Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset hakee jotain kirjekaveria tinderissä?

Vierailija
10.05.2022 |

Tapaaminen ei kiinnosta, mutta juttuseura kelpaa. Jos ei parin päivän sisällä tapaamista ole sovittu, ei sitä ole tulossa myöhemminkään.

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen niin kiireinen, etten ehdi välttämättä treffata viikon sisällä. Ja haluan etukäteen selvittää, että kannattaako ko. mieheen edes kuluttaa niitä ainoita vapaahetkiä. Usein ei kannata.

Harva haluaa noin kiireisen kumppanin. Korkeintaan vakipanon.

Sinun kannattaa ainakin harrastaa sitä tinderissä juttelua ensin jos olet noin jyrkkä siitä mihin kukakin käyttää aikaansa. Vai onko se tärkeintä että pääsee treffeille vaikka sen kanssa joka ei itselle sovi kumppaniksi?

Mielipiteeni perustuu omaan kokemukseen vuosien takaa. Kirjoitellessa loi oman mielikuvan ventovieraasta ihmisestä. Vaikka ihminen olisi tavatessa ollut samanlainen kuin paperilla, se ei välttämättä vastannut mielikuvaa ja se tuntui pettymykseltä.

Lisäksi, että moni kirjeenvaihdolla tutustuvakin haluaa olla ainoa kirjeenvaihtokaveri. Hidastellessa moni kuitenkin sitten kirjoittelee monen muunkin kanssa ja sen selviäminen käy itsetunnon päälle.

Noin muuten asia ei ole ollut henkilökohtaisesti ajankohtainen pitkään aikaan.

Vierailija
22/100 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen niin kiireinen, etten ehdi välttämättä treffata viikon sisällä. Ja haluan etukäteen selvittää, että kannattaako ko. mieheen edes kuluttaa niitä ainoita vapaahetkiä. Usein ei kannata.

Sinun kannattaa ainakin harrastaa sitä tinderissä juttelua ensin jos olet noin jyrkkä siitä mihin kukakin käyttää aikaansa. Vai onko se tärkeintä että pääsee treffeille vaikka sen kanssa joka ei itselle sovi kumppaniksi?

Mielipiteeni perustuu omaan kokemukseen vuosien takaa. Kirjoitellessa loi oman mielikuvan ventovieraasta ihmisestä. Vaikka ihminen olisi tavatessa ollut samanlainen kuin paperilla, se ei välttämättä vastannut mielikuvaa ja se tuntui pettymykseltä.

Lisäksi, että moni kirjeenvaihdolla tutustuvakin haluaa olla ainoa kirjeenvaihtokaveri. Hidastellessa moni kuitenkin sitten kirjoittelee monen muunkin kanssa ja sen selviäminen käy itsetunnon päälle.

Eli sinulla on ongelmia ja yleistät sen koskemaan kaikkia. Kannattaa vähän avartaa maailmankuvaa, kaikki ei ole kuin sinä ja halua käyttää aikaa niiden epäsopivien tapaamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sinulla on ongelmia ja yleistät sen koskemaan kaikkia. Kannattaa vähän avartaa maailmankuvaa, kaikki ei ole kuin sinä ja halua käyttää aikaa niiden epäsopivien tapaamiseen.

En väitä, että kaikki toimisivat tavallani. Pitkäaikainen kirjoittelu voi olla samanlaista ajanhukkaa kuin treffit väärän ihmisen kanssa. 

Vierailija
24/100 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tässä tarkoitetaan kirjekaverilla?

Jos nainen haluaa viestitellä useamman kuin 2 viestiä niin on " kirjekaveria" etsimässä. Miehet haluaa heti tavata. Miehet eivät tajua, minkä riskin nainen ottaa, kun tapaa jonkun random sällin. Pahimmassa tapauksessa saat jonkun hullun stalkkerin perääsi.

Ne miesten viestit kun eivät ole edes kovin pitkiä tai kummoisia. Ei niistä hetkessä saa irti turvatakuita, että ei ole minkään hullun rais ka ri mur haa jan kanssa liikenteessä. 

Vierailija
25/100 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan siellä hakea just sitä mitä huvittaa. Älä pyöri sellaisten kanssa joiden kanssa menee tavoitteet ristiin. Joku voi hakea vaan juttuseuraa ja se on yhtä ok kuin seksiseurankin hakeminen.

Se ei kylläkään ole kirjekaveripalvelu vaan nimenomaan treffipalvelu. Jos haet kirjekaveriseuraa niin hae sitä muualta.

Se on alusta, jota voi käyttää kuten haluaa.

Vierailija
26/100 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ymmärrän jotenkin tuon tarpeen kirjoittelulle, se on ihan ok että haluaa juttuseuraa. Mutta siellä pitäisi olla erikseen juttupuoli ja sitten livetapaamista haluavat. Mutta onhan se jossain baarissa sama asia, jotkut on viettämässä aikaa ja toiset hakemassa seuraa.

Itse olen sen verran arka ja ujo, että halusin vähän varmistua siitä ettei toinen ole täysin epäsopiva, ennen kuin menin tapaamaan jotakuta. Mutta ei niistä jutuista tullut mitään, missä kirjoiteltiin yli kuukausi. Nyt suunnitellaan yhteenmuuttoa miehen kanssa, jonka tapasin muutaman viestin jälkeen. Hänellä oli profiilissa sen verran paljon itsestään tietoa, että uskalsin tavata noin pian.

Vierailija
27/100 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaa ketään parin viestin ja kuvan perusteella. Miehille usein riittää tiedoksi naisesta "on nainen", mutta minulle miehen persoona on tärkeä. Siksi haluan jutella useamman päivän, jotta saa helpommin filteröityä pois epäsopivat ja pelottavat tyypit - erittäin moni osaa esittää normaalia muutaman viestin verran, mutta kauhistuttavan moni paljastaa pimeän puolen muutaman päivän jälkeen. Niin monta kertaa olen blockannut hulluja ajatellen "herran kiitos en tavannut häntä livenä", että tästä en lipsu. Jos mies ei tätä ymmärrä, kuuluu hän nimenomaan Pelottavat kategoriaan, koska hän ei selkeästi ymmärrä eikä kunnioita naisen halua turvalliseen treffailuun.

Vierailija
28/100 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumppani on vähän eri asia kuin randomihminen netissä. Ainakin suurimmalle osalle mutta saatathan sinä olla poikkeus ja sinä haluat heihin saman verran käyttää aikaasi.

Mistä sitä aikaa siunautuu suhteen edetessä, ellei yhteen muuteta?

Tärkeille asioille kyllä järjestyy aikaa.

Vierailija
29/100 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tapaa ketään parin viestin ja kuvan perusteella. Miehille usein riittää tiedoksi naisesta "on nainen", mutta minulle miehen persoona on tärkeä. Siksi haluan jutella useamman päivän, jotta saa helpommin filteröityä pois epäsopivat ja pelottavat tyypit - erittäin moni osaa esittää normaalia muutaman viestin verran, mutta kauhistuttavan moni paljastaa pimeän puolen muutaman päivän jälkeen. Niin monta kertaa olen blockannut hulluja ajatellen "herran kiitos en tavannut häntä livenä", että tästä en lipsu. Jos mies ei tätä ymmärrä, kuuluu hän nimenomaan Pelottavat kategoriaan, koska hän ei selkeästi ymmärrä eikä kunnioita naisen halua turvalliseen treffailuun.

En ymmärrä miksi jokaiseen aloitukseen pitää keksiä joku olkiukko ja tulla tahallaan väärinkäsittämään. Missä kohtaa aloitusta väitettiin, että pitäisi tavata parin viestin jälkeen? Puhuttiin parista viikosta, ei parista viestistä. Parissa päivässä kyllä saa selville kaiken oleellisen ihmisestä, jotta tietää onko järkeä edes tavata. Ellei sitten ole semmonen kerran päivässä yhden viestin lähettelijä.

Vierailija
30/100 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi jokaiseen aloitukseen pitää keksiä joku olkiukko ja tulla tahallaan väärinkäsittämään. Missä kohtaa aloitusta väitettiin, että pitäisi tavata parin viestin jälkeen? Puhuttiin parista viikosta, ei parista viestistä. Parissa päivässä kyllä saa selville kaiken oleellisen ihmisestä, jotta tietää onko järkeä edes tavata. Ellei sitten ole semmonen kerran päivässä yhden viestin lähettelijä.

Kokemukseni mukaan miehille enemmän kuin pari "mitä kuuluu" viestiä on sama kuin kirjekaveri. Hyvin harva malttaa odottaa edes paria päivää, vaan minullekin on useat kerrat suututtu kun en suostu tapaamaan tuntematonta alle 10 viestin perusteella. Ei ole siis olkiukko vaan ihan kokemusta.

Jo pelkkä "naiset etsii vain kirjekaveria" on niin passiivis-aggressiivinen lähestymistapa aiheeseen, että kuulostaa nimenomaan siltä että kyseessä on taas yksi tyyppi joka ottaa henkilökohtaisena loukkauksena kun nainen ei suostu kotitreffeihin parin viestin jälkeen.

Vierailija
31/100 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan miehille enemmän kuin pari "mitä kuuluu" viestiä on sama kuin kirjekaveri. Hyvin harva malttaa odottaa edes paria päivää, vaan minullekin on useat kerrat suututtu kun en suostu tapaamaan tuntematonta alle 10 viestin perusteella. Ei ole siis olkiukko vaan ihan kokemusta.

Jo pelkkä "naiset etsii vain kirjekaveria" on niin passiivis-aggressiivinen lähestymistapa aiheeseen, että kuulostaa nimenomaan siltä että kyseessä on taas yksi tyyppi joka ottaa henkilökohtaisena loukkauksena kun nainen ei suostu kotitreffeihin parin viestin jälkeen.

Edelleen, kirjekaverin määritelmä tässä aloituksessa on parin viikon viestittely, ei parin hassun viestin kirjoittelua. Tahallaan väärinymmärtäjiä koko palsta täynnä.

Vierailija
32/100 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina on näitä "hitaasti eteneviä", joiden kanssa ei mikään koskaan mihinkään etenekään. Kannattaa lopettaa, jos ei parissa viikossa ole tapaamishalukkuutta. Joku tietysti jaksaa, kun tinderöi samalla monen muunkin kanssa samaan aikaan ja tapailee niitä muita.

Tai miksi itse matsäät sapioseksuaalien ja demiseksuaalien kanssa? Usein he sanovat tämän ihan suoraan profiilissaan mutta silti joku sekunttimies haluaa heti tavata, vaikka jos olisi lukenut toisen profiilin niin olisi ymmärtänyt, että ensin tutustutaan kunnolla ja vasta sitten seksiin. Teidän takia naiset poistuvat treffipalveluista.

Jos etsii pelkkää seksiä niin reilua olisi kertoa se suoraan profiilissaan. Ja seksiä ei edes tule kun sekuntihousu pilaa tunnelman hosumisellaan.

Vierailija
33/100 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ajattelit löytää aikaa seurustelulle?

Vierailija
34/100 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi mies, joka yrittää itse määritellä kuinka suhteissa ollaan ja pakottaa muut samaan muottiin.

Tuolla tyylillä jäät yksin. Keskity nyt vähän ihmisiin ja jos ihmiset eivät kiinnosta, osta ilmanukke tarpeittesi tyydyttämiseen. Nainen ei ole sinua varten. Sinä olet se ongelma, eikä muut.

Vierailija
35/100 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat sukupuolet tekevät tuota. En ymmärrä tällaista toimintaa. On täyttä ajanhukkaa jutella viikkokaupalla, ja tapaamisen yhteydessä huomataan, ettei keskinäinen kemia natsaa ei sitten yhtään.

Ajanhukkaa olisi myös tavata jotain idioottia. Haluan tutustua ensin.

Vierailija
36/100 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Mutta aikuinen ihminen tietää, mikä on mielikuvan ja todellisuuden ero. Ja vaikka tuossa olisi jonkinlainen pettymys sattunutkin, niin se johtuu vain noiden erosta. Ja aikuinen ihminen tietää sen. Se ihminen saattaa olla jopa mukavampi kuin luulitkaan, jos annat mahdollisuuden ja tutustut livenä.

Vierailija
37/100 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle tosiaankin riittää, että se toinen on nainen ja nätti.

Naiselle muutkin asiat on tärkeitä ja ne pitää selvittää ensin. Tuossa voi mennä parista päivästä pariin viikkoon, riippuen sen miehen kommunikointitavasta.

Ei siis mikään kiire tapaamisille.

Mikä siinä kirjottelussa on niin vaikeaa? Kaikki osaavat kirjottaa. Luulisi miestenkin haluavan tietää enemmän mahdollisesta treffikumppanistaan.

Vierailija
38/100 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää naiset sortuko painostuksen alla. Nämä heti tapaamista haluavat ovat mielenterveysongelmaisia raiskaajia ja murhaajia. Näitä on ollut jo niin paljon Tinderissä, että ihan täysillä ei mies käy, jos ehdottaa pikatreffejä naisille. Täytyy olla jossain kuplassa elänyt, jos ei ymmärrä, että turvallisuus on kaikki kaikessa nettitreffeissä, naiselle nimenomaan.

Vierailija
39/100 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat sukupuolet tekevät tuota. En ymmärrä tällaista toimintaa. On täyttä ajanhukkaa jutella viikkokaupalla, ja tapaamisen yhteydessä huomataan, ettei keskinäinen kemia natsaa ei sitten yhtään.

TÄMÄ!

Vierailija
40/100 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tietää, kiinnostaako edes tavata, jos ei ensin tutustu. Ei jostain valokuvasta ja parista faktasta kukaan kiinnostu.

Tämä just. Mulla oli ainakin aikanaan nuorena naisena tinderissä niin monta mätsiä, ettei olisi voinut mitenkään tavata kaikkia.

Tää on just tätä kun naiset keräilee niitä mätsejä kuin karkkeja irtokarkkitiskiltä. Keskittyisit pariin kolmeen mätsiin kerrallaan niin ei olisi tuota ongelmaa. Mutta ei voi, kun vaikka mätsäisi tosi kivalta vaikuttavan miehen kanssa niin pitää jatkaa swaippailua koska mitä jos tulee joku vielä parempi eteen.

Sitten sä ghostaat suurinta osaa niistä mätseistä kun on 50 miestä jonossa, ja silti jatkat swaippailua ja mätsien keräämistä. Sitten valitat että on tää deittailu niin vaikeeta.

Tyypillinen tinder-nainen siis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän