Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et jo tilaa ruokaostoksiasi verkkokaupasta?

Vierailija
11.05.2022 |

Mielenkiinnosta kysyn miksei ihmiset ole tarttunuy tähän, en varmaan itse osaa kuvitella enää käyväni kaupassa.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkunasta näkyy Kmarket ja Sale. Lisäksi alle kolmen kilometrin säteellä on myös Lidl, Ksupermarket ja Prisma. Citymarketkin on alle 10 kilsan säteellä.

Kauppareissut ovat minulle ulkoilua ja usein menen pitemmän kautta, että saan vähän liikettä kroppaan.

Vierailija
42/49 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

VaahtoVasara kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska Prisman keräilymaksut on n. 10e luokkaa ja keräilyaika pitäisi varata yli kuukautta etukäteen. Muissa kaupoissa taas on muuten vaan kalliimpaa. Ihan vaan siis rahan takia en tilaa. Jos ois 5e keräily ja aikoja saisi edes seuraavalle viikolle niin tilaisin.

Missähän noin on? Täällä pks saa parhaimmillaan toimituksen samalle illalle, viimeistään seuraavalle päivälle.

Alkuperäiseen vastaten: haluan hypistellä ja valita, tuoretuotteita en antaisi edes puolison valita.

Olen kyllä käyttänyt verkkoruokakauppaa mm. vissyn tilaamiseen, ettei tarvi kanniskella. Ja sodastream hanavedestä ei ole sama asia.

Kuopiossa. Olen sen pari vuotta odottanut että saisivat homman toimimaan, nyt en ole enää jaksanut edes yrittää. Kuulemma muissa kaupungeissa toimii paremmin. Pienemmästä lähikaupasta saisi toki nopeammin, mutta se on merkittävästi kalliimpi kuin Prisma. Ja toisaalta sama olisi hakea kävellen ne ruuat siitä lähikaupasta sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/49 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alko ja Lidl eivät toimita kotiin. Kuljetusmaksut ovat kohtuuttomat.

Vierailija
44/49 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies hoitaa tunnissa lapsiperheen viikon ruokaostokset Prismasta, menee vielä aina ilta-aleaikaan eli voi hyödyntää ne, mutta muuten ostaa listan mukaan vain sen mitä tarvitaan. Ja hän tekee sen ihan mielellään, joten säästetään sekin 8-15e viikossa mikä menisi keräilymaksuun, eikä tarvitse varailla etukäteen vaan voi mennä silloin kun on tarvis. Muutamasti on käytetty keräilypalvelua ja joskus olen tilannut matsmartilta, mutta enimmäkseen ei.

Vierailija
45/49 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotat sitten koska kuljetus tulee.. no thanks.

Vierailija
46/49 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen neuroottinen ja haluan mm. valita itse tuotteeni. 

Vierailija
47/49 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia, koska kotiinkuljetus on todella kallis. Se maksaa noin 20 euroa. Ulkomailla asuessani tilasin kotia, koska kuljetus saattoi olla jopa ilmainen tai euron tai pari.

Vierailija
48/49 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa, että 60-luvulla mä tilasin aina ostokset kaupasta.

Mitään keräilymaksua ei ollut. Poika toi kolmipyöräisellä tsupparin pyörällä, joskus kauppias toi autolla.

Ekana koronakeväänä tilasin, mutta loppu siihen, kun ostokset meni väärään paikkaan ja sitten kunsain ne vihdoin kotiin, niin ne oli heitelty laatikkoon niin, että kaikki rikkimenevä oli alimmaisena ja kovat kamat sikin sokin päällä.

Lupasivat kunnon hyvityksen ja mitään ei tullu. Sen pituinen se.

Menen nykyään aamulla 7.30 kauppaan ja ostan 1,5 viikon ruuat kerralla.

Vierailija
49/49 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat tavarat mitkä minä tilaan kotiin asti ovat mm. huonekalut ja isommat laitehankinnat, joiden tuomiseen tarvitaan sen firman pakettiautoa ja sen voi sopia kaupanteon yhteydessä. Tykkään kyllä silloinkin asioida varsinaisessa liikkeessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme