Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sateenkaari vaatteet lapsella

Vierailija
07.05.2022 |

En tiedä merkkiä, mutta joku ns parempi merkki teettää sateenkaaren raidoissa haalareita ja ulkotakkeja pikkulapsille.
Mitä ajattelet kun näet näitä lapsia; yhdistyykö se mielessäsi seksuaalivähemmistöjen kannatukseen ja sateenkaari-perheiden rummutukseen vai miellätkö vaatteen vain tavalliseksi värikkääksi lasten asusteeksi?

Kommentit (143)

Vierailija
141/143 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuu mieleen pridet tai homot sen enempää kuin leppäkertuista RKP tai käärmeestä apteekki.

Sateenkaari on ikiaikainen luonnonilmiö. Vaikka joku ryhmä on sen kuvion loppuunsa ottanut, ei se poista sitä tosiasiaa ettei sateenkaarikuviota voi mitenkään "omia" tarkoittamaan vain yhtä asiaa.

Jos huomenna joku järjestä ottaa lippunsa symboliksi auringon, loukkaantuko nää samat mielensäoahoittajat kaikista keltaisista vaatteista ja aurinkokuvioista???

Ontuvat vertaukset hakaristeihin kertoo vain näistä loukkaantujista itsestään.

Järjen ääni! Kiitos.

onko siis järkevää että ei tiedä tämän päivän symboliikasta mitään? eikös se ole jopa vaarallista kun jotkut symbolit voivat olla niin provosoivia että on riskinä tulla pahoinpidellyksi?

naiivi ja tyhmä saa olla mutta siitä pitää kantaa myös seuraukset.

Ellet sä nyt nimenomaan Pride-lippua ole kiinnittänyt reppuusi tai takkisi, en näe todennäköisenö kenenkään hyökkäävän kimppuusi koska sulla on X vaate jossa sateenkaaren värejä 😂

Mä pukeudun usein punaiseen tai vihreään. Vielä en oo dunkkuun saanut!

mun ystäväni pahoinpideltiin kun piti hijabia. ei paljoa naurattanut....

No se nyt on HIEMAN eri asia.

luulin että puhuttiin vaatteista ja niiden symbolismista?

Vierailija
142/143 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla ei saa muistuttaa että tää sateenkaarikammo on Venäjältä peräisin, ei edes kun kammoajat itkee miksi ei saa zetaa käyttää, jos sateenkaartakin. Viestit poistetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/143 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, kiitos teille useista nauruista. Täytyy tällain Moloa paljon lapselleen ostavana todeta, että ei käynyt kyllä mielessäkään tuo sateenkaarikuosi yhdistää näihin vähemmistöihin. En itse ole pitänyt siitä kuosista lähinnä siksi, kun raidalliset vaatteet eivät ole mieleeni. Ja kyllä, minä valitsen kaikki lapsen vaatteet vielä kun hän on 7v säästääkseni aikaa ja hermoja aamuisin, koska hän repisi vaikka märän paidan pyykkitelineeltä jos siinä olisi joku esim. Ryhmä haun koirapoppoo kuvana tällain kärjistetysti. Meillä ei toimisi yksinkertaisesti tuo, että lapsi saisi päättää, koska hänen käytöksensä muuttuisi siten, että hän kuvittelisi olevansa perheen auktoriteetti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi