Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hui kamala!! auttakaa mua pelottaa!!!

Vierailija
09.10.2006 |

Olen yksin kotona ja yläkerrassa ja olen aivan varma että kuulen alakerrasta askelia mun sdäntä kylmää ja silmissä tuntuu oudolta mä toivon että mä kuvittelen mutta entä jos en?????????????mies on lapsen kanssa 600 km päässä eikä ole mitenkään mahdollista että olisi täällä ja olishan se huutanut jos olis. mua pelottaa ihan oikeasti enkä tiedä mitä tehdä apua!!!

Kommentit (126)

Vierailija
21/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä iitsi huutaa taas provoa, ei tänne mitään vo ikirjoittaa ilman että joku epäilee provoksi, aivan aikuisten oikeesti pelkään ihan hirveästi :(((((ap

Vierailija
22/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai soitat taksin pihalle, katsot ikkunasta, että se on siinä ja menet rohkeasti ulos. Sitten menet sinne äidillesi yöksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, että jos liikkuvat sielläpäin, että voisivat vähän kiertää ja katsoa onko jotain outoa autoa tms, parkissa lähettyvillä.

Siis jos et ole NIIIIN 100% varma, että voit pyytää heidät suoraan sinne hakemaan murtautujan.

Vierailija
24/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka typerä oikein olet?

Jos minä olisin varma, että meidän alakerrassa olisi joku ylimääräinen, soittaisin taatusti poliisille, enkä vikisisi jossain nettipalstalla, että kun pelottaa niin.......

Ole aikuinen, herran tähden!

Ja nyt, hyvää yötä. Minä menen nukkumaan.

Vierailija
25/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitan miehelle ja puhun sen kanssa, pakkohan mun on vessaanki päästä. Mutt a mua kummastuttaa tämä outo haju, voiko pelko vaikuttaa hajuaistiinkin?? silmiä kirvelee ja pistävä haju on

Vierailija
26/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai pelkäätkö haamuja/varasta?

laitat musiikin täysille hetkeks niin johan kummitukset kaikkoaa

Vierailija
27/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mene sen jälkeen vaikka äitisi luo yöksi. Jos olet varma että kuulit askelia, niin mene piiloon jos pääset ja soita poliisille.

Vierailija
28/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se haju kummenpaa ole, sut vain poltetaan elävältä.

Muistatteko Hiidenvirran? Vai mikä se hirvittävä kotimainen sarja oli, jossa se nainen paloi niiden nukkejen kanssa sinne taloon? Tuleekohan ikinä uusintana? Olis kiva kattoo.

Vierailija
29/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vaan soitat jollekkin tutulle ja nukut yösi jossain rauhassa.

Vierailija
30/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Näitä juttuja on täällä ainakin kerran kuussa. Oletko se aina sinä ap, liittyykö jotenkin kuukautiskiertoon?

Vierailija
31/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä lähden nyt katsomaan. ap

Vierailija
32/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

satuillessa sinivuokoista tänne, jäisi helpommin kiinni, kuin jos jatkaa tarinaa seikkailemalla yksin pimeässä talossa seuranaan vain puhelin, jossa on yksi tolppa virtaa. Seuraavaksi puhkeaa ukonilma, joka vie sähköt eikä anna kenttää puhelimelle. Ja siitä huolimatta ap vain kirjoittelee nettiin -ehkä kynttilänvalossa? ;D

Vierailija
33/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene tarkistamaan!!!

Vierailija
34/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiks!

Vierailija
35/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia on nuket jotka herää eloon. Tavallisia kummituksiakin kammoan. Ystäväni pelkäsi pienenä että Tappajahai tulee eteiseen. Asuuko ap vanhassa talossa? mikä on muutenkin talon historia? Onko joku tapettu siellä? Onko ennen asunut epäilyttävää sakkia jonka tutut nyt tulisi omilla avaimillaan sisälle?

Vierailija
36/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maassa olis joku outo ja hullu himomurhaaja tunkeutunu kenenkään kotiin saatikka tehnyt mitään! Eli nyt hyvä nainen rauhoitu ja ajattele järjellä asiaa ;)

Kyllä se koti on turvapaikka ;)

Vierailija
37/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene helvettiin ihan oikeasti. Mä kävin portaiden alapäässä enkä sen pitemmälle usklatamu ikävä kllä, kun ei valoja palanu kuin eteisessl. Ja sain äitini langanpäähän, on tulossa tänne kunhan ensin kusettaa koirat. mua pelottaa hä eikä tämä haju enää voi olla keksittä, kun mulla heittää päässä. ap

Vierailija
38/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muistakaa pitää kättä pystyssä niin kauan, että saan teidät hyväuskoiset laskettua, minä lähden nyt pizzalle.

t. AP

Vierailija
39/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sit vihdoinki ap kerää rohkeutta sen verran et menee kattomaan portaiden yläpäähän ja selkeesti kuulee et alhaalla on joku... Ja syöksyy av:lle raportoimaan mut ei edelleenkään ole niin varma et soittais poliisit...

Vierailija
40/126 |
09.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites sekin yli 80v papparainen tässä muutama vuosi sitten? Entäs se grillinmyyjä oulun liepeillä vai oliko lapissa...

Vierailija:

maassa olis joku outo ja hullu himomurhaaja tunkeutunu kenenkään kotiin saatikka tehnyt mitään! Eli nyt hyvä nainen rauhoitu ja ajattele järjellä asiaa ;)

Kyllä se koti on turvapaikka ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi