Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masentunut ja paha olla

Vierailija
11.05.2022 |

Ollut jo pitkään masennusta, pahentunut. ei kavereita vuosiin, yksinäinen tunnen olevani joku erakko, ei ketään kiinnosta. Sinkku, en saa parisuhdetta, Epävakaa persoona.. masennusta, yksinäinen.. Mä en enää jaksa.. mitä mun pitäs tehdä? Olen hakenut apua mutta tuntuu ettei lääkäriä kiinnosta?

Kommentit (870)

Vierailija
541/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kk-tulot on alle 1500 eikä mulla ole autoa (pks) ja mulla on silti nainen.

Miten sä olet sitten kelvannut?

Vierailija
542/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teitkö viikonloppuna mitään kumppanin saamisen eteen? Kävitkö baareissa jne? Jos et, niin turha on täällä ruikuttaa kun et edes näe vaivaa. Täältä et naista löydä vaan tosielämästä, sieltä missä ihmiset viettää aikaa

Ei siellä baarissa ole pakko juoda alkoholia. Ja voithan sä kahviloissa jne mennä tutustumaan naisiin, mutta tilannetajua pitää tietenkin olla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on varmaankin mukava ja täyspäinen ihminen.

Vierailija
544/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset ole sen kummepia otuksia kuin miehetkään.

Vierailija
545/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teitkö viikonloppuna mitään kumppanin saamisen eteen? Kävitkö baareissa jne? Jos et, niin turha on täällä ruikuttaa kun et edes näe vaivaa. Täältä et naista löydä vaan tosielämästä, sieltä missä ihmiset viettää aikaa

Ei siellä baarissa ole pakko juoda alkoholia. Ja voithan sä kahviloissa jne mennä tutustumaan naisiin, mutta tilannetajua pitää tietenkin olla

Naiset juoksee karkuun jos menen kahvilassa yrittämään en viihdy humalaistenkaa selvinpäin.

Vierailija
546/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten ikinä sen naisen löytää tai siis miten muut löytää.. ei mulla ole kavereita ei mitään.. naisilla on omat kaverit baarissaki mitä ihmettä.. siis mitä mun pitäs tehdä.. oon ujo en mä niille uskalla jutella?

Vierailija
547/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen saaminen ei korjaa sun masennusta.

Vierailija
548/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi olen tai miten on mahdollista olla naisille ilmaa kun kattoo omaa naamaa ja kroppaa ja on pitkä.. siis naiset herätkää?

Vierailija
549/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten ikinä sen naisen löytää tai siis miten muut löytää.. ei mulla ole kavereita ei mitään.. naisilla on omat kaverit baarissaki mitä ihmettä.. siis mitä mun pitäs tehdä.. oon ujo en mä niille uskalla jutella?

Hanki ekana niitä kavereita. Vaikka töistä.

Vierailija
550/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kun löysin ex ja oltiin yhdessä olin iloinen enkä masentunut. vastaus on kyllä.

Vierailija
551/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miksi olen tai miten on mahdollista olla naisille ilmaa kun kattoo omaa naamaa ja kroppaa ja on pitkä.. siis naiset herätkää?

Et ole komea ja se puhe miesten pituusvaatimuksista on paskaa.

Vierailija
552/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki ekana niitä kavereita. Vaikka töistä.

Ei ne halua kun joku jutella työasioista mut ei niitä tunnu kiinnostavan.. no se siitä.

Vierailija
553/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kun löysin ex ja oltiin yhdessä olin iloinen enkä masentunut. vastaus on kyllä.

sitten et ole oikeasti masentunut.

Vierailija
554/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole paskaa. olen pitkä mies ja naiset tykkää.. vaikka sanot mitä :D olen tavallisen komea mies. en ruma.

Vierailija
555/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit aiemmin että sun exä haukkui sinua. Jaksaisitko vuodesta toiseen olla naisen kanssa, joka haukkuisi sinua miltei joka päivä? Olisiko se mukava parisuhde?

Vierailija
556/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoit aiemmin että sun exä haukkui sinua. Jaksaisitko vuodesta toiseen olla naisen kanssa, joka haukkuisi sinua miltei joka päivä? Olisiko se mukava parisuhde?

Ei aluksi haukkunut. mutta kun erottiin haukkui.. En jaksaisi.

Vierailija
557/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole paskaa. olen pitkä mies ja naiset tykkää.. vaikka sanot mitä :D olen tavallisen komea mies. en ruma.

Olen nainen ja nähnyt kuvasi, et ole komea.

Ja naisena tiedän, ettei miehen pituus ole oikeasti tärkeä asia.

Vierailija
558/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja nähnyt kuvasi, et ole komea.

Ja naisena tiedän, ettei miehen pituus ole oikeasti tärkeä asia.

Niin sä sanot. mutta se on sun asias. en ole tietenkään kaikille komea. Mutta monet naiset tykkää kyllä. Ruma en ole ja rumia miehiä oikeesti on. Mun vanha tuttu nainen 46 v kaunis nainen vähän pyöree on sanonut että sä olet komea mies.

Vierailija
559/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 v maksullinen venäläinen kaunis nainen sanoi olet miehekäs komea pitkä mies. Eli ei mua paljo paina jos joku ihminen sanoo minua rumaksi. Oletko sä ruma nainen?

Vierailija
560/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa tänne enää kirjottaa mitään. Mulla on yli 1000 € rahaa ja hyvin menee ja ei oo mitää ongelmia ja huomenna takas töihin.. täälä vain haukutaan ja mun itsetunto on muutenkin huono. Heido.