Masentunut ja paha olla
Ollut jo pitkään masennusta, pahentunut. ei kavereita vuosiin, yksinäinen tunnen olevani joku erakko, ei ketään kiinnosta. Sinkku, en saa parisuhdetta, Epävakaa persoona.. masennusta, yksinäinen.. Mä en enää jaksa.. mitä mun pitäs tehdä? Olen hakenut apua mutta tuntuu ettei lääkäriä kiinnosta?
Kommentit (870)
Hittoko kaikki on vaan hiljaa eikä kukaan kirjota mitään.
Älä jaksa ulista! Mee ulos, siellä on nätti ilma. Mustarastaat laulaa ja valkovuokot kukkii.
Kyllä ihmettelen miten tää tällästä.. en halus tehdä yksin mitään. Kaipaan kaveria.
Oon jatkuvasti yksin. Tämä syö mun mielenterveyttä.
Ihmiset on tommisia. Ei paljo ketään kiinnosta. Mulle riitti.
Ei tunnu riittävän, kun piti taas jälleen kerran avata uusi ketju, jossa ulista ja jankuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän teitä ihmisiä vaivaa.. en tiedä onko mulla adhd.. en pääse osastolle.
MBD on sama ku adhd
Jotain mussa on. Mua ei vaan tutkita.
Allu sulla on diagnoosit ja sinut on luokiteltu heikkolahjaiseksi jo lapsena. Siksi kävit niitä tukikouluja ym.
On epäilty epävakaata persoonaa joka todellakin näyttää hyvin todennäköiselle.
On sanottu että sinulla on passiivis-aggressiivinen persoonallisuushäiriö joka sekin näkyy käytöksessäsi.
Sinulle on määrätty psykoosilääkkeet jotka on kerran ainakin vaihdettu toisiin.
Nyt sanot että olet saanut masennuslääkityksen.
Olet ollut mielenterveyspuolella ainakin psyk. sairaanhoitajan seurannassa ja käsittääkseni myös psykologin ja lääkärin.
Olet saanut Kelan tukemaa psykoterapiaa joka osoittautui täysin turhaksi, et osannut ottaa siitä mitään hyötyä itsellesi.
Niin että tutkittu on ja hoitoa olet saanut monen kertaisesti enemmän kuin kukaan muu joka sitä kaipaisi ja tarvitsisi.
Et osaa muuta kuin ulista ja vaatia ja sääliä itseäsi. Haukkua muita ja solvata ja sitten vielä odottaa ja edellyttää että sinua jaksetaan hyysätä ja paapoa.
Sitä minä en tiedä miksi et kykene mitään tuosta avun määrästä mitä olet vuosien mittaan saanut, käyttämään hyväksesi. Loputtomiin ei kukaan jaksa eikä se edes kannata.
Keskitytään mieluummin niihin joilla motivaatiota itsensä auttamiseen on, ja niin se kuuluukin mennä.
Olet kuin avuton vauva joka odottaa hyysäämistä. Aikuinen keski-ikäinen mies!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitä sä et saa. Ei moni muukaan saa. Yritä nyt vaan elää sen asian kanssa.
En pysty elämään, koska kaipaan naista ja naisen kosketusta
No sit pitää tappaa itsensä, kun ketään naista et voi pakottaa sulle tyttöystäväksi. Sellaista mahdollisuutta ei ole.
Olen nähnyt sun kuvan. Sä et ole komea, näytät siltä että olet jostain sisäsiittoisesta pitäjästä kotoisin. Mistä muuten olet kotoisin, naaman perusteella et mistään Vantaan kokoisesta kaupungista vaan jostain missä serkut hankkii lapset keskenään. Yhdistettynä kehitysvammaan ja rumuuteen, sun pituus on negatiivinen juttu. Ihan helvetin pelottavaa ja outoa olla noin epänormaalin kokoinen suu auki naisia tuijottava vajaamielinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sit pitää tappaa itsensä, kun ketään naista et voi pakottaa sulle tyttöystäväksi. Sellaista mahdollisuutta ei ole.
Olen nähnyt sun kuvan. Sä et ole komea, näytät siltä että olet jostain sisäsiittoisesta pitäjästä kotoisin. Mistä muuten olet kotoisin, naaman perusteella et mistään Vantaan kokoisesta kaupungista vaan jostain missä serkut hankkii lapset keskenään. Yhdistettynä kehitysvammaan ja rumuuteen, sun pituus on negatiivinen juttu. Ihan helvetin pelottavaa ja outoa olla noin epänormaalin kokoinen suu auki naisia tuijottava vajaamielinen.
Sanotaa näin en välitä. Tiedän itse että olen komea ja mulla pyyhkii nykyää hyvin rahaaki tulee kokoajan ja hoidan paremmin asiat ku ennen, jopa urheilen. En ole ruma missää nimessä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, ihmiset on sellasia ettei halua olla väkivaltaisen ja jankuttavan kehitysvammaisen persoonallisuushäiriöisen kanssa. Voi että miten yllättävää, miten se asia nyt näin on. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että välitän sun jutuista. en. Mä saan kytätä naisia suu auki niin paljon kun mä haluan sä et kuule pysty siihen tekemään yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ihmiset on sellasia ettei halua olla väkivaltaisen ja jankuttavan kehitysvammaisen persoonallisuushäiriöisen kanssa. Voi että miten yllättävää, miten se asia nyt näin on. Huoh.
Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Edelleen mulla pyyhkii hyvin rahaaki yli 800 € ja kehitysvammainen en ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotaa näin en välitä. Tiedän itse että olen komea ja mulla pyyhkii nykyää hyvin rahaaki tulee kokoajan ja hoidan paremmin asiat ku ennen, jopa urheilen. En ole ruma missää nimessä.
Se että sä ite pidät itteäs komeana ei millään tapaa muuta sitä faktaa, että sä et ole komea.
Mä en ole mitenkään myös väkivaltainen. On täälä aivan sekopäitä naurettavaa väkee. :D En välitä!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että sä ite pidät itteäs komeana ei millään tapaa muuta sitä faktaa, että sä et ole komea.
Niin pidänkin ja naisetki pitää ja äitini. Että tule vaikka kattomaan. Mä pidän monee naista rumana. Oikein hirveänä. EI osata meikata ei osata pukeutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Edelleen mulla pyyhkii hyvin rahaaki yli 800 € ja kehitysvammainen en ole.
No täss tulee just sun ongelma :D sä jankutat ja kyselet, sulle vastataan 100% totuudenmukaisesti, sä sanot toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos (taitaapi olla joku terapeutin tai äiskän istuttama hokema?). Älä sitten kuuntele, mutta tuossa on se syy miksi ihmiset ei halua sun kanssa olla.
Sori mutta näytän hyvältä ja olen pitkä. Menen tänää vaikka vähä ostelee uusia vaatteita kun on rahaa. Meen parempaa suuntaa kokoajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No täss tulee just sun ongelma :D sä jankutat ja kyselet, sulle vastataan 100% totuudenmukaisesti, sä sanot toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos (taitaapi olla joku terapeutin tai äiskän istuttama hokema?). Älä sitten kuuntele, mutta tuossa on se syy miksi ihmiset ei halua sun kanssa olla.
EI mulla ole ihmisiä. No miten sitte musta töissä tykätään ja teen työni paljo paremmin kun muut?
Mee allu metsään kävelylle kuuntelemaan kuinka linnut laulaa ja ihmettelemään miltä siellä metsässä näyttää.
Tuo vatvomalla vatvominen vaan kuluttaa ja kuluttaa ja ruokkii huonoa oloa.
Tiedän ettei sitä pysty katkaisemaan kuin nappia painamalla mutta itseään pystyy ohjelmoimaan siitä pois päin.
Et ole mitenkään niin erityinen etteikö toista "allua" olisi olemassa, eikä kukaan allu ole niin toivoton etteikö elämää saisi tuntumaan elämältä jota on hyvä elää.
Olet kuitenkin arvokas ihminen omana itsenäsi. Hukassa ja jumissa jossakin ja sinun on sieltä itsesi löydettävä ja vapautettava.
Se ei tapahdu "tästä näin tadaa" .
Masentaa vaan ku ei naiset ei sitte millään kiinnostu.