Masentunut ja paha olla
Ollut jo pitkään masennusta, pahentunut. ei kavereita vuosiin, yksinäinen tunnen olevani joku erakko, ei ketään kiinnosta. Sinkku, en saa parisuhdetta, Epävakaa persoona.. masennusta, yksinäinen.. Mä en enää jaksa.. mitä mun pitäs tehdä? Olen hakenut apua mutta tuntuu ettei lääkäriä kiinnosta?
Kommentit (870)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhänä työttömänä sulla oli naisia, nyt kun olet töissä ja on rahaa, sulla ei ole naisia.
Et siis ole sinkku rahan takia. Joku muu mättää.
Jep oli naisia kyllä ja paljon!!
Oli ehkä naisia mutta minkälaisia naisia.
Itse olet kertonut että joit rahasi, pelasit, lorvit työttömänä ja kuljit juopporemmissä.
Kyllähän siellä aina niitä naisia on jotka on valmiit mihin vain viinaryypystä.
Nyt puhutaan kuule Allu normaaleista naisista, ei Kassi-almoista. Heihin sinulla ei ole mitään saumaa kuten itsekin tiedät.
No haistakaa paska.. ei kiinnosta syökää omaa ulostetta.
t. allu
Taidan kohta lähtee maksullisiin ja maksan.
Lopeta se juominen ja pyydä adhd lääkitys ja se päiväosasto paikka ja nepsyvalmennus.
Ei toi jumittamaan vatvoilu kivaa oo, mutta siitä o mahdollista päästä irti
En mä ees juo joka vloppu.. kuka on väittäny että juon ja olisin alkoholisti??? mähän käyn töissä.
Mikähän teitä ihmisiä vaivaa.. en tiedä onko mulla adhd.. en pääse osastolle.
Vierailija kirjoitti:
Taidan kohta lähtee maksullisiin ja maksan.
maksullisillakin on oikeus valita asiakkaansa
Olen ollut sori maksullisissa.. ei kyllä ole,.
Vierailija kirjoitti:
MBD on sama ku adhd
Vierailija kirjoitti:
Joko käyn töissä oon yksin lenkillä tai istun kotona yksin tyhjässä huoneessa.. tämä ei ole elämää.
Onhan siellä töissäkin varmaan ihmisiä,joiden kanssa tulee edes vähän juteltua.Lähde vähän liikkeelle äläkä vain istu yksin kotona,siitä se lähtee.
maksullisilla on oikeus valita asiakkaansa
Äitikään ei jaksa minua. Haukkuu että olen pienipalkkainen köyhä ja veloissa. En siksi kelpaa naisille. Puuttuu markkina-arvo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MBD on sama ku adhd
Jotain mussa on. Mua ei vaan tutkita.
Tuntuu jotenkin pahalta ku ihmiset vihaa mua. Ja jatkuva yksin oleminen ja roikun vaa äitissäni. Ei sekää jaksa. Toivoisin että löytäisin naisen, mutta ikävä kyllä en kelpaa...
On sanottu hyväksy se että et tule kelpaamaan naisille. Pahalta tuntuu.
Sen takia olenkin rikki ja masentunut. Kun ei naiset kiinnostu. Vaikka olen laskenut rimaa. Yrittäny kaikkeni eivät halua tavata.
Kai mä olen väliinputoaja. Aina yksin ja ihmiset ei halua jutella mulle. Eikä oo kaveria.
Välillä fiilis että tekis mieli hakata päätä seinään.
Ylläri. Yksin keskustelua ja kukaan ei vastaa ja kirjota mitään. Hyväksytään sitte että olen yksin ja paha ihminen. Mun pitäs kuolla varmaan.
En jaksa enää.. mua on haukuttu jo yli 10 v.. saamattomaksi laiskaksi joka ei halua tehdä töitä köyhäksi velkaantuneeksi vammaiseksi.. en jaksa enää?