Masentunut ja paha olla
Ollut jo pitkään masennusta, pahentunut. ei kavereita vuosiin, yksinäinen tunnen olevani joku erakko, ei ketään kiinnosta. Sinkku, en saa parisuhdetta, Epävakaa persoona.. masennusta, yksinäinen.. Mä en enää jaksa.. mitä mun pitäs tehdä? Olen hakenut apua mutta tuntuu ettei lääkäriä kiinnosta?
Kommentit (870)
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan saa. Esim Esko eerikäinen ei saa naista ja on komea.
Kuule jos Esko Eerikäinen menisi tinderiin, badooseen tai baariin niin naisia sataisi ovista ja ikkunoista. Esko Eerikäinen taitaa etsiä RAKKAUTTA, ei pelkästään NAISTA. Ymmärrätkö näiden eron? Komea mies voi hyvin olla sinkku koska ei löydä RAKKAUTTA, vaikka sama komea mies saa naisia helposti. En tiedä pystytkö sä käsittämään tällaisia abstraktimpia asioita mutta ainakin yritin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olekkaan. En vain jaksa enää ihmisiä ja tätä haukkumista en vain kestä sitä enää.. edelleen en ole ruma ja olen komea ja pitkä.
Jos sä olet komea niin missä kaikki sun naiset on? Mun tuntemat komeat miehet kerää naisia ympärilleen kuin pska kärpäsiä. Ja ei tosiaan tarvi olla rikas tai edes mukava jos on komea mies. Kauheat kusipäätkin saa helposti kumppanin, jos on komea/kaunis.
Sun pitäis ensialkuun hyväksyä tosiasiat, eli mm. se, että sä et oo komea. Sitten toi sun ihme katkeruus ja nillitys voisi vähentyä.
Sitä en tiiä ei ole naisia.. Mulle monet naiset sanonu olet komea ja pitkä mies ja osa sanonut olet söpö.
En hyväksy.. tule vaikka kattomaan niin olen komea.. aina on naiset kehunu ja nuorempana sain kauniita naisia.
Ei tarvi tulla kattomaan kun oon nähny sun kuvan. Ruma olet. Ei se inttämällä mihinkään siitä muutu.
En ole ruma.. tajua jo se vihdoin. sehän on helppo näin loukata :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olekkaan. En vain jaksa enää ihmisiä ja tätä haukkumista en vain kestä sitä enää.. edelleen en ole ruma ja olen komea ja pitkä.
Jos sä olet komea niin missä kaikki sun naiset on? Mun tuntemat komeat miehet kerää naisia ympärilleen kuin pska kärpäsiä. Ja ei tosiaan tarvi olla rikas tai edes mukava jos on komea mies. Kauheat kusipäätkin saa helposti kumppanin, jos on komea/kaunis.
Sun pitäis ensialkuun hyväksyä tosiasiat, eli mm. se, että sä et oo komea. Sitten toi sun ihme katkeruus ja nillitys voisi vähentyä.
Sitä en tiiä ei ole naisia.. Mulle monet naiset sanonu olet komea ja pitkä mies ja osa sanonut olet söpö.
En hyväksy.. tule vaikka kattomaan niin olen komea.. aina on naiset kehunu ja nuorempana sain kauniita naisia.
Ei tarvi tulla kattomaan kun oon nähny sun kuvan. Ruma olet. Ei se inttämällä mihinkään siitä muutu.
taidat olla itse ruma? Ehkä sun kantsis mennä hoitoon :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan saa. Esim Esko eerikäinen ei saa naista ja on komea.
Kuule jos Esko Eerikäinen menisi tinderiin, badooseen tai baariin niin naisia sataisi ovista ja ikkunoista. Esko Eerikäinen taitaa etsiä RAKKAUTTA, ei pelkästään NAISTA. Ymmärrätkö näiden eron? Komea mies voi hyvin olla sinkku koska ei löydä RAKKAUTTA, vaikka sama komea mies saa naisia helposti. En tiedä pystytkö sä käsittämään tällaisia abstraktimpia asioita mutta ainakin yritin.
Olen kuule ennen saanut useita 10 naisia tajua se.. eli mä olen komea ja pitkä!!!
Nyt en jaksa tätä samaa levyä ja ruikutusta, menen kattelee naisia keskustaan ja seksikkäitä pyllyjä.
Mäkin olen nähnyt Allun kuvan. Allu ei ole komea, mutta ei myöskään epätavallisen ruma. Aika tavallisen näköinen. Hänen ulkonäkönsä ei ole este naisen saamiselle.
Allun vastenmielinen käytös ja persoona on se syy, miksei naista saa.
Vierailija kirjoitti:
No kun kylläpäs olet. Mä olen nähnyt sun kuvan. Tämä ei ole mikään eipäs juupas-asia. Sä olet ruma, ja sen puolesta puhuu jo se että sulla ei ole vientiä naisten keskuudessa. Ei se allu jankkaamalla muutu.
Mä en ole ruma. En välitä. Ihmiset on ilkeitä. Kaippa naiset tykkää status komeista miehistä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun kylläpäs olet. Mä olen nähnyt sun kuvan. Tämä ei ole mikään eipäs juupas-asia. Sä olet ruma, ja sen puolesta puhuu jo se että sulla ei ole vientiä naisten keskuudessa. Ei se allu jankkaamalla muutu.
En missää nimessä ole ruma. Kumma ettet vaan tajua sitä. No ei ole multa pois:).!!!!
Sori vaan, mutta aika monet naisetki on rumia naamasta.
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan, mutta aika monet naisetki on rumia naamasta.
Niin on. Miten se liittyy mihinkään?
No minä en nyt vain ole ruma. Mennään vaikka kyseleen naisilta. Rumatki löytää kumppaneita.
Käyn suihkussa. Hienoja vaatteita. Käytän hajuvettä. Tosi outoa etten kelpaa tavis pyöreelle naiselle joka minulle juuri kelpaisi.
Allu, sä olet ruma. Olet näyttänyt kuvasi. Me ollaan se nähty ja kerrottu sulle, että olet ruma.
Sisäisesti olet hirveän ruma.
En ole ruma. Enkä välitä. Heido.
Onneks menee nyt hyvin. On töitä ja rahaaki.
En jaksa hypätä baareissa joka vloppu kun ei sieltä naista saa
Vierailija kirjoitti:
En jaksa hypätä baareissa joka vloppu kun ei sieltä naista saa
No, älä hyppää. Johan sillä rahalla ostat maksullista seuraa kerran - pari kuussa ja saanti on varmaa.