Vierailija

Olimme avaamassa tiliä parivuotiaalle lapsellemme kun virkailija olisi halunnut ottaa puheeksi meidän vanhempien raha-asiat. Hän kysyi että voiko näistä puhua vapaasti molempien kuullen. Mies vastasi hätäisesti: ei.

Olen nyt aika kummissani, meillä on yhteinen asuntolaina, yhteinen talous. Olen luullut ettemme salaile näissä asioissa. Palkkatulotkin on suunnilleen yhtä suuret, ei ole mitään elätettävä/elättäjä-asetelmaa.

Mitä tästä nyt pitäisi ajatella. Miksi te salaatte varallisuus- tai tulotietoja puolisolta?

• ylös 635
  • alas 48

Sivut

Kommentit (716)

Vierailija

Kysyikkö mieheltä miksi se vastasi ei? Että onko sillä joku säästötili kenties? Vai velkaa?

• ylös 839
  • alas 6
Vierailija

se saa paaljon kovempaa palkkaa kuin on antanut ymmärtää eikä halua, että saat tietää ja alat vaatia enemmän panostusta :D

• ylös 791
  • alas 17
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

itse en kerro totuutta palkastani miehelleni, koska saisin kuulla siitä koko ajan. Eli saan ainakin 2000e enemmän. Mutta tietty maksan sitten kovempia veroja.

• ylös 179
  • alas 348
Vierailija

Ei ole tullut salattua mitään pankkiasioita. Kaikki ollut yhteistä, rehellistä, ja avointa

• ylös 314
  • alas 11
Vierailija

Mies on "unohtanut" kertoa kaikista palkankorotuksistaan ja sinä olet maksanut vanhempainvapaat omista säästöistäsi? :D

• ylös 823
  • alas 18
Vierailija

Mies pyörittääkin toista perhettä ja jää kiinni, jos hänen rahaliikennettään aletaan tutkia? 

• ylös 563
  • alas 19
Vierailija

Jokaisella pitäisi olla oma erillinen tili omaa käyttöä varten, edes muutama satku jos toinen häipyy vieden kaiken muun. Miehillä usein on.

• ylös 361
  • alas 20
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kysyikkö mieheltä miksi se vastasi ei? Että onko sillä joku säästötili kenties? Vai velkaa?

En ole kysynyt vielä. Olen jotenkin niin hämmentynyt asiasta, loukkaantunutkin, että pitää sulatella. Pelkään että mies keksii jonkun hätävalheen, eikä ole rehellinen.

Ap

• ylös 401
  • alas 44
Vierailija

Ei varmaan varsinaisesti salailla mitään, mutta ei mulla tarkkaa käsitystä hänen rahoistaan ole. Sama toisinpäin. Ainoastaan omat tilit ja raha-asiat meillä. 

• ylös 120
  • alas 3
Vierailija

Tarkastahan miehen verotiedot. Voi olla että tienaa enemmän kuin väittää tai sitten rahaa uppoaa johonkin addiktioon

• ylös 600
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tarkastahan miehen verotiedot. Voi olla että tienaa enemmän kuin väittää tai sitten rahaa uppoaa johonkin addiktioon

Tätä kyllä mietin. Siellähän näkyy mahdolliset pääomatulotkin. Pitää vissiin mennä paikan päälle verotoimistoon?

Ap

• ylös 416
  • alas 13

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.