Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

outo tunne sydämessä koko ajan

Vierailija
10.05.2022 |

Talvella oli tällaista muutamia viikkoja, sitten helpotti. Nyt on taas ollut. Sellaista värinää, itse sydän lyönee taustalla tasaisesti mutta rintakehässä outo värinä ja lepatus. Yhtenä yönä tuli tykytyskohtaus, jossa sydänkin hakkasi ainakin 15 minuuttia pariasataa. Talvella tehtiin Holter-mittaus mutta se näytti silloin OK. Tosin just tuolloin olikin parempi olotila. Kai tilattava taas lääkäri. Stressiä? Mitä?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokote toimii

Ymmärrättekö että nämä perusteettomat väitteet nimenomaan tekee teidän asialle hallaa? Kukaan tolkun ihminen ei voi ottaa teitä tosissaan. Minunkin vastaavat ongelmat tapahtui kauan ennen rokotetta.

Mikä se "meidän asia" on? En ole ko. henkilö, mutta ainakin omalta osalta rokottamattomuus on vain henkilökohtainen valinta koska välitän omasta terveydestä enkä luota "big pharman" hyvään hyvyyteen.

Arvatenkaan ei ole mitään ongelmaa luottaa kaiken maailman käärmeöljykauppiaiden hyvään hyvyyteen.

Vierailija
22/42 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtauksellinen flimmeri/flutteri todennäköisimmin joka kääntyy itsestään takaisin sinusrytmiin. Käy lääkärissä, saat varmaa betasalpaajat tohon nii niistä pitäis olla apua jo. 

Olen tuo joka kävi sydänkäyrässä "lepattavan" olon takia. Sydänkäyrässä ei ollut mitään epänormaalia, ainoa että sydän löi nopeasti. Se lepattava olo oli päällä koko ajan kun käyrää otettiin, mutta rytmihäiriötä ei siinä kohtaa tullut. Voiko tuo olla flimmeri?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flimmeri näkyy EKG:ssa kyllä tosi selvästi, eli jos oli normaali eli sinusrytmi EKG:ssa nii ei sulla ainakaan sillä hetkellä ollu rytmihäiriötä johon flimmeri lukeutuu

Vierailija
24/42 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti on stressiä. Mullakin tulee tuollaisia oireita stressistä, mutta mulla kyllä beetasalpaaja auttaa tosi hyvin. Mutta jos asia vaivaa sua ja varsinkin kun ei beetasalpaajakaan auta, niin käy ihmeessä lääkärillä uudelleen. Kahvia ja muuta vastaavaa kofeiinipitoista ei nyt kannata ollenkaan juoda. 

Vierailija
25/42 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Long covid voi oireilla tuolla tavalla. 

Vierailija
26/42 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ottanu 2 rokotetta ja mulla sydänoireita. Johtu anemiasta, loppu rautalisällä.

Vierailija
27/42 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI teidän pitää pelotella ja syytellä ihmisiä rokotteen ottamisesta?! Itse en ole ottanut, koska en koe tarvetta ja hyvä vastustuskyky, mutta vakavasti sairas läheiseni on ja ilman niitä hän luultavasti menehtyisi jos saisi koronan.

Vierailija
28/42 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli yli kk rokotteen oton jälkeen outoja tykytyskohtauksia ja muljahteluja. Varsinkin sellaiset oli ikäviä että yhtäkkiä sydän jätti lyönnin välistä ja siitä meinasi iskeä paniikki. Varsinkin illalla sydän ei rauhoittunut millään ja jompikumpi käsi saattoi vain puutua. Oli hirveää aikaa. Jäi yhteen rokotteeseen.

Vierailija
29/42 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin oli yli kk rokotteen oton jälkeen outoja tykytyskohtauksia ja muljahteluja. Varsinkin sellaiset oli ikäviä että yhtäkkiä sydän jätti lyönnin välistä ja siitä meinasi iskeä paniikki. Varsinkin illalla sydän ei rauhoittunut millään ja jompikumpi käsi saattoi vain puutua. Oli hirveää aikaa. Jäi yhteen rokotteeseen.

Eli siis yli kuukauden kesti nuo oireet.

Vierailija
30/42 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä pelottele ja syyllistä. Kaikki tieto on tosiaan ollut kaikkien saatavilla, en voi sille mitään, jos teitä ei oma terveys ole sitäkään vähää kiinnostanut. No saitte laittaa someen laastarikuvan ja tuli paljon tykkäyksiä. Pärjäilkää.

Vierailija
31/42 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtauksellinen flimmeri/flutteri todennäköisimmin joka kääntyy itsestään takaisin sinusrytmiin. Käy lääkärissä, saat varmaa betasalpaajat tohon nii niistä pitäis olla apua jo. 

Olen tuo joka kävi sydänkäyrässä "lepattavan" olon takia. Sydänkäyrässä ei ollut mitään epänormaalia, ainoa että sydän löi nopeasti. Se lepattava olo oli päällä koko ajan kun käyrää otettiin, mutta rytmihäiriötä ei siinä kohtaa tullut. Voiko tuo olla flimmeri?

Mulla juuri samanlaista. Se tykytyskohtaus on sitten asia erikseen ja niitäkin tulee mutta kesto on lähinnä sekunteja. Tuo väpätys lähinnä koko ajan. Ap

Vierailija
32/42 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te muutamat tomppelit kuvittelette että rokote pystyy poistamaan kaikki vaivat maailmasta? Niin että mikään vaiva ei missään tapauksessa osu ajallisesti sattumalta yhteen rokotteen annon kanssa? Tuo kaikkien terveysongelmien liittäminen rokotteeseen ilman mitään perusteita ja sillä mehustelu on sairauden oire.

Vierailija
33/42 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla juuri samanlaista. Se tykytyskohtaus on sitten asia erikseen ja niitäkin tulee mutta kesto on lähinnä sekunteja. Tuo väpätys lähinnä koko ajan. Ap

Joku aika sitten lehdessä oli juttua Nanna Karalahden loppuun palamisesta ja hän kuvaili mielestäni samanlaista oloa. T. Tuo käyrässä käynyt

Vierailija
34/42 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku aika sitten lehdessä oli juttua Nanna Karalahden loppuun palamisesta ja hän kuvaili mielestäni samanlaista oloa. T. Tuo käyrässä käynyt

Tässä: "Nanna palaa viime talveen ja öisiin kohtauksiin. Inhottavaan, lepattavaan oloon, josta ei päässyt eroon millään." Tuosta jutusta jäi mieleen sana lepatus kuvaamaan sitä oloa ja tässäkin ketjussa joku sitä ehti käyttää, taisi olla ap. Kuvaa sitä hyvin. Sydän lyö suht normaalisti vaikka vähän nopeasti ja on kummallinen epävakaa olo sydämessä joka ei mene ohi.

Vierailija
35/42 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa eteisvärinältä, sinänsä vaaraton mutta kiusallinen vaiva.

Vierailija
36/42 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beetasalpaajasta huolimatta rytmihäiriöitä ollut vuosia. Epäilin ainakin osittain niiden tulevan stressistä, koska sydäntä tutkittiin holterilla ja ultralla, eikä löydetty syytä. En saanut apua lääkäriltä, joten kokeilin luontaistuotetta orapihlajauute, Crataegus. Sillä sain oman oloni rauhoittumaan. Lisäksi otan iltaisin valeriaanaa ja l-teaniinia.

Vierailija
37/42 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista että oli mitä vaan terveysongelmia, niin mielipuolet huutamassa: "Rokotteen syytä! Idiootit! Sen siitä saa!" Aivan kuin siitä voisi kaikki johtua 😄

Vierailija
38/42 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattepa vielä nähdä

Vierailija
39/42 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö enää yhdessäkään ketjussa voi keskustella terveydestä ilman näitä rokotekommentteja? Pysykää omissa ketjuissanne!

Vierailija
40/42 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattepa vielä nähdä

Sinä saat nähdä. Mutta se on turhaa eikä valot syty, koska vatvot jo täpinöissäsi seuraavaa typerää saliittoteriaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi