämään arkista elämää vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen, niin että pystyy olemaan oma itsensä eikä tarvits

Selvästikään aloittajalla ja miesehdokkaalla ei ole sitä kuuluisaa kemiaa, eli eväitä ihastumiseen ja rakastumiseen. Muutenhan mies olisi Ap:n silmissä komistus. Teillä kahdella taas ilmeisesti on. 

Vierailija
17/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka, joten en halua niitä joille pulla on maistunut liiankin hyvin. Tinderissä saa vasemmalle swaippailla 90% miehistä pelkästään tällä perusteella.

Vierailija
18/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se aika tärkeää. Katso vaikka tuota Ensitreffit alttrarilla ohjelmaa. Siinä noista useilla puuttui fyysinen vetovoima niin suhde ei voinut edetä mihinkään

Vierailija
19/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hoikka, joten en halua niitä joille pulla on maistunut liiankin hyvin. Tinderissä saa vasemmalle swaippailla 90% miehistä pelkästään tällä perusteella.

Ja siitä, kun swaippailet vielä kaljut, lyhyet ja huonosti pukeutuvat, niin jää se kuuluisa yksi prosentti...

Vierailija
20/68 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herättäisikö tämä mies vähän voimakkaampaa fiilistä?:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Vähän on lyhyen puoleinen..tuskin moisesta on muutenkaan miehen mittaseks. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi