Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masentunut ja paha olla

Vierailija
11.05.2022 |

Ollut jo pitkään masennusta, pahentunut. ei kavereita vuosiin, yksinäinen tunnen olevani joku erakko, ei ketään kiinnosta. Sinkku, en saa parisuhdetta, Epävakaa persoona.. masennusta, yksinäinen.. Mä en enää jaksa.. mitä mun pitäs tehdä? Olen hakenut apua mutta tuntuu ettei lääkäriä kiinnosta?

Kommentit (870)

Vierailija
521/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kuinka pihalla tää tyyppi voi olla... ei sitä parisuhdetta saa olemalla rikas tai korkeasti kouluttautunut, vaan olemalla hyvä ihminen. Et sä Allu saa naisystävää vaikka oisit maisteri tai omistaisit uudenkarhean bemarin, sun pitää hoitaa korvien väli kuntoon. Ja oon sua yli 10 vuotta nuorempi mies ja jopa mä tiiän nää asiat.

Sori mutta kyllä status ja markkina arvo merkkaa naisille.. täälä Hesassa?

Vierailija
522/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkaa olee mitta täynnä naisia. Ettikää rikas adonis 50 tuhatta bmw alla.

Väitätkö että kaikilla parisuhteessa elävillä miehillä on 50 tonnin Bemari?

Miten sitten monella mun ikäsellä niin hienot autot. Mä en voi ottaa lainaa yli 20 tonnia velkaa. 2000 auto. Lyhennys 477 kk. Ei mulla riitä rahat jos otan auton.

Voisko johtua siitä että he on olleet jo yli 10v kohtuupalkkaisessa työssä, 4000 eurosta ylöspäin.

SÄ olet sairas.. kukaa ei tienaa 4000 e mun kk palkka on ollut noin 11 euroa tunti pätkätyöt 2 kk.. ja oon tienannut 1500 € .

Ai koska sä saat surkeeta liksaa, niin kukaan muu maailmassa ei voi tienata enempää? Nyt pois sieltä poterostas😂

En tienaa surkeesti mulla on hyvä palkka.. mutta en voi mun veloilla tajua tajua jo ihminen hitto vie ostaa 20 tonnin bemaria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sitten monella mun ikäsellä niin hienot autot. Mä en voi ottaa lainaa yli 20 tonnia velkaa. 2000 auto. Lyhennys 477 kk. Ei mulla riitä rahat jos otan auton.

Voisko johtua siitä että he on olleet jo yli 10v kohtuupalkkaisessa työssä, 4000 eurosta ylöspäin.

SÄ olet sairas.. kukaa ei tienaa 4000 e mun kk palkka on ollut noin 11 euroa tunti pätkätyöt 2 kk.. ja oon tienannut 1500 € .

No minä valmistuin 24-vuotiaana lääkäriksi ja saan sen 6000-7000 € palkkaa kuussa. Toki siinä ankarasti töitäkin saa tehdä. Autoa en kyllä omista, sillä asun kantakaupungissa.

Vierailija
524/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allu kulta minä olen kyllä ihan terve. Itse olen tienannut enimmillään vain 2550 euroa, mutta ymmärrän varsin hyvin että on paljon ihmisiä jotka hankkivat esimerkiksi tuon 4000 ja ylikin. Se ei ole mitenkään ihmeellinen palkka. Hyvin yleinen pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
525/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän haukkui minut kyllä todella rumasti köyhäksi.. joka ei tee töitä ja haukkua minua.

No mutta hänhän oli oikeassa, olet tunnustanut olleesi tahallaan työtön joskus ja nyt velkaantunutkin.

Vierailija
526/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai yleinen ootko sä sairas.. mä en ole kotoisin täältä mun palkka on ollut 11 e tunti amis olen autoasentaja.. tienannut koko elämäni 1500 € kk nettona? Mä en ihan nyt ymmärrä mistä sä revit 4000 € ?=

Vierailija
527/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai koska sä saat surkeeta liksaa, niin kukaan muu maailmassa ei voi tienata enempää? Nyt pois sieltä poterostas😂

En tienaa surkeesti mulla on hyvä palkka.. mutta en voi mun veloilla tajua tajua jo ihminen hitto vie ostaa 20 tonnin bemaria.

Tajua sinä jo, että sillä autolla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että kukaan nainen ei halua olla tekemisissä sun kaltaisen väkivaltaisen sekopään kanssa!

Vierailija
528/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä valmistuin 24-vuotiaana lääkäriksi ja saan sen 6000-7000 € palkkaa kuussa. Toki siinä ankarasti töitäkin saa tehdä. Autoa en kyllä omista, sillä asun kantakaupungissa.

Aivan sairasta.. oon ite amis velkaantunut yli 20 tuhatta romu auto.. palkkani on nyt kyl enempi kun 1500 € mutta en ihan ymmärrä.. taidan olla vähän eri kastissa.

Vierailija
529/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä kaikki issiin kouluttautuu ja tienaa.. voi ristus mitä touhua.. mä oon eri maailmasta.

Vierailija
530/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai yleinen ootko sä sairas.. mä en ole kotoisin täältä mun palkka on ollut 11 e tunti amis olen autoasentaja.. tienannut koko elämäni 1500 € kk nettona? Mä en ihan nyt ymmärrä mistä sä revit 4000 € ?=

Koko elämäsi? Kun äsken kerroit, että olet ollut vasta kaksi vuotta työelämässä🤔

Vierailija
531/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole edelleenkään sairas. Olet Allu postia lajittelemassa ja siinä hommassa on pienet palkat. Amispohjallakin voi päästä hyviin liksoihin, esim. putkimiehet, sähkömiehet.

Vierailija
532/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajua sinä jo, että sillä autolla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että kukaan nainen ei halua olla tekemisissä sun kaltaisen väkivaltaisen sekopään kanssa!

SEKOPÄÄ VOIN OLLA MUTTA EN VÄKIVALTAINEN.. MILLÄ TAPAA OLEN VÄKIVALTAINEN?

Vierailija
533/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole edelleenkään sairas. Olet Allu postia lajittelemassa ja siinä hommassa on pienet palkat. Amispohjallakin voi päästä hyviin liksoihin, esim. putkimiehet, sähkömiehet.

Itseaasias toi ei ole totta. en taa aamu ja ilta vuoroa joten mun palkka on paljon parempi :D.

Vierailija
534/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko elämäsi? Kun äsken kerroit, että olet ollut vasta kaksi vuotta työelämässä🤔

Jep koska olen saanut potkuja ja tehnyt määräaikasia keikkoja.

Vierailija
535/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitkö viikonloppuna mitään kumppanin saamisen eteen? Kävitkö baareissa jne? Jos et, niin turha on täällä ruikuttaa kun et edes näe vaivaa. Täältä et naista löydä vaan tosielämästä, sieltä missä ihmiset viettää aikaa

Vierailija
536/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäs käydä baareissa tuhlaamassa joka vloppu 70 € mieluite oon kotona.. kun kulutan rahani ja perseaukinen?

Vierailija
537/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä naiset tykkää että juo rahansa ja hyppää joka vloppu baareissa??

Vierailija
538/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teitkö viikonloppuna mitään kumppanin saamisen eteen? Kävitkö baareissa jne? Jos et, niin turha on täällä ruikuttaa kun et edes näe vaivaa. Täältä et naista löydä vaan tosielämästä, sieltä missä ihmiset viettää aikaa

mee vaa ite kuluttamaa palkka sinne baariin ootko vähän sekopää?

Vierailija
539/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kk-tulot on alle 1500 eikä mulla ole autoa (pks) ja mulla on silti nainen.

Vierailija
540/870 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tulot on kyllä lähemmäs 2000 ja on auto.. enkä saa naista.