Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et jo tilaa ruokaostoksiasi verkkokaupasta?

Vierailija
11.05.2022 |

Mielenkiinnosta kysyn miksei ihmiset ole tarttunuy tähän, en varmaan itse osaa kuvitella enää käyväni kaupassa.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa käyminen on mulle vähemmän vaivalloista kuin netistä tilaaminen. Istun koneella kaiket työpäivät ja minusta on ihan kivaa käydä vastapainoksi siellä kaupassa ihan fyysisesti. Lisäksi tykkään valita esim hedelmät ja vihannekset itse

Vierailija
2/49 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole mahdollisuutta tilata.

Asun maaseudulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se maksaa. Lisäksi en varmaan kävisi ulkona enää ollenkaan jos en kävisi kaupassa.

Vierailija
4/49 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaostoksistani varmaan 75 % on ilta-alesta, verkkokaupassa ei sellaista ole.

Vierailija
5/49 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mua ei kiinnosta. Miksi ihmeessä pitäis tilata ruoat sieltä kun ite voi käydä kaupassa.

Vierailija
6/49 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn kaupassa. En ole niin pahasti veltostunut, että alkaisin tilata ruokaa kotiin.

Vierailija
7/49 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian isot toimituskulut.

Vierailija
8/49 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan valita itse tuotteeni, siksi. Ja kyllä, se tuo myös vaihtelua touhuun.

Vierailija
9/49 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkokaupat ainakin toisivat hintojen kehityksen ja tarjouksien vertailut tehokkaasti kaikkien saataville. Siis jos joku viitsii tehdä sellaisen. Kaupat itse ei todellakaan halua asiakkaiden tietävän yhtään mitään.

Hedelmät ja vihannekset voisi valita laadukkaasti, mutta kaupat haluavat myydä kaiken kuonankin. Ehkä somemyrskyt toisi tähän kehitystä viimein. Ei olisi sitten mitään esteitä. Ruokalistat voi tallentaa tilille ja ei tarvitse koko listaa aina tehdä uudestaan.

Kyllä se tähän menee lopulta voiton optimoinnin takia, mutta voi kestää Suomessa vuosikymmeniä vielä.

Vierailija
10/49 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tilaisin? Lähikauppaan kävelee parissa minuutissa, ja lähimpään Prismaan autolla 10 min. Yhden hengen talouteen ei ole iso vaiva hakea kerran viikossa autolla iso määrä ruokaa ja tarvittaessa täydentää kävellen lähikaupasta. Haluan valita itse esim hedelmät ja ostan usein punalapputuotteita.

Vierailija
11/49 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan valita tuoreimmat tuotteet itse, en luota että kotiintoimitetut valitaan hyvällä päiväyksellä.

12/49 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tilaankin, mutta tykkään myös käydä oikeassa kaupassa ruokaostoksilla, kun muuten olen niin paljon kotona. Lisäksi se ettei tarvitse maksaa kuljetusmaksua.

Vierailija
13/49 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupassa käyminen on mulle vähemmän vaivalloista kuin netistä tilaaminen. Istun koneella kaiket työpäivät ja minusta on ihan kivaa käydä vastapainoksi siellä kaupassa ihan fyysisesti. Lisäksi tykkään valita esim hedelmät ja vihannekset itse

Sama, silti käyn kaupassa vain kerran viikossa

Vierailija
14/49 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähin ruokakauppa on tossa ihan naapurissa. Pienempi vaiva käydä kaupassa kuin tilata kotiin ja maksaa toimituskulut. Lisäksi haluan tutkia vihannekset ja hedelmät tarkasti, mikä on sopivan kypsyinen eikä homeessa. Alkoholia ei varmaan voi myöskään tilata verkkokaupasta. 

Vierailija
15/49 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Prisman keräilymaksut on n. 10e luokkaa ja keräilyaika pitäisi varata yli kuukautta etukäteen. Muissa kaupoissa taas on muuten vaan kalliimpaa. Ihan vaan siis rahan takia en tilaa. Jos ois 5e keräily ja aikoja saisi edes seuraavalle viikolle niin tilaisin.

Vierailija
16/49 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikoittain tulee ruokatoimitus ovelle, lisäksi täydennyksiä Wolt ja Foodora marketeista tarpeen mukaan.

Vierailija
17/49 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikoittain tulee ruokatoimitus ovelle, lisäksi täydennyksiä Wolt ja Foodora marketeista tarpeen mukaan.

Luetun ymmärtäminen.

Vierailija
18/49 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänään tuli ostokset ovelle. Korona-aika opetti, ihanaa kun ei tarvitse enää käydä kaupassa.

Vierailija
19/49 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään käydä kaupassa.

Katsella uutuuksia, saada inspiraatioita tai muistaakin jonkun vanhan hyvän reseptin, kun näkee jonkun tietyn tuotteen. Saa myös vertailla tuotteiden hintoja.

Vierailija
20/49 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tilaisin? Mulla on 50 metriä K-supermarketiin. Paljon kätevämpi käydä itse siellä kaupassa kuin näpytellä joku tilaus ja sit ootella et se tulee ja jännätä onko siinä ees kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi