Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset hakee jotain kirjekaveria tinderissä?

Vierailija
10.05.2022 |

Tapaaminen ei kiinnosta, mutta juttuseura kelpaa. Jos ei parin päivän sisällä tapaamista ole sovittu, ei sitä ole tulossa myöhemminkään.

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi mies, joka yrittää itse määritellä kuinka suhteissa ollaan ja pakottaa muut samaan muottiin.

Tuolla tyylillä jäät yksin. Keskity nyt vähän ihmisiin ja jos ihmiset eivät kiinnosta, osta ilmanukke tarpeittesi tyydyttämiseen. Nainen ei ole sinua varten. Sinä olet se ongelma, eikä muut.

Nimenomaan, jos viestittelee kaksi viikkoa ihmisen kanssa odottaen tapaamista, nii yksin tulee jäämään. Pari päivää ja tapaaminen sovittu, niin ei jää yksin.

Vierailija
42/100 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tapaa ketään parin viestin ja kuvan perusteella. Miehille usein riittää tiedoksi naisesta "on nainen", mutta minulle miehen persoona on tärkeä. Siksi haluan jutella useamman päivän, jotta saa helpommin filteröityä pois epäsopivat ja pelottavat tyypit - erittäin moni osaa esittää normaalia muutaman viestin verran, mutta kauhistuttavan moni paljastaa pimeän puolen muutaman päivän jälkeen. Niin monta kertaa olen blockannut hulluja ajatellen "herran kiitos en tavannut häntä livenä", että tästä en lipsu. Jos mies ei tätä ymmärrä, kuuluu hän nimenomaan Pelottavat kategoriaan, koska hän ei selkeästi ymmärrä eikä kunnioita naisen halua turvalliseen treffailuun.

Ymmärrän, mutta viesteillä pystyy kyllä paremmin peittämään oman todellisen minänsä ja varsinkin huonot puolet. Itse ymmärrän sen, että halutaan tavata nopeasti, ja kyllä itsekin haluan - koen, että täysin tuntemattomien Tinder-tyyppien kanssa on vähän epäluontevaa alkaa viestitellä kovin syvällisiä tai henkilökohtaisia asioita - onhan aina myös riskinä se, että toinen on feikkiprofiili, tai vaikkei olisikaan, ei tunnu luontevalta kirjoitella kovin syvällisiä/henkilökohtaisia ihmisen kanssa, jota en ole edes tavannut. Ja sitten taas jos kirjoitellaan vain pintapuolisia tai ei-niin-henkilökohtaisia asioita, jää "tutustuminenkin" pintapuoliseksi ja voi antaa jopa väärän kuvan siitä, miten toisen kanssa synkkaisi. Kun tapaa livenä, näkee ainakin, tullaanko juttuun, synkkaako, onko toisen kanssa kiva ja helppo olla - ja jos, niin siitä on luontevaa tavata uudestaan ja edetä luontevasti syvällisempiin aiheisiin.

Itse tekisin mieluusti vaikka niin, että päivän, kahden viestittelyn perusteella kuulostelisin, vaikuttaako toinen kiinnostavalta ja sellaiselta, jonka kanssa voisi synkata. Jos näin on, sovin tapaamisen - mutta kun siihenkin luultavasti menisi muutama päivä, on siinä siis muutama päivä lisää mahdollisuutta viestitellä. Ja tapaamisenhan voi perua, jos tulee esiin noita mainitsemiasi huonoja puolia tai jopa jos pimeä puoli alkaa pilkistellä rivien välistä.

N43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

UGH

Vierailija
44/100 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tietää, kiinnostaako edes tavata, jos ei ensin tutustu. Ei jostain valokuvasta ja parista faktasta kukaan kiinnostu.

Tämä just. Mulla oli ainakin aikanaan nuorena naisena tinderissä niin monta mätsiä, ettei olisi voinut mitenkään tavata kaikkia.

Tää on just tätä kun naiset keräilee niitä mätsejä kuin karkkeja irtokarkkitiskiltä. Keskittyisit pariin kolmeen mätsiin kerrallaan niin ei olisi tuota ongelmaa. Mutta ei voi, kun vaikka mätsäisi tosi kivalta vaikuttavan miehen kanssa niin pitää jatkaa swaippailua koska mitä jos tulee joku vielä parempi eteen.

Sitten sä ghostaat suurinta osaa niistä mätseistä kun on 50 miestä jonossa, ja silti jatkat swaippailua ja mätsien keräämistä. Sitten valitat että on tää deittailu niin vaikeeta.

Tyypillinen tinder-nainen siis.

Eli naisten pitäisi keskittyä pariin kolmeen matchiin, vaikka miehet melkein järjestelmällisesti swaippaavat kaikki oikealle? Mikäs logiikka tässä on?

Vierailija
45/100 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi mies, joka yrittää itse määritellä kuinka suhteissa ollaan ja pakottaa muut samaan muottiin.

Tuolla tyylillä jäät yksin. Keskity nyt vähän ihmisiin ja jos ihmiset eivät kiinnosta, osta ilmanukke tarpeittesi tyydyttämiseen. Nainen ei ole sinua varten. Sinä olet se ongelma, eikä muut.

Ai, olen tavannut ihmisiä alle kymmenen viestin jälkeen seksin merkeissä ja parin päivän viestittelyn jälkeen vakavemmassa mielessä, sittem tapaamisella on jompikumpi ollut sitä mieltä ettei kemiat oikein kohtaa, joten kahden viikon viestittely olis ollut molempien puolelta aivan ajanhukkaa. Joten tulen jatkossakin pitämään tästä periaatteesta kiinni, en etsi kirjekaveria ja onneksi on myös naisia, jotka ymmärtävät tämän.

Vierailija
46/100 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tapaa ketään parin viestin ja kuvan perusteella. Miehille usein riittää tiedoksi naisesta "on nainen", mutta minulle miehen persoona on tärkeä. Siksi haluan jutella useamman päivän, jotta saa helpommin filteröityä pois epäsopivat ja pelottavat tyypit - erittäin moni osaa esittää normaalia muutaman viestin verran, mutta kauhistuttavan moni paljastaa pimeän puolen muutaman päivän jälkeen. Niin monta kertaa olen blockannut hulluja ajatellen "herran kiitos en tavannut häntä livenä", että tästä en lipsu. Jos mies ei tätä ymmärrä, kuuluu hän nimenomaan Pelottavat kategoriaan, koska hän ei selkeästi ymmärrä eikä kunnioita naisen halua turvalliseen treffailuun.

En ymmärrä miksi jokaiseen aloitukseen pitää keksiä joku olkiukko ja tulla tahallaan väärinkäsittämään. Missä kohtaa aloitusta väitettiin, että pitäisi tavata parin viestin jälkeen? Puhuttiin parista viikosta, ei parista viestistä. Parissa päivässä kyllä saa selville kaiken oleellisen ihmisestä, jotta tietää onko järkeä edes tavata. Ellei sitten ole semmonen kerran päivässä yhden viestin lähettelijä.

Kokemukseni mukaan miehille enemmän kuin pari "mitä kuuluu" viestiä on sama kuin kirjekaveri. Hyvin harva malttaa odottaa edes paria päivää, vaan minullekin on useat kerrat suututtu kun en suostu tapaamaan tuntematonta alle 10 viestin perusteella. Ei ole siis olkiukko vaan ihan kokemusta.

Jo pelkkä "naiset etsii vain kirjekaveria" on niin passiivis-aggressiivinen lähestymistapa aiheeseen, että kuulostaa nimenomaan siltä että kyseessä on taas yksi tyyppi joka ottaa henkilökohtaisena loukkauksena kun nainen ei suostu kotitreffeihin parin viestin jälkeen.

Edelleen, kirjekaverin määritelmä tässä aloituksessa on parin viikon viestittely, ei parin hassun viestin kirjoittelua. Tahallaan väärinymmärtäjiä koko palsta täynnä.

Lainaus aloituksesta: "Jos ei parin päivän sisällä tapaamista ole sovittu"

PÄIVÄN, ei viikon. Parissa päivässä ei vielä paljoa ehdi tutustua, ja todennäköisesti kyse nimenomaan on vasta muutamasta viestistä siinä vaiheessa. Harva ehtii parissa päivässä hirveästi viestitella ja kuulostella toisen luonnetta.

Vierailija
47/100 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ymmärrän jotenkin tuon tarpeen kirjoittelulle, se on ihan ok että haluaa juttuseuraa. Mutta siellä pitäisi olla erikseen juttupuoli ja sitten livetapaamista haluavat. Mutta onhan se jossain baarissa sama asia, jotkut on viettämässä aikaa ja toiset hakemassa seuraa.

Itse olen sen verran arka ja ujo, että halusin vähän varmistua siitä ettei toinen ole täysin epäsopiva, ennen kuin menin tapaamaan jotakuta. Mutta ei niistä jutuista tullut mitään, missä kirjoiteltiin yli kuukausi. Nyt suunnitellaan yhteenmuuttoa miehen kanssa, jonka tapasin muutaman viestin jälkeen. Hänellä oli profiilissa sen verran paljon itsestään tietoa, että uskalsin tavata noin pian.

Ilmeisesti pelkkää sexiä haluaville pitäisi myös olla eri "osasto"?

Maailma nyt vaan ei toimi noin. Jokainen on ihan itse vastuussa itsestään. Aikuinen ihminen lopettaa viestittelyn, jos tuntuu ettei juttu etene mihinkään.

Vierailija
48/100 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen niin kiireinen, etten ehdi välttämättä treffata viikon sisällä. Ja haluan etukäteen selvittää, että kannattaako ko. mieheen edes kuluttaa niitä ainoita vapaahetkiä. Usein ei kannata.

Harva haluaa noin kiireisen kumppanin. Korkeintaan vakipanon.

Sinun kannattaa ainakin harrastaa sitä tinderissä juttelua ensin jos olet noin jyrkkä siitä mihin kukakin käyttää aikaansa. Vai onko se tärkeintä että pääsee treffeille vaikka sen kanssa joka ei itselle sovi kumppaniksi?

Mielipiteeni perustuu omaan kokemukseen vuosien takaa. Kirjoitellessa loi oman mielikuvan ventovieraasta ihmisestä. Vaikka ihminen olisi tavatessa ollut samanlainen kuin paperilla, se ei välttämättä vastannut mielikuvaa ja se tuntui pettymykseltä.

Lisäksi, että moni kirjeenvaihdolla tutustuvakin haluaa olla ainoa kirjeenvaihtokaveri. Hidastellessa moni kuitenkin sitten kirjoittelee monen muunkin kanssa ja sen selviäminen käy itsetunnon päälle.

Noin muuten asia ei ole ollut henkilökohtaisesti ajankohtainen pitkään aikaan.

Niin. Mutta aikuinen ihminen tietää, mikä on mielikuvan ja todellisuuden ero. Ja vaikka tuossa olisi jonkinlainen pettymys sattunutkin, niin se johtuu vain noiden erosta. Ja aikuinen ihminen tietää sen. Se ihminen saattaa olla jopa mukavampi kuin luulitkaan, jos annat mahdollisuuden ja tutustut livenä.

Suurin osa miehistä ei kykene itsereflektioon tai että tunnistaisi tunteitaan. Vanhemmista miehistä ei juuri kukaan. Miehille Tinder on karkkikauppa ja kuvittelevat, että nainen on heitä varten, he valitsevat naisen. Moni sössii suhteensa heti alkuun, kun ei pysty tarjoamaan mitään naiselle, kun tunneyhteyttä ei syntynyt kun oli niin kiire vaan päästä treffeille eli omat tarpeet edellä kun mennään niin luu jää käteen. Sitten ihmetellään, että onpa naiset nirsoja tai nainen ei antanut mahdollisuutta toisiin treffeihin. No ei kai seuraavia treffejä tule, jos mies ei osannut keskustella sitten livenäkään mitään, vaan seksi oli vaan mielessä. Jos mies olisi keskustellut niin tilanne olisi ihan toinen.

Eli tyhmä hakkaa päätään seinään, fiksu kirjoittelee ja oikeasti tutustuu naiseen.

Vierailija
49/100 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen niin kiireinen, etten ehdi välttämättä treffata viikon sisällä. Ja haluan etukäteen selvittää, että kannattaako ko. mieheen edes kuluttaa niitä ainoita vapaahetkiä. Usein ei kannata.

Miten ajattelit löytää aikaa seurustelulle?

En ole tuo, jolta kysyt, mutta on minullakin aika paljon kaikenlaista elämässä, plus lisäksi haluan myös sellaisia päiviä, että voin viettää aikaa täysin itsekseni. Tuntemattomien tapaaminen ei mene prioriteettilistani kärkeen, mutta jos olen ihastunut, rakastunut ja jos seurustelen, niin silloin tämä ihminen menee muiden kiireiden edelle. Joten kyllä sellaisellakin voi löytyä aikaa suhteelle, jolla on sinkkuna aktiivinen elämä.

Vierailija
50/100 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi jokaiseen aloitukseen pitää keksiä joku olkiukko ja tulla tahallaan väärinkäsittämään. Missä kohtaa aloitusta väitettiin, että pitäisi tavata parin viestin jälkeen? Puhuttiin parista viikosta, ei parista viestistä. Parissa päivässä kyllä saa selville kaiken oleellisen ihmisestä, jotta tietää onko järkeä edes tavata. Ellei sitten ole semmonen kerran päivässä yhden viestin lähettelijä.

Kokemukseni mukaan miehille enemmän kuin pari "mitä kuuluu" viestiä on sama kuin kirjekaveri. Hyvin harva malttaa odottaa edes paria päivää, vaan minullekin on useat kerrat suututtu kun en suostu tapaamaan tuntematonta alle 10 viestin perusteella. Ei ole siis olkiukko vaan ihan kokemusta.

Jo pelkkä "naiset etsii vain kirjekaveria" on niin passiivis-aggressiivinen lähestymistapa aiheeseen, että kuulostaa nimenomaan siltä että kyseessä on taas yksi tyyppi joka ottaa henkilökohtaisena loukkauksena kun nainen ei suostu kotitreffeihin parin viestin jälkeen.

Edelleen, kirjekaverin määritelmä tässä aloituksessa on parin viikon viestittely, ei parin hassun viestin kirjoittelua. Tahallaan väärinymmärtäjiä koko palsta täynnä.

Lainaus aloituksesta: "Jos ei parin päivän sisällä tapaamista ole sovittu"

PÄIVÄN, ei viikon. Parissa päivässä ei vielä paljoa ehdi tutustua, ja todennäköisesti kyse nimenomaan on vasta muutamasta viestistä siinä vaiheessa. Harva ehtii parissa päivässä hirveästi viestitella ja kuulostella toisen luonnetta.

Parissa päivässä ehtii tutustua sen verran, että tietää onko järkeä edes tavata. Vasta kasvotusten tietää, onko järkeä sitten jatkolle.

Vierailija
51/100 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan lähtisi miehen kanssa treffeille ennen kuin olen kirjoitellut riittävän pitkään. Mitenkään joka päivä ei tarvitse viestitellä tuossa vaiheessa, ettei kirjoittelun sinänsä pitäisi olla mitenkään erityisen kuormittavaa. Eihän siihen nyt montaa minuuttia mene silloin tällöin pistää viestiä.

Pidemmällä aikajaksolla saa selville paremmin, että millainen ihminen oikeasti on, esim. jos profiilissa on lueteltu useita urheiluharrastuksia ja annetaan kuvaa urheilullisesta ihmisestä (kuvathan voi olla vanhoja), mutta kirjoitellessa, kun kysyt, että mitäs mies on tehnyt viikonloppuna, tai mikä meininki sillä hetkellä, selviääkin, että on katsonut  pari leffaa, pelannut pleikkaria, ja tilannut pizzaa, mikä kertoo paljon enemmän kuin se profiili. Eikä tuostakaan paljoa voi päätellä ennen kuin tyyppi on vaan pelannut sitä pleikkaa pari viikkoa. Tämä nyt esimerkki lievimmästä päästä.

Kirjoitellessa voi päätellä paljonkin asioita: kirjoittaako kokonaisia lauseita sujuvasti, millainen suhtautuminen asioihin, millaisia asioita mielen päällä pidemmän päälle jne. Profiiliin nyt voi laittaa mitä vaan, mutta harva jaksaa ylläpitää mitään tekaistua roolia viikkoja. Naisilla on oikeasti iso riski, että tyyppi on joku sekopää nilkki, että olisi suorastaan vaarallista tavata tutustumatta paremmin.

Jos pitkän kirjoittelun jälkeen vielä kiinnostaa, niin tottakai sitten tavataan. Sitten ollaankin jo aika tuttuja keskenään, että voi suoraan hypätä ns. kolmansiin treffeihin, jos siltä tuntuu. ;) Ja kyllä mä seurustellessakin haluan kirjoitustaitoisen miehen, jolle ei ole ongelma laittaa viestiä silloin, kun ei nähdä.

Ja ne miehet, ketkä eivät jaksaneet lukea näin pitkää tekstiä, eivät ole mun kohderyhmää. ;)

Vierailija
52/100 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, mutta viesteillä pystyy kyllä paremmin peittämään oman todellisen minänsä ja varsinkin huonot puolet. Itse ymmärrän sen, että halutaan tavata nopeasti, ja kyllä itsekin haluan - koen, että täysin tuntemattomien Tinder-tyyppien kanssa on vähän epäluontevaa alkaa viestitellä kovin syvällisiä tai henkilökohtaisia asioita - onhan aina myös riskinä se, että toinen on feikkiprofiili, tai vaikkei olisikaan, ei tunnu luontevalta kirjoitella kovin syvällisiä/henkilökohtaisia ihmisen kanssa, jota en ole edes tavannut. Ja sitten taas jos kirjoitellaan vain pintapuolisia tai ei-niin-henkilökohtaisia asioita, jää "tutustuminenkin" pintapuoliseksi ja voi antaa jopa väärän kuvan siitä, miten toisen kanssa synkkaisi. Kun tapaa livenä, näkee ainakin, tullaanko juttuun, synkkaako, onko toisen kanssa kiva ja helppo olla - ja jos, niin siitä on luontevaa tavata uudestaan ja edetä luontevasti syvällisempiin aiheisiin.

Itse tekisin mieluusti vaikka niin, että päivän, kahden viestittelyn perusteella kuulostelisin, vaikuttaako toinen kiinnostavalta ja sellaiselta, jonka kanssa voisi synkata. Jos näin on, sovin tapaamisen - mutta kun siihenkin luultavasti menisi muutama päivä, on siinä siis muutama päivä lisää mahdollisuutta viestitellä. Ja tapaamisenhan voi perua, jos tulee esiin noita mainitsemiasi huonoja puolia tai jopa jos pimeä puoli alkaa pilkistellä rivien välistä.

N43

Huoh. Niin, ei tietenkään kirjoittelu paljasta kaikkea, mutta jos säännönmukaisesti 90% matcheistä paljastuu jollain lailla vaarallisiksi tai vähintään epäsopiviksi viikon sisällä, niin TODELLAKIN haluan odottaa sen noin viikon (viestittelyn määrästä riippuen).

Paljon mieluummin otan sen riskin että jäljelle jääneestä 10%sta paljastuu treffeillä jotain ikävää ja olen tuhlannut aikaa viikon viestittelyyn, kuin että 90+ %sta paljastuu treffeillä jotain ikävää, saan stalkkerin tai menetän henkeni, ja lisäksi juoksen treffeillä väsyneenä joka ilta. Helppo valinta.

Vierailija
53/100 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N43

Ei ole mitään järkeä edes tavata, jos elämäntyylit eivät kohtaa. Se tuskin on kovin syvällistä juttelua, vaan perusfaktojen selvittelyä, eikä selviä muutamalla viestillä. Jokaisella on näitä no go-ehtoja ja kyllä ne vaan kannattaa selvittää ihan aluksi. Muuten käyt sadoilla täysin turhilla treffeillä.

Vierailija
54/100 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N43

Ei ole mitään järkeä edes tavata, jos elämäntyylit eivät kohtaa. Se tuskin on kovin syvällistä juttelua, vaan perusfaktojen selvittelyä, eikä selviä muutamalla viestillä. Jokaisella on näitä no go-ehtoja ja kyllä ne vaan kannattaa selvittää ihan aluksi. Muuten käyt sadoilla täysin turhilla treffeillä.

Joo, tosiaan tuollaisia elämäntyyliin liittyviä asioita toki voi selvitellä ennen treffejä. Mutta luulisi, että niitä itselle tärkeitä asioita saisi selville muutaman päivänkin aikana - edes sillä lailla suuntaa-antavasti, että saa jo karsittua pois ehdottomasti vääränlaiset. Eihän minunkaan pointtini ollut, ettei kannattaisi viestitellä mitään, vaan että en itsekään haluaisi kirjoitella ensin paria viikkoa ennen kuin edes otetaan puheeksi tapaaminen. Kaikki, joiden kanssa olen itse mennyt treffeille, ovat olleet sellaisia, joiden kohdalla tuntui jo sen parin päivän viestittelyn aikana, että vaikuttaa kivalta tyypiltä, ja sellaiselta, että meillä voisi olla jotain yhteistä. Tietysti joitain elämäntyyliin liittyviä asioita on helppo peitelläkin, kuten päihde- tai peliongelmaa, eli yllätyksiä voi silti tulla. Mutta jos itselle on vaikka tärkeää, että toinen käy töissä tai ei halua lapsia, nämä saa kyllä selville nopeastikin.

Vierailija
55/100 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tietää, kiinnostaako edes tavata, jos ei ensin tutustu. Ei jostain valokuvasta ja parista faktasta kukaan kiinnostu.

Tämä just. Mulla oli ainakin aikanaan nuorena naisena tinderissä niin monta mätsiä, ettei olisi voinut mitenkään tavata kaikkia.

Tää on just tätä kun naiset keräilee niitä mätsejä kuin karkkeja irtokarkkitiskiltä. Keskittyisit pariin kolmeen mätsiin kerrallaan niin ei olisi tuota ongelmaa. Mutta ei voi, kun vaikka mätsäisi tosi kivalta vaikuttavan miehen kanssa niin pitää jatkaa swaippailua koska mitä jos tulee joku vielä parempi eteen.

Sitten sä ghostaat suurinta osaa niistä mätseistä kun on 50 miestä jonossa, ja silti jatkat swaippailua ja mätsien keräämistä. Sitten valitat että on tää deittailu niin vaikeeta.

Eli naisten pitäisi keskittyä pariin kolmeen matchiin, vaikka miehet melkein järjestelmällisesti swaippaavat kaikki oikealle? Mikäs logiikka tässä on?

Miehen logiikka.

Toki voi keskittyä pariin kolmeen ekaan matchiin, mutta tulisihan niittenkin kanssa ensin kirjoiteltua, ja todettua osa vääräksi, ja sitten pari kolme uutta kehiin.

Vierailija
56/100 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan lähtisi miehen kanssa treffeille ennen kuin olen kirjoitellut riittävän pitkään. Mitenkään joka päivä ei tarvitse viestitellä tuossa vaiheessa, ettei kirjoittelun sinänsä pitäisi olla mitenkään erityisen kuormittavaa. Eihän siihen nyt montaa minuuttia mene silloin tällöin pistää viestiä.

Pidemmällä aikajaksolla saa selville paremmin, että millainen ihminen oikeasti on, esim. jos profiilissa on lueteltu useita urheiluharrastuksia ja annetaan kuvaa urheilullisesta ihmisestä (kuvathan voi olla vanhoja), mutta kirjoitellessa, kun kysyt, että mitäs mies on tehnyt viikonloppuna, tai mikä meininki sillä hetkellä, selviääkin, että on katsonut  pari leffaa, pelannut pleikkaria, ja tilannut pizzaa, mikä kertoo paljon enemmän kuin se profiili. Eikä tuostakaan paljoa voi päätellä ennen kuin tyyppi on vaan pelannut sitä pleikkaa pari viikkoa. Tämä nyt esimerkki lievimmästä päästä.

Kirjoitellessa voi päätellä paljonkin asioita: kirjoittaako kokonaisia lauseita sujuvasti, millainen suhtautuminen asioihin, millaisia asioita mielen päällä pidemmän päälle jne. Profiiliin nyt voi laittaa mitä vaan, mutta harva jaksaa ylläpitää mitään tekaistua roolia viikkoja. Naisilla on oikeasti iso riski, että tyyppi on joku sekopää nilkki, että olisi suorastaan vaarallista tavata tutustumatta paremmin.

Jos pitkän kirjoittelun jälkeen vielä kiinnostaa, niin tottakai sitten tavataan. Sitten ollaankin jo aika tuttuja keskenään, että voi suoraan hypätä ns. kolmansiin treffeihin, jos siltä tuntuu. ;) Ja kyllä mä seurustellessakin haluan kirjoitustaitoisen miehen, jolle ei ole ongelma laittaa viestiä silloin, kun ei nähdä.

Ja ne miehet, ketkä eivät jaksaneet lukea näin pitkää tekstiä, eivät ole mun kohderyhmää. ;)

Näin juuri. Aamen. Kirjoitettu teksti on avain ihmisen aivoihin ja helppo havaita mm. looginen päättelykyky ja mielenterveyden vinoumat kirjoitetusta tekstistä. Ihminen, joka ei osaa tuottaa tekstiä, ei osaa myöskään ajatella loogisesti. Itselleni tämä on se juttu, johon ihmisessä ihastun eli olen sapioseksuaali ja looginen ajattelu ja keskustelu on suhteen suola. Sen takia se katsotaan heti aluksi.

Vierailija
57/100 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N43

Huoh. Niin, ei tietenkään kirjoittelu paljasta kaikkea, mutta jos säännönmukaisesti 90% matcheistä paljastuu jollain lailla vaarallisiksi tai vähintään epäsopiviksi viikon sisällä, niin TODELLAKIN haluan odottaa sen noin viikon (viestittelyn määrästä riippuen).

Paljon mieluummin otan sen riskin että jäljelle jääneestä 10%sta paljastuu treffeillä jotain ikävää ja olen tuhlannut aikaa viikon viestittelyyn, kuin että 90+ %sta paljastuu treffeillä jotain ikävää, saan stalkkerin tai menetän henkeni, ja lisäksi juoksen treffeillä väsyneenä joka ilta. Helppo valinta.

Ok, ymmärrän. Ja kukin saa tietysti tehdä, kuten haluaa. Itselläni ei ole kokemusta sellaisesta, että toinen olisi osoittautunut jotenkin ikäväksi, joten ehkä en siksi ole ollut niin varovainen - ja toisaalta olen biseksuaali, eli treffaillut naisiakin, ja naisten kohdalla ei ehkä ole ihan kaikkia samoja riskejä mitä miesten (tai siis hulluja on molemmissa sukupuolissa, mutta uhkaavuuden aste on ehkä eri). Ja täysin epäsopivista on tajunnut jo viestittelyn alkuvaiheessa, että EI. Yhdelle kaverilleni sitten taas kävi niin, että vasta kuukauden kuluttua tapailusta alkoi paljastua toisen mt-ongelmat. Joten tietysti kaikenlaista voi tulla vastaan.

Vierailija
58/100 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnettomia, kärsivät yksinäisyydestä, mutteivat halua ketään elämäänsä.

Kannattaa väistää.

Paitsi jos on itse samanlainen. Kaikki eivät tosiaan halua fyysisesti ihmistä lähelleen mutta se ei tarkoita etteikö haluaisi keskusteluseuraa. Kunhan tämä on kaikille selvää, en näe asiassa ongelmaa.

Vierailija
59/100 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N43

Joo, tosiaan tuollaisia elämäntyyliin liittyviä asioita toki voi selvitellä ennen treffejä. Mutta luulisi, että niitä itselle tärkeitä asioita saisi selville muutaman päivänkin aikana - edes sillä lailla suuntaa-antavasti, että saa jo karsittua pois ehdottomasti vääränlaiset. Eihän minunkaan pointtini ollut, ettei kannattaisi viestitellä mitään, vaan että en itsekään haluaisi kirjoitella ensin paria viikkoa ennen kuin edes otetaan puheeksi tapaaminen. Kaikki, joiden kanssa olen itse mennyt treffeille, ovat olleet sellaisia, joiden kohdalla tuntui jo sen parin päivän viestittelyn aikana, että vaikuttaa kivalta tyypiltä, ja sellaiselta, että meillä voisi olla jotain yhteistä. Tietysti joitain elämäntyyliin liittyviä asioita on helppo peitelläkin, kuten päihde- tai peliongelmaa, eli yllätyksiä voi silti tulla. Mutta jos itselle on vaikka tärkeää, että toinen käy töissä tai ei halua lapsia, nämä saa kyllä selville nopeastikin.

Eli sinullekin selviää ihan muutamassa päivässä, että mies on alkoholisti ja viettää kaikki juhlat ja viikonlopun enemmän tai vähemmän alkoholin parissa, mies on työnarkomaani, joka ei vietä vapaa-aikaa tai lomia sinun mökilläsi, mies on matkailija, joka viettää kaikki lomansa ulkomailla, vaikka sinä mökkeilet. Sinä olet kasvissyöjä ja mies ei ym ym. suhteen kannalta hankaloittavia asioita, joista voi tulla ongelma.

Nämä eivät selviä muutamalla viestillä.

Vierailija
60/100 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies swaippaa 100 oikealle = 3 mätsiä. Nainen swaippaa 100 oikealle = 80-90 mätsiä.

Turha valittaa ettei ole aikaa tai energiaa tutustua jos keräilee mätsejä kuin Pokemoneja. Se oli se logiikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä