Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

outo tunne sydämessä koko ajan

Vierailija
10.05.2022 |

Talvella oli tällaista muutamia viikkoja, sitten helpotti. Nyt on taas ollut. Sellaista värinää, itse sydän lyönee taustalla tasaisesti mutta rintakehässä outo värinä ja lepatus. Yhtenä yönä tuli tykytyskohtaus, jossa sydänkin hakkasi ainakin 15 minuuttia pariasataa. Talvella tehtiin Holter-mittaus mutta se näytti silloin OK. Tosin just tuolloin olikin parempi olotila. Kai tilattava taas lääkäri. Stressiä? Mitä?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet?

Vierailija
2/42 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa joo soittaa sinne lääkärin vastaanotolle ja kertoo noista oireista. Ne osaa ihan maksutta sanoa, tarviitko sitä aikaa vai et.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuodet?

joo, mutta muita oireita ei ole. Voisko se olla syynä?

Vierailija
4/42 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli rokotteesta, alko 14 pvää sen kälkeen. Kesti 3 vkoa. Meni ohi.

Säikähdin huolella.

Vierailija
5/42 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun titulle tuli vastaava myös rokotteesta. Ei uskaltanut ottaa niitä lisää.

Stressi ja paniikkikohtaukset ym voi tietysti olla myös syynä.

Onko rokote otettu, onko stressiä...?

Vierailija
6/42 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap! Mulla on ollut samanlaista nyt muutaman päivän. Lisäksi vatsa välillä sekaisin, välillä ei toimi. Lievää kuvottavaa oloa myöskin ja vatsahappoja tulee suuhun. Tein koronatestin, oli negatiivinen. Viimeisimmästä kolmosrokotuksesta kaksi kuukautta. Olen ollut muuten ihan terve, nyt näitä outoja oireita. Oisko sitten jotain ohimenevää pöpöä.

Vierailija
7/42 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressiä. Mulla oli tuota yksi vuorokausi ja se riitti. Ihan kamala lepattava olo sydämessä.

Vierailija
8/42 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun titulle tuli vastaava myös rokotteesta. Ei uskaltanut ottaa niitä lisää.

Stressi ja paniikkikohtaukset ym voi tietysti olla myös syynä.

Onko rokote otettu, onko stressiä...?

2 rokotetta otettu, viimeisin marraskuussa. ap

Vierailija
9/42 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stressiä. Mulla oli tuota yksi vuorokausi ja se riitti. Ihan kamala lepattava olo sydämessä.

miten meni ohi? Saitko jotain lääkettä? 

Vierailija
10/42 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihasjumeja. Enemmän liikettä ylävartalolle ja vähemmän älylaitenäppäilyä.

Vierailija
11/42 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Korvissa tinnitus. Rokotteet otin.

Vierailija
12/42 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synti se siellä kolkuttaa.

Vierailija
13/42 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miten meni ohi? Saitko jotain lääkettä? 

Kävin tk:ssa käyrässä ja siinä ei ollut mitään muuta kuin että pulssi oli koholla. Tää oli illalla joten lääkäri antoi mukaan jotain olisko ollut beetasalpaajia, koska mulla oli seuraavana päivänä pakollinen meno ja pelkäsin miten kestän sen. Otin kotona yhden pillerin mutta en huomannut mitään eroa, netissä lukikin ettei auta kaikille. Tuo lepatus alkoi raskaan projektin viimeisenä päivänä viimeisen palaverin jälkeen. Palaverissa aamupäivällä jouduin esiintymään ja mulla oli rytmihäiriöitä, hirvitti miten saan palaverin pidettyä. Sen jälkeen tuli se lepattava olo jota jatkui loppupäivä. Illalla sitten lekuriin ja sydänkäyrä. Menin nukkumaan lepatuksen kanssa ja kun heräsin se oli poissa. Kiitin luojaa ja muutin elämäntapoja. Se ei ole palannut kuin kerran muutamaksi sekunniksi sen jälkeen.

Vierailija
14/42 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No iha ekana aina miettiä elintavat,onko ne kunnossa? paino ?liikunta?

Vierailija
15/42 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kyseessä flimmeri. Lääkäriin kannattaa ottaa yhteyttä.

Vierailija
16/42 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokote toimii

Ymmärrättekö että nämä perusteettomat väitteet nimenomaan tekee teidän asialle hallaa? Kukaan tolkun ihminen ei voi ottaa teitä tosissaan. Minunkin vastaavat ongelmat tapahtui kauan ennen rokotetta.

Vierailija
17/42 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on nykyään ihan sama. En jaksa enää edes sääliä. Rokote oli vapaaehtoinen, kaikki maailman tieto kaikkien saatavilla. Jos ei itse jaksa selvittää niin sitten oppii kantapään kautta

Vierailija
18/42 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokote hullut vauhdissa :'D

Vierailija
19/42 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo vähän sama juttu. En tiedä onko stressiä, liian vähän lepoa tms. Vähän ikävä olo sen puolin, koska mulla sydämessä synnynnäinen pikkuvika (2 purjeinen aorttaläppä) ja niinpä yritän kuulostella tilannetta, ettei olis mitään vakavampaa. Tuntuu, et sydän värisee ajoittain ja välillä jättää lyöntejä väliin tms. En tiedä, onko sit normaalia.

Vierailija
20/42 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtauksellinen flimmeri/flutteri todennäköisimmin joka kääntyy itsestään takaisin sinusrytmiin. Käy lääkärissä, saat varmaa betasalpaajat tohon nii niistä pitäis olla apua jo. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme