Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omenavartalolle juhlamekko

Vierailija
11.05.2022 |

Kriiseilen tässä valmistujaisiani ja yritän etsiä omenavartaloon sopivaa asua.
Mekko ei välttämättä sovi minun malliselle kovin nätisti, näytän helposti kymmeniä vuosia vanhemmalta mekossa ja nuorekkaita on vaikea löytää tässä koossa.
Käytän siis XL tai L kokoa ja vatsani on iso ja roikkuva.
Olen myös melko rintava ja se tuo olemukseen valmiiksi mummoefektiä.
Haluaisin löytää kauniin asun ja näyttää niin hyvältä kuin tässä koossa mahdollista.
Arjessa en stressaa pukeutumistani ja käytän aina samanlaisia vaatteita, aina musta paita ja mustat housut, mutta nyt pitäisi keksiä jotain muuta.
Vinkkejä ja linkkejä saa laittaa.

Kommentit (299)

Vierailija
241/299 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin oikeastaan mekolta myös sitä, että se nimenomaan korostaisi leveitä hartioita ja tätä tasapaksua vaikutelmaa.

Kuten sanoin, en kaipaa naisellisuutta ollenkaan enkä missään nimessä halua korostaa rintojani, jalkojani tai muuta naisellisuutta.

Rintojen haluan pysyvän mahdollisimman hyvin lytyssä ja siksi aion laittaa tiukan juoksutopin, inhoan rintojani koska ne ovat roikkuvat ja mummomaiset.

Ap

Vierailija
242/299 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole omena. Sinulla on iso alavartalo ja yläkroppa näyttää ihan normaalilta.

Hah! Koko tyttö näyttää "normaalilta".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/299 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä miten pukeutua, kun vartalossa ei ole mitään hyvää?

Oikeasti iso maha housut ei käy.

Rumat ja väärät sääret mekko ei tule kysymykseen. Maksimekkokaan ei käy, koska se iso maha.

Vierailija
245/299 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei rinnat saisi yhtään erottua?

Push-upit peittää roikkuvuutta.

Vierailija
246/299 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät saa erottua koska en halua niiden korostuvan, näyttää mielestäni halvalta ja ikävältä minkä ikäisellä tahansa.

Minulla on kyllä myös oikeita liivejä, mutta en mielelläni käytä niitä ettei rintojen kaari tule esiin.

Koen oloni epämukavaksi jos rinnat erottuvat enkä kaipaa katseita.

Olen kokeillut push-uppeja mutta se taas kadottaa kokonaan keskivartalon ja yläosa on pelkkää rintaa ja siitä alkaakin jo reidet, en näytä ollenkaan kauniilta tai seksikkäältä vaan vaikeasti ylipainoiselta eläkeläiseltä.

Hiuksia käyn näyttämässä kampaajalla ja katson mitä näille siellä voi tehdä.

Ap

Vierailija
247/299 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään sellaisista, jotka on rintojen kohdalta tiukat ja heti siitä rintojen alta lähtee helma levenemään. Juuri sellaiselta kohdalta, että se vatsa katoaa helmoihin ja huomion ottaa rintojen alta kapeampi kohta. 

Vierailija
248/299 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rinnat ovat kauniit, turha niitä on hävetä ja peitellä.

Ole ylpeästi nainen!

Vierailija
249/299 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintani ovat D kuppia eli liian suuret esiteltäväksi.

Jos olisi muutamaa kokoa pienemmät, käyttäisin hyvin mielelläni tavallisia liivejä.

Ap

Vierailija
251/299 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos pitää olla täysin muodot häivyttävä, niin kaftaani?

https://www.stockmann.com/ivana-helsinki-karline-kaftaani/2003234232-1…

Vierailija
252/299 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
253/299 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, tarviiko omenavartalo omenaporaa?

Vierailija
254/299 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos pitää olla täysin muodot häivyttävä, niin kaftaani?

https://www.stockmann.com/ivana-helsinki-karline-kaftaani/2003234232-1…

Toinen vois olla yksivärinen asu alla (a-lijainen mekko tai housu+paita-yhdistelmä ja päälle jokin juhlava kimono.

Vierailija
257/299 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät saa erottua koska en halua niiden korostuvan, näyttää mielestäni halvalta ja ikävältä minkä ikäisellä tahansa.

Minulla on kyllä myös oikeita liivejä, mutta en mielelläni käytä niitä ettei rintojen kaari tule esiin.

Koen oloni epämukavaksi jos rinnat erottuvat enkä kaipaa katseita.

Olen kokeillut push-uppeja mutta se taas kadottaa kokonaan keskivartalon ja yläosa on pelkkää rintaa ja siitä alkaakin jo reidet, en näytä ollenkaan kauniilta tai seksikkäältä vaan vaikeasti ylipainoiselta eläkeläiseltä.

Hiuksia käyn näyttämässä kampaajalla ja katson mitä näille siellä voi tehdä.

Ap

Jotain terapiaa sinä tarvitset, ei tuollainen itseinho ole enää normaalia vaikka taitaa teiniangstia vielä vähän ollakin. Onko tuolla uskonnollisella taustallasi vaikutusta asiaan?

Vierailija
259/299 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintani ovat D kuppia eli liian suuret esiteltäväksi.

Jos olisi muutamaa kokoa pienemmät, käyttäisin hyvin mielelläni tavallisia liivejä.

Ap

Rinnat on normaali osa naisen kehoa, eikä ole mitään halpaa tai edes esittelyä siinä että normaali muoto erottuu. Pelkäät sitä mahaasi, mutta se näyttää silmääsi epäsuhtaisen isolta siksi että litistät rinnat piiloon. Toki saat niin tehdä, oma keho oma lupa.

Ymmärrän kyllä sinua, sillä itse en ollenkaan viihdy mekossa ja haluan pukeutua vain löysiin säkkeihin ja lökäpöksyihin. Viime kesänä jouduin juhlia varten ostamaan iltapuvun, ja jälkikäteen mietin, että olisi pitänyt panostaa siihen enemmän, koska oloni oli niin pöljä siinä mekossa jonka hätäpäissäni ostin. Jos olisin löytänyt jonkun täydellisen, niin voisin käyttää sitä samaa aina kun pitää.

Mikään ei estä sinua laittamasta housuja, niin tekisin itsekin, mutta valitsemasi paita on aika arkinen.

Onnea valmistumisesta!

Vierailija
260/299 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omenavartalolle sopii itse asiassa erittäin hyvin mekot. Varsinkin sellaiset mekot, joissa on leveä, runsas helma joka tasapainottaa yläosaa ja, kun vyötärölle vedetään joku kavennus, vyö tai vastaava, niin jopa luo visuaalisen illuusion vyötäröstä.

Eli etsi mekko, jossa on leveähelmainen alaosa ja mieluusti kunnnon vyötärö, niin hyvä tulee.

Ei missään nimessä. Tämä luo tanttaefektin. Hameen pitää olla lyhyt ja vyötärölinja tuodaan alas lantiolle. Tämä toimii ainakin itselläni. Ei siis mitään vyötäröä korostavaa tai vyötäröltä kireää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan