Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentunut ja paha olla

Vierailija
11.05.2022 |

Ollut jo pitkään masennusta, pahentunut. ei kavereita vuosiin, yksinäinen tunnen olevani joku erakko, ei ketään kiinnosta. Sinkku, en saa parisuhdetta, Epävakaa persoona.. masennusta, yksinäinen.. Mä en enää jaksa.. mitä mun pitäs tehdä? Olen hakenut apua mutta tuntuu ettei lääkäriä kiinnosta?

Kommentit (870)

Vierailija
281/870 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI SITTE PUHUTA JA ULISTA MITÄÄ JOS KERTA IHMISET EI JAKSA.. EN JAKSA MUN ÄITIÄKÄÄ.. OON ERAKOITUNU IKISINKKU.. VOIS HAKEE VIINAA MENNÄ TUIJOTTAA NAISTEN PYLLYJÄ.

Vierailija
282/870 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee allu metsään kävelylle kuuntelemaan kuinka linnut laulaa ja ihmettelemään miltä siellä metsässä näyttää.

Tuo vatvomalla vatvominen vaan kuluttaa ja kuluttaa ja ruokkii huonoa oloa.

Tiedän ettei sitä pysty katkaisemaan kuin nappia painamalla mutta itseään pystyy ohjelmoimaan siitä pois päin.

Et ole mitenkään niin erityinen etteikö toista "allua" olisi olemassa, eikä kukaan allu ole niin toivoton etteikö elämää saisi tuntumaan elämältä jota on hyvä elää.

Olet kuitenkin arvokas ihminen omana itsenäsi. Hukassa ja jumissa jossakin ja sinun on sieltä itsesi löydettävä ja vapautettava.

Se ei tapahdu "tästä näin tadaa" .

EN HALUA MENNÄ YKSIN ULOS KAIPAAN NAISTA JA HALUAN ETTÄ NAINEN OTTAA KÄDESTÄ KIINNI KOSKA MIKSI EN KELPAA KELLEKKÄÄN TÖITÄ TEHNY PITKÄÄN PITÄSKÖ OLLA TUKKA PÄÄSSÄ LAIHDUTTAA VAI MIKÄ MÄTTÄÄ + STATUSTA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/870 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa nyt olla en jaksa taas. Meni yli. En välitä ilkeistä ihmisistä tää on mun elämä ja sori olen komea ja pitkä. Moro.

Vierailija
284/870 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva.fi ei ole mikään treffipalvelu.

Vierailija
285/870 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olekkaan. En vain jaksa enää ihmisiä ja tätä haukkumista en vain kestä sitä enää.. edelleen en ole ruma ja olen komea ja pitkä.

Vierailija
286/870 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole sitten hyvä ja pysy poissa. Mutta ei, ku sulla on tuo joku ihme pakkomielle jankata ja ulista.

Vierailija
287/870 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs varmaa hakee nyt lisää apua ja hommata se terapeutti kerta ihmiset on sanonu mee hoitoon ja hommaa apua.

Vierailija
288/870 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole sitten hyvä ja pysy poissa. Mutta ei, ku sulla on tuo joku ihme pakkomielle jankata ja ulista.

Sitte en saa huomiota ja olen yksinäinen, ei ole kavereita.. en pysy poissa tietenkin on pakkomielle kyllä.

Vierailija
289/870 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta näytän hyvältä ja olen pitkä. Menen tänää vaikka vähä ostelee uusia vaatteita kun on rahaa. Meen parempaa suuntaa kokoajan.

Voi kuule, mene ihmeessä mihin suuntaan tahansa kuhan menet tarpeeksi kauas ja pitkälle niin että et osaa enää takaisin.

Oli se sitten vaikka se parempi suunta.

Vierailija
290/870 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksei ihmiset kirjota tänne mitää jos toisella on paha olla.. ihan sama kuolisinko pois ei ketää välitä??

ei se nyt ihan sama ole. sitten me emme joutuisi lukemaan päivittäistä valitustasi

Vierailija
291/870 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta näytän hyvältä ja olen pitkä. Menen tänää vaikka vähä ostelee uusia vaatteita kun on rahaa. Meen parempaa suuntaa kokoajan.

Voi kuule, mene ihmeessä mihin suuntaan tahansa kuhan menet tarpeeksi kauas ja pitkälle niin että et osaa enää takaisin.

Oli se sitten vaikka se parempi suunta.

Vierailija
292/870 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä enää itseäni ja tätä samaa levyä. Ja tätä yksinäistä elämää.

Vierailija
293/870 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a mitähän sitä tänää tekis.. kaippa keksin jotain.

Vierailija
294/870 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaa nyt olla en jaksa taas. Meni yli. En välitä ilkeistä ihmisistä tää on mun elämä ja sori olen komea ja pitkä. Moro.

Siis totta kai saat itse hokea itsellesi että olet komea, sulla on hyvä työpaikka yms. Mutta se hokeminen ei vaan muuta sitä, ett muut ihmiset ei näe sinua siten. Hoe ihmeessä itsellesi olevasi komea, mutta älä ihmettele että miksi naiset ei kiinnostu vaikka olet komea. Kun et oikeasti ole, eikä ne hokemiset asiaa miksikään muuta. Jos olisit oikeasti komea niin kyllähän naiset kiinnostuisi susta, mietipä asiaa nyt itsekin. Komeat miehet saa aina naisia, riippumatta siitä minkälaisia ihmisiä ne muuten on.

Vierailija
295/870 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan saa. Esim Esko eerikäinen ei saa naista ja on komea.

Vierailija
296/870 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa välittää ihmisistä todellaki oon menny parempaan suuntaan.

Vierailija
297/870 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne naiset kiinnostu niin ei sille vaan voi ikinä enää mitään.

Vierailija
298/870 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olekkaan. En vain jaksa enää ihmisiä ja tätä haukkumista en vain kestä sitä enää.. edelleen en ole ruma ja olen komea ja pitkä.

Jos sä olet komea niin missä kaikki sun naiset on? Mun tuntemat komeat miehet kerää naisia ympärilleen kuin pska kärpäsiä. Ja ei tosiaan tarvi olla rikas tai edes mukava jos on komea mies. Kauheat kusipäätkin saa helposti kumppanin, jos on komea/kaunis.

Sun pitäis ensialkuun hyväksyä tosiasiat, eli mm. se, että sä et oo komea. Sitten toi sun ihme katkeruus ja nillitys voisi vähentyä.

Vierailija
299/870 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sä olet komea niin missä kaikki sun naiset on? Mun tuntemat komeat miehet kerää naisia ympärilleen kuin pska kärpäsiä. Ja ei tosiaan tarvi olla rikas tai edes mukava jos on komea mies. Kauheat kusipäätkin saa helposti kumppanin, jos on komea/kaunis.

Sun pitäis ensialkuun hyväksyä tosiasiat, eli mm. se, että sä et oo komea. Sitten toi sun ihme katkeruus ja nillitys voisi vähentyä.

Sitä en tiiä ei ole naisia.. Mulle monet naiset sanonu olet komea ja pitkä mies ja osa sanonut olet söpö.

Vierailija
300/870 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin en ymmärrä miksi ne sitten kelpaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi