Masentunut ja paha olla
Ollut jo pitkään masennusta, pahentunut. ei kavereita vuosiin, yksinäinen tunnen olevani joku erakko, ei ketään kiinnosta. Sinkku, en saa parisuhdetta, Epävakaa persoona.. masennusta, yksinäinen.. Mä en enää jaksa.. mitä mun pitäs tehdä? Olen hakenut apua mutta tuntuu ettei lääkäriä kiinnosta?
Kommentit (870)
Vierailija kirjoitti:
Allun viesti naiselle (jolla ei napannut):
moi läheks baariin illal?..voin tarjoo mulla on rahaa..tarvis vaa naista..ei tarvii laittautuu mulle kelpaa vaatimattomampi nainenki vois pelaa bilistä ja juoda bissee..
t.Allu
Kello 19.00
Allu: Moi, oon pitkä ja komee mies. Lähdetkö treffeille?
19.01
Allu: Haloo? Eikö, pitkä ja komea mies kelpaa??
19.02
Allu: Vähän on mahaa, mutta kyllä pitäis kelvata omana itsenään.
19.03
Allu: Taidat olla nirppanokka! Mitä pitäisi olla, kallis kello ja bemari??
19.04
Olen komea ja pitkä mies, mulle kelpaa tavis pullukka, 100-kiloinen. Meikkaa ja ole seksikäs.
19.05
EI NAISET VASTAA IKINÄ. EN TAJUA. IHAN HULLUA ETTÄ EN KELPAA. MENEN KOURIMAAN NAISIA VÄKISIN!!!!
Että mua ärsyttää olla yksin ja sinkkuna. Kun edelleen on naisille ilmaa. Hitto. Lähen salille.
Mulla ollut samaa. Sattui tuuri kun oon käynyt eräässä seurakunnassa ja oon nyt tutustunut uuteen ihmiseen!
On mukava ihminen.
Seuraavasti etsin miesystävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allun viesti naiselle (jolla ei napannut):
moi läheks baariin illal?..voin tarjoo mulla on rahaa..tarvis vaa naista..ei tarvii laittautuu mulle kelpaa vaatimattomampi nainenki vois pelaa bilistä ja juoda bissee..
t.Allu
Kello 19.00
Allu: Moi, oon pitkä ja komee mies. Lähdetkö treffeille?
19.01
Allu: Haloo? Eikö, pitkä ja komea mies kelpaa??
19.02
Allu: Vähän on mahaa, mutta kyllä pitäis kelvata omana itsenään.
19.03
Allu: Taidat olla nirppanokka! Mitä pitäisi olla, kallis kello ja bemari??
19.04
Olen komea ja pitkä mies, mulle kelpaa tavis pullukka, 100-kiloinen. Meikkaa ja ole seksikäs.
19.05
EI NAISET VASTAA IKINÄ. EN TAJUA. IHAN HULLUA ETTÄ EN KELPAA. MENEN KOURIMAAN NAISIA VÄKISIN!!!!
En todellakaan koskaan mene väkisin kourimaan naisia!!! Siksi sanon varmaa koska on tosi vaikeeta olla yksin ja sinkkuna.
Katteleeko Allu Suomi-Latvia- matsia?🤠nyt on jännät paikat kyllä!
Ei täältä pk-seudulta naista saa. Ovat niin vaativia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitä sä et saa. Ei moni muukaan saa. Yritä nyt vaan elää sen asian kanssa.
En pysty elämään, koska kaipaan naista ja naisen kosketusta
No sit pitää tappaa itsensä, kun ketään naista et voi pakottaa sulle tyttöystäväksi. Sellaista mahdollisuutta ei ole.
Olen nähnyt sun kuvan. Sä et ole komea, näytät siltä että olet jostain sisäsiittoisesta pitäjästä kotoisin. Mistä muuten olet kotoisin, naaman perusteella et mistään Vantaan kokoisesta kaupungista vaan jostain missä serkut hankkii lapset keskenään. Yhdistettynä kehitysvammaan ja rumuuteen, sun pituus on negatiivinen juttu. Ihan helvetin pelottavaa ja outoa olla noin epänormaalin kokoinen suu auki naisia tuijottava vajaamielinen.
Vaikka Allu onkin outo jankkaaja, niin on tää kyllä rumasti sanottu. Ei ketään kuitenkaan pidä pilkata tähän tyyliin.
Voisitko ajatella, että ystävystyisit ensin niin naisiin kuin miehiinkin. Sitten kun sosiaalinen elämäsi on muuten normalisoitunut, niin alkaisit katselemaan löytyisikö tuttavapiiristäsi potentiaalista kumppaniehdokasta. Minulle ainakin ystävän suositus miehestä on "myyvempi", kuin loppuunhiottukaan deittiprofiili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitä sä et saa. Ei moni muukaan saa. Yritä nyt vaan elää sen asian kanssa.
En pysty elämään, koska kaipaan naista ja naisen kosketusta
No sit pitää tappaa itsensä, kun ketään naista et voi pakottaa sulle tyttöystäväksi. Sellaista mahdollisuutta ei ole.
Olen nähnyt sun kuvan. Sä et ole komea, näytät siltä että olet jostain sisäsiittoisesta pitäjästä kotoisin. Mistä muuten olet kotoisin, naaman perusteella et mistään Vantaan kokoisesta kaupungista vaan jostain missä serkut hankkii lapset keskenään. Yhdistettynä kehitysvammaan ja rumuuteen, sun pituus on negatiivinen juttu. Ihan helvetin pelottavaa ja outoa olla noin epänormaalin kokoinen suu auki naisia tuijottava vajaamielinen.
Vaikka Allu onkin outo jankkaaja, niin on tää kyllä rumasti sanottu. Ei ketään kuitenkaan pidä pilkata tähän tyyliin.
Sitä mäki ihmettelen ku en ole ruma. Ylipainoa on yli 10 kg
Vierailija kirjoitti:
Voisitko ajatella, että ystävystyisit ensin niin naisiin kuin miehiinkin. Sitten kun sosiaalinen elämäsi on muuten normalisoitunut, niin alkaisit katselemaan löytyisikö tuttavapiiristäsi potentiaalista kumppaniehdokasta. Minulle ainakin ystävän suositus miehestä on "myyvempi", kuin loppuunhiottukaan deittiprofiili.
No kaikki jotenki vihaa minua. Olen tehnyt paljon pahaa. En löydä mistään kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kaikki jotenki vihaa minua. Olen tehnyt paljon pahaa. En löydä mistään kavereita.
Ei ole mitään kavereita kun entiset työttömät juoppokaverit joi rahansa ja ei kiinnosta työnteko. Heitin pihalle.
Allu, Mikko, Rande, Aleksi, Esa mikä lie, et saa nimeäsi huijaamalla naista. Sun pitää saada elämäsi kuntoon ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään kavereita kun entiset työttömät juoppokaverit joi rahansa ja ei kiinnosta työnteko. Heitin pihalle.
Yritä ystävystyä kunnollisten, työssäkäyvien ihmisten kanssa, jotka eivät ryyppää. Olisiko sinun mahdollista liittyä johonkin harrasteporukkaan, jossa voisit tutustua samanhenkisiin ihmisiin. Autot tuntuvat kiinnostavan sinua. Facebookissa on erilaisia autoharrastajien ryhmiä. Myös kokoontumisia on eripuolella Suomea. Asutko pääkaupunkiseudulla? Voisit liittyä johonkin paikalliseen autoharrastajien kerhoon.
Vierailija kirjoitti:
Allu, Mikko, Rande, Aleksi, Esa mikä lie, et saa nimeäsi huijaamalla naista. Sun pitää saada elämäsi kuntoon ensin.
No mulla on. Vakituinen työ. Lainaa lyhennän. Rahaa riittävästi että pärjään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritä ystävystyä kunnollisten, työssäkäyvien ihmisten kanssa, jotka eivät ryyppää. Olisiko sinun mahdollista liittyä johonkin harrasteporukkaan, jossa voisit tutustua samanhenkisiin ihmisiin. Autot tuntuvat kiinnostavan sinua. Facebookissa on erilaisia autoharrastajien ryhmiä. Myös kokoontumisia on eripuolella Suomea. Asutko pääkaupunkiseudulla? Voisit liittyä johonkin paikalliseen autoharrastajien kerhoon.
Yritän joo. Sitä miettinyt. Huonosti saan mitään aikaseksi. Baareissa ei tutustu. On niin pinnallista se meno.
Oon kai naisten silmissä vaa epäkiinnostava. Lihonut ja kaljamahaa. Nyt oon salilla. Mutta en ymmärrä miksi tämä tälläistä.
Nää loppupään viestit ei ole kyllä Allun. Tai sitten kehissä on uus persoona. Missä vaiheessa sä oot autonkin vaihtanu?
Tulee parempi mieli. Ei tarvi rikkaita prinsessoja katsella.